Doctor Yourself

Monday, October 3, 2016

Mars Society -Big Brother House







Chiar la intrare in Mars dseret era asezata cutia celor de la Mars Society. Intre mormanul asta de moloz ...


... si celalat . Cutia se afla in renovare si i-au adaugat sfera aia galbena drept viitoare sera in care " astronautii" vor cultiva plante pentru mancare.


Nu exista echipaj la aceasta ora in misiune in cutie, asa ca poate fi vizitata. Erau doar un "astronaut"  si un voluntar care ne-au facut turul cutiei si primul lucru pe care l-au facut cand am facut cunostinta, a fost sa constate cu voce tare ca ( nu sa intrebe ) ca .... "Ah, voi sunteti dintre cei interesati de cautarea alienilor in spatiu ! "
    Sorry sa te dezamagesc, dar spatiul e ultimul loc in care as cauta dupa alieni !


Cutia e rotunda si facuta din lemn la fel ca si o casa normala, Avea doua etaje : parterul era folosit drept salon de lucru, iar etajul era ocupat cu dormitoare si bucatarie, chestii administrative.


Parterul.
Cutia nu avea absolut nici unul dintre facilitatile unei nave spatiale, absolut nimic. Era fix la fel cum te-ai incuia in casa si ai pretinde ca esti in misiune pe Marte.


Toaletele erau tot la parter :


Asta era camera in care se prefaceau ca se face depresurizarea si in care isi luau rucsacul in spate ( ala despre care pretindeau ca contine tuburile cu oxigen ). Iesirea era prin spatele cutiei si dadea spre sera nou construita.




Scara catre etaj :


La etaj isi spalau rufele cu masina de spalat, gateau la aragaz cu butelie si aveau o bucatarie moderna amenajata cu toate cele.

Pai nu are nici in clin, nici in maneca cu conditiile de pe nava spatiala ! Astronautii astia parca-s la Casa Big Brother, nu le o simulare de pe nava spatiala !

Serios, baieti, chiar vreti sa va ia cineva in serios cu parodia asta penibila ? Si cand le-am zis-o in engleza mea de balta care a avut nevoie de traducere din partea Omului Meu ( din engleza mea in engleza adevarata ), nenea astronautu' s-a schimbat la fata si a dat-o cotita ca mvai, stati sa va spun, ca de fapt scopul Casei Big Brother este sa studieze cum se comporta echipajul din punct de vedere psihologic .
     Pai e mai ieftin si la fel de eficient sa va trimiteti echipajele de astronauti in casele Big Brother, zau ! Ca in rest nu e nici o diferenta decat ca publicul isi imagineaza ca aici se face marea chestie si marete simulari ca in spatiu .
 
Eu o sa stau in casa vreo doua zile ca ploua si ma jur ca simulez viata pe Soare ! Ce, de ce nu ma credeti, pentru ca nu am cutie rotunda ?


Asta era masa din sufragerie. Din pacate nu am putut poza aragazul cu butelie si dulapurile de bucatarie de pe perete, pentru ca de alea se rezemau baietii de-ai casei.


Tavanul :


Sa ne uitam prin : hublou " :




Partea interesanta nu era Casa Big Brother, ci faptul ca " astronautul" era de meserie geolog 9 geologul misiunii ) si nimic nu e mai fun decat sa-i vezi cum dau din colt in colt incalcindu-se in minciunile oficiale servite drept " stiinta".( nu ca teoriile alternative nu ar fi full of shit si ele, infiltrate cu dezinformatori )

Iar eu eram sincer curioasa sa aflu direct de la sursa care e explicatia oficiala a faptului ca 5 state sunt acoperite cu o patura de piatra arsa, piatra topita si bolovani ? Ca se vede cu ochiul liber, e peste tot, nici macar nu e nevoie sa mergi sa le cauti ...
   
1. Deci, pietrele arse exista pentru ca ... vulcani si lava.. Dar de cati vulcani e nevoie ca sa acopere cu pietre arse teritoriul a 5 tari, zau ? Si unde sunt craterele lor, ca in afara de cel din Flagstaff e cam pauza ? Si apoi aia nu e lava, ci piatra arsa ?
 
2, Ah, pai stai ca nu sunt doar vulcanii de vina, ci si bacteriile !  Deci bacteriile formeaza o pelicula pe piatra, si o innegreste si de asta vezi tu pietre invelite perfect intr-o coaja neagra. Ok, dar cand piatra e innegrita de urmele de la apa de ploaie care curge pe piatra, ori de licheni ( ori bacterii, cum zici tu ), niciodata nu e imbracata perfect si in strat gros, ci doar pete care arata diferit de piatra asra ( dar e mult mai convenabil sa pretinzi ca nu e nici o diferenta ).

3. Si cum ramane cu piatra vitrificata, e ca sticla si acopera munti intregi in Death Valley de sclipesc muntii ca oglinzile ?  Ah, pai sunt bacteriile care au innegrit piatra, doar tocmai ce ti-am explicat !
Exact : au lins-o pana au lustruit-o, cum de nu m-am gandit la asta ? !

4. Exista pietre topite, una uriasa in Death Valley pe care am pozat-o eu anii trecuti, si pietre mai mici peste tot pe teritoriul a 5 state vizitate de mine. e o diferenta intre piatra arsa si piatra topita : cele topite sunt ca sticla, au urme de bulbuci sparti si unele isi pastreaza culoarea originala ( bej, rosu, negru ).
    Iar pietrele arse arata diferit, se vede ca sunt facute scrum ca zgura.

Stiti ce a zis nenea geologul ? Ca asa ceva nu exista, mi se pare ! Deci nu exista pietre topite ( pe voluntar il busise rasu' si s-a intors cu spatele ).
Dar daca adun eu o poala de pietre vitrificate, topite si dau cu ele dupa tine o sa admiti ca sunt reale ? Sau mi s-a parut ca te-am lovit cu pietrele ?

Discutia nu avea rost sa fie continuata, ca oamenii de stiinta sunt la fel de habotnici ca aia cu Gizas si se tine ca orbu' de bata de teoria cu care au fost indoctrinati, refuzand sa isi foloseasca creierul.


Dormitoarele.
Sa speram ca nu suferiti de claustrofobie !


Vedere de aproape din hublou :


Sera :




Inapoi spre iesire :


Sa pretindem ca avem nu-s ce presiune :


Asta e rucsacul pe care il cara " astronautii " in spate cand se joaca de-a iesitul pe Marte .


Aparatele necesare in sera :