Doctor Yourself

Thursday, October 6, 2016

Marble Hill







Langa geyser exista movila asta inalta cam de 10 metri fata de nivelul raului, movila care e mult mai interesanta decat geyserul. Nu apare mentionata nicarei, in nici un ghid turistic si pe nici un blog de calatorii.


Nici eu  nu stiam despre existenta ei si am descoperit-o cand am explorat geyserul :


Am botezat-o Marble Hill, pentru ca e acoperita cu aschii de marmura :




Daca cobori movila, asa se vede dintr-o parte :


Din fata movilei ( e sectionata in doua)




De aici incolo, fiecare se uita la poze si intelege ce vrea si ce poate ( I don't give a shit ). Nu ma simt datoare cu nici un fel de explicatie, ca nu am nici un chef de circoteca cu dronele ( cum s-a intamplat de atatea ori la comentarii pe blogul asta ), n-am chef nici de dat informatii, explicatii, argumentatii and so on.




















Detaliu :


Vedere de deasupra :






































































No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.