Doctor Yourself

Monday, October 3, 2016

Burpee Dinozaur Quarry


Cariera de dinozauri de afla tot in Mars Desert, putin mai departe de parodia aia de la Mars Society, cu viata pe Marte  http://filosofiepebordura.blogspot.ca/2016/10/mars-society-big-brother-house.html

In fata intrarii in cariera, o gramada de aschii de lemn pietrificat infipte in pamant :










Welcome la cariera de dinozauri !


Aici gasiti intreaga colectie de dinozauri gasita in cariera asta :


Basmul oficial :


Cariera e de fapt o carare printre mormane de moloz. Problema era ca nu exista intrare si era foarte adanca :






Am incercat sa intru si pe aici ...




... si am dat de un perete abrupt si drept :






Am incercat sa intru prin alta parte si am dat de o balta peste care nu puteam nici sari, nici sa o ocolesc


Pana la urma am intrat pe aici :


Pe fundul vaii, printre moloz :


O gramada de pietre arse si aici :








Nici picior de dinozaur nicaieri !














Asa ca am iesit din vale pe aici :


... am urcat molozul ...




... iar aici sunt la suprafata :




In jur, pe mormanele de moloz am gasit ...


... o gramada de bucati de mica. Straluceau in soare ca cioburile de oglinda imprastiate pe coasta mormanului de moloz :




Bucati de mica infipta in pamant :




































No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.