Doctor Yourself

Friday, September 30, 2016

Snow Canyon -2


Pietrele isi schimba culoarea in functie de cum cade lumina pe ele ; de la maroniul tern cand e intunecat, pana la rosu aprins,  trec prin toate nuantele. Eu nu am avut timp sa stau cu zilele pana prind lumina perfecta in fiecare poza, asa ca am pozat cum am gasit si asta este .


Stancile sunt toate arse :













Arsurile luceau in soare, mai tare decat a iesit in poze.




Multe pietre nu sunt arse 100 %, ci doar la suprafata si arata ca o paine coapta, cu coaja arsa. In interior este piatra rosie, cu coaja neagra.








Totul in zona e acoperit cu piatra arsa :


























Asa arata de la drum, dunele pietrificate.


Pe jos, o gramada de piatra topita si lucitoare ca sticla.


Red Moqui !




Noi mergem pe langa duna asta, sa iesim pe platoul dintre dune :




Piatra topita si lucitoare :


Duna vazuta din lateral :








Detaliu din duna :


De aici apare o gramada de Moqui incastrati in duna !




Si mai multi Moqui !








S-au prajit si Moqui astia incastrati in duna :








Spre platoul dintre dune :














Asta e duna de langa duna pe care stam noi :


Inapoi la duna noastra :






Platoul de piatra :








Arsuri pe dune :


O aloe prajita si ea, insa de soare :


Drumul inapoi spre sosea :















No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.