Doctor Yourself

Friday, October 16, 2015

Tent Rocks Monument

                  Inspre Tent Rocks aproape ca nu se mai vedeau muntii din cauza ploii :


     Cu cat sunt mai saraci, cu atat sunt mai splati pe creier ( cu patrotismul, cu religia, etc ) :


                                                        La intrare in Tent Rocks :


... am asteptat in parcare vreo 5 minute sa se opreasca ploaia si apoi am plecat pe drum off road, pe langa tent rocks, dar care nu se vad in poza asta :


                                               ...si am urcat pe serpentine pana in varf ...


                                  ... unde am gasit un platou cu cactusi si boschetei !


                                                     Cactusul care face ridichi !


                                                         Cineva manaca ridichile :


                             Aici e marginea platoului , de unde se vad muntii cu tent rocks :


In fata este varful numit " St.Peter's Dome ", care este o mesa cu roci vulcanice roz-gri, portocalii si maro. Acesta este Bandelier Tuff , produsul a doua eruptii vulcanice acum 1,6 milioane de ani si acum 1,2 milioane de ani in urma din Valles Caldera. 

Si cand au erupt vulcanii, inteleg ca a curs lava cu colturi care s-au uscat in form de conuri, nu ?


                                                Locul e dedicat Veteranilor de razboi :




                                                             Mai de aproape :














Existau si cateva trailuri, si am vrut sa mergem planificasem asta, insa nu ne-a tinut organismul, dupa oboseala din Bisti. Asa ca ne-am uitat ca cioara in os, am facut poze, ne-am urcat in masina si am plecat. Maybe next time, da' si atunci mergem tot in Bisti, ca nu ne putem abtine  !
     Ca sa aveti o idee despre cum au fost marsurile in desert : la o saptamana dupa sosirea in Canada, noi inca ne taram de oboseala si nimeni nu intelegea de ce suntem asa de terminati !


Cum a iesit putin soarele, se vad conurile mai bine : e acelasi loc pe langa care am trecut cand am intrat pe off road si spuneam ca nu se vede mai nimic .






                                 Eram langa marginea drumului, am mers aproape de ei :


















                                                                 La plecare :


                           Rail Runner numit dupa simbolul New Mecico, Roadrunner !


Roadruner : in parcarile de la Walmart era plin de ei, cautau mancare printre masini, dar era cealalta specie de Roadrunner, fara puncte albe .


                                       In drum spre Roswel a inceput sa se innoreze ...


... si apoi sa ploua . Asta a fost cea mai puternica ploaie pe care am vazut-o vreodata. Avem si film !


                                                                     Roswell :


                             Odata cu noi a sosit si norisorul cel rau si a inceput ploaia aia mare !


Toti ne intreaba daca am fost la locul unde s-a prabusit OZN-ul : n-am fost !  Pentru ca nu e nimic de vazut acolo, e doar un camp apartinand unui fermier si nimic mai mult.


                            Dar daca vreti, va puteti caza in Roswell, la alienul cel verde :


                                   Eu m-am dus la Mc'Donalds sa ma pis pe OZN-ul lor !


Ploua cu bulbuci ! Localnicii ne-au spus ca in viata lor, au vazut o ploaie ca asta in desert, 1-2 ori !





No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.