Doctor Yourself

Thursday, October 8, 2015

Ploaie in desert

Asa arata cerul langa Moab. Prognoza era de ploaie cu bulbuci pentru urmatoarele 3 zile, asa ca am cerut banii inapoi de la hotel si am plecat in Farmington, New Mexico : itinerarul B pentru 3 zile.


                                                         Ne-am dus contra  furtunii.


A doua zi prietenii din Canada au inceput sa ne scrie emailuri sa ne intrebe daca mai traim, ca ei au vazut la stiri cum furtuna din South-West a omorit 8 oameni in Zion Canyon, iar ei stiau ca noi fusesem in Bryce, chiar langa Zion.


                             Din Moab veneau siruri de masini, toti fugeau de furtuna.




                                                           O zona cu soare :




In Moab iesise soarele, insa plouase inainte vreme, deci toate trailurile devenisera inaccesibile. Plus ca se anuntase ploaie pe urmatoarele 3 zile ...


    E a doua oara cand ajung in Moab si nu reusesc sa vad Canyonland. Maybe next time !




                             Cum iesim din Moab, iarasi furtuna care mergea inspre Moab !


                                            Zeii sa-mi mai salveze vacanta !













                                                        Welcone to New Mexico !




                                                    Am vazut cum se mulg norii :






                                                                 Aici se sfarseste furtuna :


9 comments:

  1. Canyonlands e fain, desi am reusit doar Island in the Sky part. In Monument Valley a-ti fost ? Prin zona aia e si Gooseneck State Park care are in triplu horseshoe bend; mult mai impresionant decat cele din Page, Dead Horse si Capitol Reef

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Monument Valley am fost vacantele anterioare. Am fost si in rezervatie la indienii Hopi ( toate sunt postate la rubrica America Megalitica ). Amandoua merita vazute. Monument Valley si Mudhead Katchina, in special.

      Delete
  2. Pe mine m-a fascinating Chelly. Localitatea e naspa de tot. E de fapt rezervatie, nu poti cumpara o bere nicinunde. Doar sa intrebi de bere la gas station si ai parte de replici taioase. Cu toate astea e plin de indieni beti muci ( cei CE cand suveniruri). M-am uitat la postarile vechi si ma enerveaza ca am fost f aproape de Goblin State Park si nu am stiut de el. Cum e drumul acolo ? Asfaltat ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drumul pana in Goblin State Park e sosea, oglinda, perfecta si te duce pana langa goblini. Daca mai mergi in zona Goblinilor, poti vizita Mars Desert langa Hankswille ( trebuie sa intrebi localnicii cum ajungi acolo, ca drumul nu e marcat si nu sunt harti. Eu am fost in vacanta asta, insa barbatu'meu a facut varza pozele si le-a sters din greseala. Zona merita vizitata ).

      Canyon de Chelly m-a fascinat si pe mine, dar nu din punct de vedere estetic. E acolo " ceva" care fascineaza inconstient vizitatorii ( unii indieni si autoritatile stiu foarte bine despre ce e vorba, dar isi tin gura inchisa ).
      Eu am avut un soc tot din cauza asta, cand am ajuns in Canyon de Chelly si doua zile am functionat ca robotul, cu creierul pe off. Unii vizitatori se simt atrasi de Canyon de Chelly, altii percep mai mult, dar nici unul nu pleaca de acolo indiferent, cu toate ca din punct de vedere estetic, canionul nu e big deal.

      Delete
  3. Cum e drumul pana la Mars Desert ? Nu prea ma bag la off-road.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e lung si e accesibil. In afara de o groapa mare in drum, restul a mers lin, dar aveam un truck si avea 4 x 4 cu care am sarit groapa. Proprietarul motelului din Hankswille, care ne-a dat instructiunile pentru drum, ne-a precizat ca musai e nevoie de 4x4 .

      Delete
  4. Pe la white sands dune si Carlsbad Caverns nu a-ti planificat sa mergeti ? Noi am avut in plan dar am spus pas dupa prea multa oboseala in Utah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry, abia acum am vazut comentariul tau, ca l-a bagat in spam ! La White Sand am fost acum, iar la Carlsbad alta data, ca e cam departe.

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.