Doctor Yourself

Sunday, September 27, 2015

Red Rock Fever

Singurul motiv pentru care mai postez pe blog, este ca prietenii mei vor musai sa vada pozele din vacanta + povestea, asa ca imi este mai simp[lu sa le pun aici decat sa le trimit fiecaruia in parte, pe email. Dupa ce se termina pozele, sorry, dar stop joc !

Deci : m-am dus pe net sa imi cumpar bilete de avion pentru Chile ( deja gasisem hotelurile unde sa stam, pregatisem itinerarul, tot ), insa nu m-am putut abtine sa nu cumpar bilet spre South-Westul USA !  Red Rock Fever e numita de catre localnici, dependenta de deserturile din S-W si descrie reactia pe care o au turistii cand vad prima oara stancile rosii. Te loveste si nu te mai lasa niciodata ( suntem Stan Patitu' ) si singurul remediu este sa te intorci din nou si din nou in desertul american. Multi ( cine isi permite ) se muta definitiv aici, dupa ce l-a lovit Red Rock Fever.
     Anul trecut am fost in Peru si ne-a lipsit a naibii vizita in desertul USA, ca ala din Peru nu se pune : nu e acelasi lucru. Deci, daca stiti prin lume vreun desert uscat si fierbinte, cu stanci rosii caresa aoibe frumosetea celor din desertul USA ( exclus Africa, pentru ca nu e safe ), sa ma anuntati si pe mine, ca sa ma duc sa vizitez locul. 

Dupa ce mi-am luat biletele, in 10 zile pana m-am prezentat la aeroport, aveam itinerarul organizat exact si cu itinerar de rezerva, just in case de interventii nesteptate si neplacute. 

Toronto de sus : ploin de vapori de umezeala si smog, de iti bagai degetele in ochi, nu alta !


                                                 Curand nu mai vedeai chiar nimic ...


                             ... asa ca, mai bine tragem un pui de somn pana la destinatie !


         Cand pilotul a anuntat ca zburam deasupra Arizonei, toata lumea a fost calare pe geamuri !


 In realitate, platoul Colorado e mult mai rosu, insa aparatul meu nu are senzori performanti ( e nevoie de aparate profesioniste , dar nici alea nu redau 100 % realitatea ) . Colorado River:








                                        Zona rosie era de fapt corai in realitate :









                                                                      Las Vegas ...


                                                                  .. tot mai aproape .



                                                   In departare se vede Las Vegas Strip :


                                      Cum iesi din avion,chiar in sala de asteptare ... pacanele !


                                             Iar doi pasi mai incolo sunt pacanelele pentru fumatori ...


                                       ... inchise intr-o cusca din sticla, sa umpli de fum populatia.


                                                           Welcome to Las Vegas !



Pentru cei care nu au aflat cu ce se mananca Las Vegasul : e un soi de Disneyland pentru adulti, cu distractie de foarte proasta calitate ( jocuri de noroc, prostitutie, circ si spectacole ), totul grefat pe un kitch ordinar ( intreg orasul e plin cu cladiri imitatie dupe cele faimoase in lume , un soi de pestii de sticla de pe televizor, varianta americana ). Toti babuinii sunt lesinati sa mearga in Vegas sa se dea peste cap si sa se rupa in figuri de redneks ( varianta americana a cocalarului mioritic ).
  
                          Eu ma duc la inchirieri de masini., sa imi iau in primire Monstrul ...


                                      ... cu care o sa ma plimb prin 5 state din desert : bye-bye Vegas !





                                                       Ma duc pe Extratererestrial Highway ...


                                   ... ca barbatu'meu vrea sa stea la o cafea cu alienii ! Nici eu !


                                             La usa ne-a intmpint Marele Blond ...


                            ... si ne-a anuntat ca s-a deschis spre vizitarea prostimii ... Area 51 !


Nah ! Mai bine ma duc in oraselul Rachel, unde se stie cati oameni locuiesc acolo, dar alienii au refuzt sa se declare la recensaant :


                                        Cu toate astea, putem bea o cafea la Little Alien ...


                                                        ... ( aveau in geam niste capete de alieni )



                                           ... La Little Alien, toate speciile sunt binevenite :


2 comments:

  1. Multumesc, Tzipi!
    Bine ai revenit! Excelenta postare!
    Astept nerăbdător... continuarea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine te-am regasit , intotdeauna e o placere !
      Continuarea ... dupa ce ajung in Canada ( maine ). Am postat de pe laptop si e tare dificil sa scriu de de el. O sa ma intorc in Canada ( din nefericire ) si o sa pun poze din locuri ireale ( Bisti Wilderness, Bryce Canyon ). Enjoy !

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.