Doctor Yourself

Sunday, September 27, 2015

Little Finland

Little Finland e asezat pe un platou de piatra, pe o proprietate privata inconjurata cu un gard de sarma. Proprietatea e un teren salbatic, la Mama Dracu' prin desert, pe o carare ce nu e trecuta nici pe harta, nu e zona turistica, nici parc national, nimic. S-au dus unii si au facut un traseu pentru GPS si cu ala ne-am orientat si noi.
      Nu e nevoie sa sari gardul proprietatii private, ca altii ne-au netezit calea : gardul de sarma era culcat la pamant langa Little finland.



Pe mrginea platoului de piatra erau trei- patru siruri de stanci involburate, inalte de 50 cm- 1 metru, cum ati vazut mai sus.



Sirurile erau lungi de cateva sute de metri. Pe platou, alte stanci involburate imprastiate peste tot !


                                                          La suprafata, piatra era arsa .


                            Ati vazut vreodata cum arde o carte aruncata in foc ? Exact ca stancile astea !


Paginile cartii si  ridica foaie cu foaie si ard in filigran . Exact la fel pare ca sa exfoliat platoul de piatra pe margini, s-au ridicat strat cu strat si au ars in filigran.


                     Foaie de piatra arsa la suprafata, de parca platoul de piatra a fost parjolit cu flacara.



Am prins momentul cand lumina a cazut in unghiul potrivit, iar stancile s-au aprins !  ( am pus filtru ca sa iasa culoarea din realitate, ca fara filtru ies niste chestii spalacite, care nu au legatura cu culoarea perceputa de ochiul uman ).








Stancile sunt aprinse, culoarea corai -neon, insa senzorii de la basina mea de aparat foto nu prind culorea reala. Poza fara filtru.


                               Poza cu aparatul Omului Meu, care are filtru, si a surprins culoarea din realitate :

















3 comments:

  1. Fantastic! Mda, sigur sint opera naturii, asa cum ne fraieresc paraliticii astia....

    ReplyDelete
  2. Imi luasem adio de la blog, dar azi am avut o supriza. Bine ai revenit! Maine am ce face de dimineata la cafea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enjoy ! Am vizitat locuri spectaculare ... vi le arat si voua !

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.