Doctor Yourself

Sunday, May 24, 2015

Kadampa Buddhist Temple

                                                              Mi-am facut freza ...


                                                       ...  mi-am incaltat ratonii ...


                                              ... si mi-am pus rochita cu bretele ...


                                              ... ca sa se vada tatuajul !


  Azi e Ziua Portilor Deschise in Torontesti, asa ca ma pregatesc sa merg  la biserica ! In vizita !


                             Se stie ca in Canada, toate religiile coexista pasnic :



                                                Templul e in cartierul coreean :


       Nimic special : case de carton lipte una de cealalta, asa cum se obisnuieste la canadieni :


                                                        Kadampa Buddhist Temple :


                                             La intrare, material de propaganda :


                  Cam asta e toata sala, nimic spectaculos cum era la alte temple din Torontesti.


Cum eu am fobie de religii, cai si exercitii spirituale, zei , maestrii si alte bulshituri inutile, de soiul asta, nu m-am deranjat sa citesc ce scria pe panou despre nenea asta.


Insa l-am auzit pe popa de la templu cum spunea unor vizitatori, ca nenea e tibetan de la mama lui si ca e foarte special : nu are sprancene deloc ( well, pai e simptom de hypotiroidie agravata si nediagnosticata - nimic neobisnuit ) ! Si mai are si ochii albastri, raritate in Tibet : eh, o fi avand si el prin arborele genealogic ceva gene recesive de la zeii cei blonzi si cu ochii albastrii !


Din ciclul " unde dai si unde crapa " sau despre cum turma deformeaza orice informatie ii pica pe mana : ce a zis Buddha si ce-au facut oamenii din asta ( o religie ! Ateista, da' tot religie. ).  Buddhismul a ajuns o metoda de a ne rezolva problemele cotidiene : Buddha se rasuceste in mormant, n-am nici o indoiala.


         Gura pacatosului, adevar graieste : traim timpuri in care spirirtualitatea e degenerata.


Pe perete e poza cu o Vajra stilizata, arma zeilor. Am intalnit-o si aici si cam peste tot 
  http://filosofiepebordura.blogspot.ca/2014/12/el-candelabro.html

Alexandra David Neel zice clar si fara echivoc cum calugarii din Tibet isi puteau transfera Constiinta in alte corpuri si sa faca tot felul de " minuni " , dar cu ajutorul unor entitati " non-umane" .Femeia o scrie negru pe alb.


              Popa era nenea acela in rochie grena, care dadea explicatii vizitatorilor :


                                         Pe mine ma interesau papusile aurite :


Zicea popa ca papusile astea reprezinta Constiinta : fiecare papusa alt aspect al Constiintei. Iar vasele cu apa sunt ofrande pentru fiecare dintre cele 7 nivele ale Constiintei .

Cum pana mea sa te inchini la Constiinta sau sa iti faci papusi care sa o reprezinte ? Astia's cu capu' !  Ce-a zis Budha si ce fac astia, e ca nuca in perete.
      Tu esti Constiinta ! Nu ai nevoie de nici o meditatie si de nici un text sacru si nici un templu sau maestru pentru a realiza asta  : stai linistit cateva minute si o vei simti inauntrul tau. Vei intelege intim ca tu esti chestia aia care face unde inauntrul tau : tu ESTI  Constiinta si AI corp fizic .Asta e Iluminarea despre care vorbeste Budha ( si toati maestrii spirituali ) si din acel moment nimic nu va mai fi ca inainte. Totul se va schimba.


Zice popa ca papusile astea sunt alte aspecte ale Constiintei lui Budha. 

Bine, pa ! E clar ca un orb conduce alti orbi .


                           Templul are un etaj si de pe scari asa se vede sala papusilor :


La etaj era o mica salita pentru meditatie, unde ne-am adunat vreo 10 curiosi, ca sa primim o demonstratie de meditatie . Aia era meditatie cum sunt eu fata mare ! 
     A venit o tanti care ne-a spus sa ne relaxam si bla-bla si sa ne urmarim respiratia si sa nu ne gandim la altceva, sa fim atenti la respiratie si la varful nasului. WRF ?  Asta e concentrare, nu meditatie ! 
Da ma rog ! Hai sa ne urmarim respiratia, sa intram intr-o transa usoara din care vom iesi relaxati. Apa de ploaie. Dupa 5 minute ne-a spus sa ne simtim mai bine si asta a fost tot.


11 comments:

  1. bullshit pentru fraieri , pardon babuini
    mike

    ReplyDelete
  2. Buna Tzipi,

    Am descoperit blog-ul tau din intamplare in urma cu doua saptamani si am tot "consumat" aproximativ 5-10 articole pe zi.

    Nu vreau sa te laud sau sa te critic pentru ca nu-mi sta in caracter, dar atingi in el cateva subiecte interesante pentru multi cred.

    Am vazut ca vorbesti adesea despre auto-educatie si sunt sigur ca esti o persoana care a citit destul de mult.

    Eu in momentul de fata asta caut...sa ma auto-educ...nu cu nuvele si basme nemuritoare (pierdere de vreme - nu am timp prea mult la dispozitie si nu folosesc lectura ca hobby sau ca lucru cu care sa ma laud pe net)...ci cu carti adevarate ce au potentialul de a transforma caracterul uman.

    Daca ai bunavointa sa-mi faci cateva recomandari ti-as fi foarte recunoscator....indiferent de subiectele atinse in operele respective.

    Mult succes in continuare!

    ReplyDelete
  3. Email me : tzipi_blog@yahoo.com

    Eu pot sa iti spun ce am citit eu si ma intereseaza orice schimb de informatie de calitate. In rest, majoritatea cautatorilor sunt genul de care am eu alergie " sa se revizuiasca, dar sa nu se schimbe nimic" ( aia care accepta doar infiormatia oferita de sistem, ca numai dogma stiintifica stie si are dreptate ). In cazul in care faci parte din gasca asta, sa stii ca nu am cu ce sa te ajut si mai bine sa nu scrii, ca ne pierdem timpul degeaba, reciproc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna,

      Din considerente personale aleg ca si tine sa-mi pastrez complet anonimatul...inclusiv cel electronic (am diverse zone de interes digitale unde ma autentific cu mail-ul personal si chef sa-mi creez acum o alta identitate foarte redus...spre deloc).

      Totodata ma gandesc ca poate mai sunt oameni flamanzi de informatie printre cititorii blogului tau si enumar (cu permisiunea ta desigur) cateva dintre cartile citite care mi s-au parut calitative si care se pot gasi in format PDF la liber pe net:

      1) B. Blanchard - Arta tacerii
      2) Bruno Medicina - Tehnici De Manipulare
      3) Primo Laurențiu - Meritocratia
      4) Edward G. Griffin - Viitorul Cere Atentie
      5) Richard Dawkins - Dumnezeu o amagire

      O lista modesta (pt. ca 90% din carti cred ca au fost scrise din prea mult timp liber sau cu scopuri nu tocmai curate) pe care cu siguranta ai parcurs-o deja, dar daca vreun titlu iti starneste curiozitatea as fi bucuros sa stiu ca ai aflat informatia de la mine.

      Rugamintea mea ramane aceiasi si poate nu sunt chiar singurul tau cititor care cauta acest lucru - sa-mi oferi cateva lucrari ce merita parcurse de catre mintea mea in perioada imediat urmatoare (o sa am cateva zilele libere pe care as vrea sa mi le umplu intr-un mod constructiv).

      Din cartile amintite in lista de mai sus o sa-ti faci cu siguranta o parere despre mine si mai departe alegerea de a oferi sau nu informatii e a ta in totalitate.

      Delete
    2. @Anony,

      Este corect ce spune Tzipi, si este si parerea mea ca trebuie sa stai departe de literatura despre SISTEM, la care eu adaug si filmele despre sistem care au un rol la fel de manipulator ca si cartile daca nu si mai profund prin componenta visuala.

      Stai departe de ele, parerea mea, si tine APROAPE DE CLASICII LITERATURII UNIVERSALE, si de asemenea a artei universale, viziteaza muzeele lumii daca ai ocazia, aia sunt pilonii civilizatiei si a INTELEPCIUNII adunate intr-un singur loc - MUZEELE -

      In rest toata popologhia scrisa recent - te poti pisha pe ele CU INCREDERE!

      Citadela( uite nu mi-e teama sa ma afisez :)...n-are rost sa fii paranoic in privinta asta!

      Delete
    3. Hai ca ma bag si eu sfaturi, ca sa il derutam definitiv pe Anonimul cel discret !

      Omul vrea informatie, insa arta ii ofera distractie ( entertainemnt ) : adica frectie la picior de lemn, pierdere de timp. Sa ma scuzati, da' eu n-am nervi sa ma uit la picturi in muzee , la maimutarelile din teatre , simplu, pentru ca nu imi ofera informatie. Ma uit la arta si cum a fost asa ramane : ignoranta am intrat in muzeu, ignoranta ies de acolo. Da' unii se simt bine, ca le place acest timp de entertaiment. Mie nu. Eu prefer sa ma joc cu un animalut sau sa ma uit la documentarele lui David Attenborough, cxa e tot distractie ( da' pe gustul meu ).

      Anonimul vre ainformatie, insa informatie de calitate va gasi nu in muzee ( ca stiinta oficiala e tot un soi de religie, o minciuna cap-coada ), ci la deschizatorii independenti de drumuri : aia care au facut descoperiri si au fost ignorati sau musamalizati de catre dogma stiintifica. Am si eu vreo doi in lista mea de bloguri, pentru curiosi.
      Duap parerea mea, asta e directia. Tot ce e pentru mase ( inclusiv cartile anti-sistem ) sunt de cea mai proasta calitate, sunt o tzeapa, un drum care nu duce nicaieri.

      Delete
  4. Multumesc pentru lista de carti ! Nu le-am citit ( nu citesc carti despre sistem, pentru ca se poate observa cu ochiul liber cum stau lucrurile ), in special pentru ca nu imia duc informatie utila. eu nu caut in directia asta, pentru ca imi pare a fi drum infundat ( pentru cei care stiu intuitiv realitate ain care traim ).

    Din aceleasi motive pentru care tu vrei sa iti pastrezi anonimatul, vreau si eu sa nu pun public lista cu carti si subiecte care ma preocupa. Intelege ca pe blogul asta intra multa lume si nu toti sunt bineintentionati ( ca sa nu-mi amintesc cate amenintari am primit cu ceva timp in urma, atat de blog cat si pe email ). Daca vrei sa vorbim pe email, bine. Daca efortul de a infiinta o casuta de email iti pare a fi prea mare, eu iti respect decizia. Poti cauta in lista me ade bloguri, ca gasesti acolo un bazic cu niste lucruri interesante pentru mine ( ins anu stiu daca si pentru tine ).

    ReplyDelete
  5. Nu ramane decat sa-ti respect decizia si sa-ti multumesc pentru raspunsurile acordate doleantelor mele.

    Ma regasesc intr-o mare masura in punctele tale de vedere expuse si poate am avut impresia ca blogul acesta are poate in masura de 0.5% si intentia (sau nu - ramane de vazut pe viitor) de a-i educa pe cei dispusi sa deschida ochii.

    Mi-ar fi prins bine cei drept o lista minimala in momentul de fata, dar cum nici cei 1% cu idei oarecum asemanatoare nu rezoneaza, o sa mai cercetez pe cont propriu ca de obicei :)

    In cazul in care te razgandesti pe viitor, atat eu cat si ceilalti cititori asteptam cu nerabdare un articol pe tema asta in stilul tau caracteristic de a ne expune informatiile.

    Mult succes cu blogul...se prezinta bine...oricare ar fi scopul lui.

    ReplyDelete
  6. Nu, eu nu intentionez sa educ pe nimeni : nu intra in atributiile mele, ci fiecare are datoria sa se autoeduce. Cel mult, pot face schimb de informatii, dsar asta in privat si nu in public.

    Carti si informatii antisistem nu am servit niciodata, pentru ca sunt inutile, cata vreme poti inteleg si singur care-i faza cu sistemul. Mai departe de nivelul anti-sistem, lucrurile se complica a naibii, pentru ca fiecare persoana are un anumit nivel de intelegere si daca ii dai informatii care ii depasesc nivelul, se uita la tine ca la un nebun. Asa ca prefer sa imi vad de treaba mea : cel mult ii pot spune ca eu am cautat in directia X si am gasit informatia Y. Daca pricepe, bine, daca nu ... fix problema lui ( de regula rupe contactul cu mine, ca sunt dusa cu pluta ).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu de ce afirmi ca sunt carti anti-sistem din moment ce ai recunoscut ca nu ai citit vreunul din volumele enumerate :)

      Sunt carti cu informatie valoroasa (pentru mine) condensata in cateva pagini scrise pe intelesul tuturor...carti care incearca sa schimbe viziunea individului asupra vietii lui inainte de toate si abia apoi(doar unele) sa se ocupe de partea evidenta si neplacuta a societatii( la fel cu acelasi scop de a incerca sa scoata oamenii din ignoranta colectiva in care se incearca sa fim tinuti captivi impotriva naturii curioase a omului).

      Autorii lor au fost exilati de catre "marile autoritati ale vremii" la periferia umanitatii, ponegriti in fata societatii si declarati raufacatori pentru tentativa lor de a trezi masele - bineinteles asociati in mod clasic cu tatal atot-speriatiilor SATANA :)

      Ca nu au reusit sa schimbe nimic e mai mult decat evident, pentru ca prea putini au auzit de ei si cu regret sunt catalogati inainte de a le fi citite ideile.

      Pe mine tocmai astfel de opere si oameni ma fascineaza si caut ... am toata aprecierea pentru ei ca au avut bunavointa sa scoata la iveala pentru generatiile actuale si urmatoare idei si informatii ce se vor interzise publicului larg.

      Oricine poate scrie si mai ales citi "povestiri nemuritoare" din categoria beltristica, poate vizita muzee si admira picturi celebre - conditionati desigur de buget.

      Personal mi se pare o prostie si o pierdere de timp si bani sa calatoresc sute de km ca sa vad un cap de piatra sculptat acum 2000 de ani de X-ulescu si oricum nu-mi largeste orizonturile inguste ale mintii cu nimic faptul ca vad lumea de sus....din avion :)

      Tzipi probabil nu realizezi si/sau poate nu-ti doresti si/sau nu o faci in mod voit, dar unele articole ale tale, publicate pe blog, elimina ochelarii de cal (pusi de indoctrinarea in care am crescut) de pe ochii cititorilor asupra catorva aspecte din viata cotidiana.

      Am indraznit sa fac si aceste mentionari pentru ca ai pus cartile cu pricina (subiecte de interes pentru mine) intr-o anume categorie si asta inainte de a le deschide...unele au doar cateva zeci de pagini si le poti incerca oricand fiind scanate pe net de catre alti binevoitori.

      Mizez pe curiozitatea ta, iar daca ulterior o sa le pui eticheta de "vase goale" nu-mi ramane decat sa promit ca acesta este ultimul meu comentariu pe blogul tau si sa imi cer scuze daca te-am plictisit :)

      Delete
    2. Am cautat pe Google rezumatul cartilor si una parca am gasit-o si am rasfoit-o pe Scribd. Eu am nevoie sa cunosc tot, asa ca nu imi permit sa treaca vreo informatie necercetata ( decat daca e sub nivelu meu de cunoastere ), asa ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma uit peste cartile recomandate.
      Uite, cartea lui Dawkins eu o consider o dezinformare crasa si cu cele mai rele intentii . In primul rand pentru ca ridica in slavi Teoria lui Darwin care nu sta in picioare, e lipsita de dovezi . Dovezile arata ca omul a fost creat, da' cu totul ina lta maniera decat minte Darwin. Apoi in carte, zice ca religia e bad si o ridiculizeaza ( ceea ce e corect ), insa pe motiv ca sunt basme pentru naivi. Pai nu e deloc asa in realitate ! Cine cunoaste preistorie, mitologie - fenomenul OZN la modul temeinic, ceva genetica, stie si are dovezi ca nu e deloc asa, ci zeii sunt reali, cartile sacre descriu realitatea , doar ca religia a deturnat totul si le toarna minciuni amaratilor inculti.
      Deci cartea aia e o dezinformare crunta. Acuma, stiu ca nu iti convine si nu esti de acord cu ce am scris, insa asta nu e un motiv sa incetam dialogul . Dimpotriva. Eu niciodata nu am invatat nimic de la cineva care a fost de acord cu mine. Sunt deschisa la orice informatii; le cercetez cu interes, sa stii !

      Exista doua feluri de informatie mainstream : cea apropata de sistem si cea anti-sistem. Cea mai mare dezinformare este in informatia antisistem. Chiar si autorii care scriu pe bune anti-sistem sunt redusi la tacere.
      Cum spuneam insa, tot ce e mainstream are o calitate foarte proasta. Ok, cartile anti-sistem mainstream sunt bune daca nu intelegi nimic dintr-un domeniu si ai nevoie sa iti arate ABC-ul. Dar atat.
      Nu, eu nu incerc sa iti spun sa nu citesti carti mainstream, ci incerc sa iti spun ca man, exista ceva mai bun decat atat !

      Informatia valoroasa o gasesti la cei independenti deschizatorii de drumuri in orice domeniu : astia sunt rari si greu de gasit, insa doar ei ma intereseaza. Cartile despre sistem sau antisistem mainstream ... nu, pentru ca nu ma invata nimic, ci doar constata o stare de fapt pe care si noi o stim deja.

      Nu, nu imi dau seama ca unele articole de-ale mele elimina ochelarii de cal. Habar n-am.

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.