Doctor Yourself

Saturday, February 21, 2015

"God save our troops !"




Prin Rai se face propaganda en-gros pentru ca prostimea sa se inroleze de buna voie si ( nesiliti decat de prostie ) , in armata . Nici nu e greu sa-i lamuresti, cata vreme astia sunt atat de dezinformati si rupti de realitatea in care traiesc, incat 4 din 10 americani cred ca USA a gasit arme de distrugere in masa in Iraq.
      Astora poti sa le spui ce vrei tu , si povestea cu cocosul rosu, ca daca le-o spune in presa, deci " oficial", trebuie sa e adevarat si astia cred tot, absolut tot, indiferent cat e de gogonata. Sunt de o naivitate si o lips acrasa de gandire care te sperie cand ii vezi. Te sperie pentru ca astia sunt doctorii in mana carora iti pui viata, imbecilul care sta la catedra unde invata plodul tau, etc.


Un survey a gasit ca 42 % dintre respondenti cred ca armata USA a gasit arme de distrugere in masa in Iraq, dupa ce i-au invadat in 2003, cand in realitate, armele de distrugere in masa erau doar pretextul pentru care au invadat Iraqul . Un pretext, ca armele nu le-au gasit niciodata.

Surveyul national a fost facut de Farleigh Dickinson University's PublicMind.


52 % dintre respondentii surveyului, spun ca se dezinformeaza cu stiri de pe  Fox si spun ca e "probabil " sau "cu sigurata adevarat" ca armata americana a descoperit arme de distrugere in masa in Iraq.

Iar eu sunt convinsa ca e " cu siguranta adevarat " ca marmota invelea ciocolata in staniol, pentru ca asa am vazut eu la televizor, la Pro TV !



  Dati navala si inrolati-va in armata ca sa descoperiti si voi arme de distrugere in masa in Iraq !


Daca nu va intereseaza sa impuneti ordinea in curtea altuia, atunci va puteti inrola in armata ... pentru folos personal !  

" 7 feluri in care armata m-a facut un mai bun tata si sot ", echivalentul north-american a imbecilitatii romanesti " armata de face barbat ".


1. Mergi in armata ca sa inveti ca e mai bine sa lucrezi inteligent decat sa lucrezi din greu si fara cap. 

Da' cat de vita proasta trebuie sa fii, ca sa muncesti fara sa iti planifici munca ?  Si trebuie sa te inrolezi in armata ca sa intelegi ca trebuie sa gandesti la ceea ce faci . Da' sub care piatra ati trait pana acum, de nu ati inteles nici lucrurile elementare in viata ? 
Asta e din ciclul " noi muncim, noi nu gandim " : se poarta si prin North America !


2. Armata de invata sa fii responsabil 24 de ore, 7 zile pe saptamana, tot timpul anului. Da' ce mai, ai 5 ani si esti brainless, incat nu intelegi ca esti continuu responsabil pentru faptele tale ? 

Deci, daca ai implinit deja 20 de ani si mamicuta ta n-a reusit sa-ti explice ca esti responsabil pentru ceea ce faci, ori esti complet imbecil incat nu poti intelege asta ... inroleaza-te in armata si o sa simti pe pielea ta  cum e sa fii iresponsabil !  Dupa care, vino acasa si lauda-te ca amata te-a invatat sa fii responsabil, fapt pentru care ai inceput sa ai grija de nevasta si boraci  ! 
    Vai mama ei de femeie care a acceptat sa-ti fie nevasta, in conditiile in care armata si nu iubirea sau constiinta l-a invatat sa te trateze cu respect si res[ponsabilitate !



3. Armata te invata sa faci sacrificii si sa consideri ca e corect ceea ce faci.

No, dear !  Armata doar te face carne de tun si iti toarna gogosi cu sacrifii si patriotisme ca sa sa stai cuminte in transee si sa mori pentru interesele unora care si-au pus coorul, bogatia si familiile la adapost sigur. 

Odata ce ai fost spalat pe creier ca e absolut firesc sa te sacrifici pentru oricine  ti-o cere, vei deveni imbecilul perfect care puieste in ciuda faptului ca nu permite financiar sa creasca plozi. Si atunci isi pune placa aia deja invatat, despre " sacrificiile" pe care el e firesc sa le faca, pentru ca asta e solutia corecta. Si isi sacrifica viata , banii, timpul, libertatea, etc pentru ca sa-si creasca plozii , dupa care furstrarile vor rabufni la un moment dat.
        Si atunci parintele de tip Harakiri incepe sa reproseze copiilor, cate sacrificii a facut ca sa-i creasca, de parca plozii s-ar rugat de el sa-i aduca pe lume !  Sau varianta mai elevata a parintelui Harakiri : asta nu reproseaza, ci santajeaza plozii sa se comporte cum vrea el, sa faca ce vrea el, sa obtina performantele pe care le vrea el si sa realizeze in viata ceea ce el nu a reusit ( pentru ca a trebuit sa se " sacrifice" de buna voie ).

No dear, nu trebuie sa te sacrifici pentru nimeni ! Trebuie doar sa te intinzi cat iti ajunge plapuma si atat. Nu iti permiti financiar sa puiesti, nu-i faci ( ca puitul nu-i obligatoriu ). Sa-l faci fara sa iti poti permite, inseamna sa cresti plodul in lipsuri, iar tu sa te sacrifici mereu pentru ca pur si simplu nu iti pemriti sa traiesti normal dar sa cresti si plodul. Si atunci va trebui sa alegi ( si alegi sa te sacrifici tragand ca boul in jug sa-ti cresti puradeii cu care tu singur ti-ai impovarat viata ), ca deh, asa se intampla cand te intinzi mai mult decat iti poti permite ... se lasa cu sacrificii si restrictii.


4. Armata te invata sa iti evaluezi actiunile si vei putea folosi asta in viata de familie. 
Da' ce mai, esti complet decerebrat, de trebuie sa te invete armata sa gandesti ?  Cum ai trait pana sa te inrolezi, ca frunza in vant, asteptand ca lucrurile sa ti se intample, ca tu oricum nu intelegi nimic ? 



5. Armata te invata sa fii babuinul perfect, care imita ceea ce vede la lideri. Eh, dar cand te trezesti ca tu esti liderul, esti fortat de imprejurari sa devii responsabil.

Si atunci cand te intorci acasa, iti vei trata nevasta ca pe un subaltern, pentru ca tu esti liderul, of course. Dar cum tu esti liderul responsabil al familiei ( ca te-au invatat responsabilitatea in armata  ), nu vei pretinde sotiei nimic din ce tie nu ti-ar conveni.

Oh, pai asta e reteta sigura pentru divort : sa pornesti de la premisa ca sotul / sotia e tras la xerox dupa tine. No dear, oamenii nu sunt identici, gandesc , simt si se manifesta diferit, iar daca tu pretinzi ca sotia sa iti fie reflexia in oglinda, " divort" scrie pe tine. Trebuie sa accepti omul asa cum este el, nu sa incerci sa-l modelezi dupa chipul si asemanarea ta : pai ce, ti-a pus cineva cutitu' in gat sa semnezi la primarie ca il iei de barbat / nevasta ? 

6. Armata te invata sa lucrezi in echipa si sa fii atent la cei din jurul tau.

Asta te va ajuta sa nu fii marlan cu nevasta si sa o lasi sa doarma cand iti spune ca n-are chef. 
Again : unde ai trait pana te-ai inrolat in armata, cu maimutele in jungla ? Din cunostintele mele, nici animalele nu isi forteaza nota pe langa partenere, si nici macar nu au nevoie sa se inroleze in armata, ca sa inteleaga asta !



7.Armata te invata sa te supui ordinelor comandantului, iar in viata civila asta te va ajuta sa te supui ... zeului ! 
Asta ma gandeam si eu : odata ce au apucat astia sa te spele profesionist pe creier, nu mai ai nici o scapare ! Toata viata te vei tari in patru labe in fata cuiva si vei fi incantat sa faci asta. Daca nu mai ai vreun comandant la indemana, atunci religia suplineste nevoia de autoumilinta si iti serveste zei pe alese, pentru toate gusturile.


Si dupa asa o viata minunata in armata, cam asta e tot cu ce te alegi : niste instructiuni dupa care sa traiesti si atat, ca in rest ... saracie lucie te paste !



Canada's vetereans ombudsman spune ca fostii soldati se afunda tot mai mult in saracie, iar noii veterani sunt asteptati sa le de ao mana de ajutor .

Veteranii primesc compensatii inadecvate de la guvern, pentru durerea si suferinta lor. Sute de veterani invalizi vor fi loviti financiar cand se pensioneaza, pentru ca unel ebeneficii nu le vor mai primi , iar ei nu au pensie militara, spune raportul ombudsmanului.


Juan Fantino, Ministrul Afacerilor Veteranilor, spune ca guvernul va sustine  Casa Comunelor in angajamentul de a se uita dupa schimbari in regulementul din 2011, care le-a afectat aceste beneficii.

Dar sunt necesare schimbari aditionale , iar politicienii ar trebui sa isi tina promisiunile facute si sa repare un sistem stricat.


                    Militarii activi au alta problema : sunt mult prea grasi ca sa poata lupta !


US Army spune ca mai mult de 3 sferturi dintre tinerii de 17-24 de ani nu sunt apti sa se inroleze in armata, pentru ca ori nu sunt in forma fizica, ori nu indeplinesc cerinte de baza, precum sa aiba o diploma de liceu , sau sa fie capabili sa citeasca si sa scrie. 

"Nu e doar problema scolilor si a Departamentului Educatiei, ci este o problema de securitate nationala si e necesar sa fie prioritizata in acest fel " , a declarat generalul pensionat D.Allen Youngman.


Astia's obezii cu care vrea America sa lupte impotriva Rusiei ?  Mititeilor, Trupele Spetsnaz o sa va manance cu fulgi cu tot la micul dehun si nici macar nu va fi nevoie sa va atinga cu vreun deget, ca sunt antrenati sa-si foloseasca in lupta insusirile extrasenzoriale !
     Cat despre tehnica de lupta ruseasca, eu il cred pe cuvant pe nenea Putin cand a afrmat ca nici o alta tara din lume nu se poata compara cu dotarile armatei rusesti. Omul stie ce spune, pentru ca aia cu sase degete, care le furnizeaza rusilor tehnica, sunt fix sefii  celor care le furnizeaza tehnica americanilor.

In cazul asta ... tot ce putem face, este sa ne rugam pentru trupele noastre, asa cum ne indemna Prim Ministrul Canadei, Harper !


27 comments:

  1. Comentariile tale referitoare la aberatiile lor sunt foarte logice si corecte, doar ca eu cred ca articolul este scris 100% de propaganda si a fost luat un semianalfabet oarecare, care sa se impauneze cu continutul....ca vezi-Doamne, asta este povestea lui si experienta lui....

    Am vazut si eu afise din astea pe la imbecili prin curti si mi-ar fi placut mult sa le mazgalesc cu graffitti....

    Cat despre naivitatea astora, am observat si eu, desi am stat de vorba cu f putini, ca sunt extrem de prosti si nu sunt in stare sa faca conexiuni logice. Mi s-a intamplat de multe ori prin magazine cand aveam o problema cu niste cupoane care trebuiau aplicate sau cu puncte pe care trebuia sa le consum, ca vanzatoarele nu puteau rationa si se intrebau unele pe altele, veneau cate 2-3 si tot nu se dumireau....Si ma gandeam ca imbecilele alea au job la caldurica, la conditii bune, iar imigrantii cu diplome fac pe taximetristii sau fac curatenie prin birouri....Ca si asta-i echitate canadiana....aia n-au experienta canadiana....Bleah....

    Eu sunt consternata de nivelul sub orice critica a emisiunilor TV de la ei....La noi nici OTV-ul, nici Capatos, nici Bianca lui Bote nu reusesc sa faca emisiuni TV de un nivel asa de imbecil ca aici....Noi platim abonament la cablu (basic) doar pentru cateva canale cu desene animate. Si din alea doar 2-3 au desene animate frumoase si educative, fara reclame, pe celalalte sunt mai mult urate si violente.

    Eu consider ca pe astia nu-i invata la scoala sa rationeze, nu-i invata logica, anume ca sa devina viitorii imbecili care cred tot ce aud (pai daca nu judeca singuri....ce altceva sa creada???).

    Mie mi se pare de mare actualitate zicerea din cantecul "Nu uita ca tzara te vrea prost"...in N America mai mult decat oriunde altundeva...

    Gabriela

    ReplyDelete
  2. Doua chestiuni:
    1) Cei mai prosti oameni sunt soldatii. Mai ales aia care s-au intors "barbati". Nu stiu ce i-a facut mai exact barbati. Poate taratul prin mocirla, sau apelativul "MARS!", sau poate ceaiul cu brom(ura).
    Bromul in ceai face minuni, la fel ca si clorul in apa potabila, iodul in sare sau florul in pasta de dinti ca tot sunt in aceeasi clasa in tabelul lui Mendeleev.

    Florul e inventia jidanilor bolsevici in gulagurile din Rusia, metoda copiata cu succes de alti detinatori de sclavi inclusiv Armata Romana. (ca doar comunismul a fost adus in Romania de jidani bolsevici veniti din Rusia si au dat lovitura de stat din 1944 si 1989)
    Yagoda a gasit metoda perfecta si subtila de a crea prostul si sclavul obedient modern. Jidanul asta NKVD-ist a omorat mai multi oameni in gulaguri, decat au murit pe front cu arma in mana.
    Daca luam in calcul si Holodomorul ucrainian, jidanii bolservici au omorat "oficial" 60 milioane de oameni si neoficial ~150 milioane. Dar vai, hai sa le plangem de mila si sa le dam privilegii si sa-i despagubim ca Holocaust.
    Problema este ca daca incepe un "scandal global" jidanii de pretutindeni au cam supt-o. Oamenii de rand nu-i mai inghit.

    Yenokh Gershevich Iyeguda
    https://en.wikipedia.org/wiki/Genrikh_Yagoda
    Gulag
    https://en.wikipedia.org/wiki/Gulag
    Holodomor
    https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor

    Bonus:
    Jewish Zionists - Communist Bolsheviks
    https://www.youtube.com/watch?v=b4R2ENPEa-k

    De ce au ajuns germanii să-i omoare pe evrei
    http://bit.ly/1D4uMur

    Inselatoria secolului XX
    http://www.altermedia.info/romania/2014/04/14/inselatoria-secolului-xx-51/

    Bomboana pe coliva jidanilor
    http://www.altermedia.info/romania/2015/01/05/bomboana-pe-coliva-jidanilor/

    Holocaustul (genocidul) Evreilor Impotriva Romanilor
    http://www.romaniacarnavalului.com/2011/01/holocaustul-genocidul-evreilor.html

    Criminalii Din Umbra. Cine au fost sefii tortionarilor comunisti?
    http://bit.ly/1CXgd9q

    Fenomenul Pitesti - „Reeducare"
    https://www.youtube.com/watch?v=iYvbj_y_FSY

    Apropo, uite cine ii va trimite pe romani sa fie carne de tun:
    http://bit.ly/1Fci3px
    http://bit.ly/1zXbnXF
    http://bit.ly/1Gg2uhy
    http://bit.ly/1CXgl98
    http://bit.ly/1DFGUoo
    http://bit.ly/17GYkD0

    Hai sa mergem cantand si fluierand: Ce buna e bromura!
    https://www.youtube.com/watch?v=SiPA4_dLukk

    2) Daca ii mananca in coor pe mancatorii de hamburgeri si pe "aliati", o sa fie cam rau pentru ei. Ii mananca rusii cu fulgi cu tot.
    https://www.youtube.com/watch?v=UoSo4rzvIrU
    https://www.youtube.com/watch?v=cSDh0UcKgU8

    ReplyDelete
    Replies
    1. Felicitari, draga anonimule, pentru preocuparea pe care o ai de a demasca pe adevaratii dusmani ai romanilor. Foarte pretioase informatiile. Daca ele vor continua sa circule, poate romanii au sansa sa se trezeasca (si parca numai romanii?! astia sunt dusmanii omenirii in general)...
      "Doamna" Lucia HOSSU Longin n-a pomenit nimic despre etnia tortionarilor. Oare intamplator pe unele nemernice le chema Hossu??? Noi romanii am cam scapat lupul paznic la oi....:(
      Gabriela

      Delete
  3. Rromanii de pomina

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2963368/Romanians-EIGHT-times-likely-jailed-Britons.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte bine ca s-au dus tiganii peste ei. De cand am aderat la UE, a grait Voda de la Bruxelles sa-i pupam in cur pe tigani, ca au drepturi, ca sunt si ei oameni ca una-alta. Ma bucur nespus ca tiganii ii fura, ii jefuiesc, ii caftesc ii violeaza, sa se sature civilizatii aia care se considera rase superioare, de convietuire pasnica si politica corecta.
      Pe tigan mu il tolerezi si ii pupi in cur, pe tigan il palesti cu cazmaua in teasta, ca daca nu faci asta, o s-o faca el si tu ai sa fi victima.
      http://www.tribuna.ro/stiri/eveniment/romi-surprinsi-in-livada-impuscati-in-picior-97795.html

      Toti tiganii din Est: MARS in Vest, ca acolo e loc de jaf si viol!
      Poate reusim sa scapam de raia asta. Pacat ca jidanii l-au executat pe Antonescu.

      Cat despre istoria tiganilor si civilizatia vesticilor, ar trebui amintita istoria lor in Europa:
      1000 – tiganii ajung in Imperiul Bizantin.
      1300 – Intrarea tiganilor in Europa.
      1400 – Sunt mentionati in Bulgaria “in numar mare”.
      1417 – Regele Sigismund al Ungariei emite un ordin de libera trecere pentru nomazii tigani.
      1422 – Roma primeste primii tigani.
      1427 – Ajung la portile Parisului.
      1445 – Domnitorul Vlad Tepes aduce in tara Romaneasca 12.000 de oameni – despre care se spunea ca “arata ca niste egipteni”.
      1449 – Sunt goniti din Frankfurt pe Main.
      1471 – Stefan cel Mare aduce in Moldova 17.000 de tigani. in Elvetia se dau primele legi antitiganesti.
      1476 si 1487 – Regele Matthias al Slovaciei le ofera, prin decret, libera trecere.
      1482 – Brandenburg-ul emite primele legi impotriva lor.
      1492 – Apar legi antitiganesti in Spania.
      1496 – Parlamentele din Landau si Freiburg ii declara pe tigani tradatori ai crestinatatii, spioni turci si aducatori de ciuma.
      1498 - Patru tigani il insotesc pe Cristofor Columb in cea de-a treia calatorie in America.
      1504 – Ludovic al Xll-lea ii goneste din Franta.
      1525 – in Olanda, “egiptenii” sunt somati sa paraseasca tara in doua zile.
      1530 – in Anglia este introdusa prima lege de izgonire a tiganilor.
      1541 – tiganii din Praga sunt acuzati de incendierea orasului.
      1568 – Papa Pius al V-lea ordona expulzarea tiganilor de pe domeniile Bisericii Romano-Catolice.

      Delete
    2. 1600 – Legislatia spaniola permite populatiei sa se constituie in grupari armate care sa-i vaneze pe tigani.
      1650 – Au loc ultimele executii ale tiganilor in Anglia. Pedeapsa este inlocuita cu deportarea in America.
      1685 – Portugalia deporteaza tiganii in Brazilia.
      1717 – in Spania sunt desemnate 41 de localitati in care este permisa asezarea tiganilor.
      1733 – imparateasa Anna a Rusiei le cere tiganilor sa devina sedentari.
      1749 – in Spania se constituie tribunale ad hoc pentru impartirea tiganilor in “rai” si “buni”.
      1753 – Stefan Valy, un student ungur, descopera originea Punjabi a limbii romani.
      1761 - Maria Tereza da primele legi privind sedentarizarea tiganilor.
      1782 – Jozef al ll-lea al Ungariei accepta scolarizarea tiganilor si participarea lor la serviciul religios.
      1803 – Napoleon interzice dreptul de rezidenta al tiganilor in Franta.
      1816 – John Hoyland scrie prima lucrare importanta in favoarea tiganilor din Anglia, dar este inceputa si deportarea lor in Australia.
      1834 – Domnitorul Alexandru Ghica elibereaza toti tiganii din tara Romaneasca.
      1844 si 1847 – Bisericile Moldovei si Valahiei isi elibereaza robii.
      1856 – Sclavia este abolita in Principatele Romane. Anul marcheaza inceputul unei mari migratii spre vest.
      1864 – Domnitorul Alexandru Ioan Cuza recunoaste libertatea totala a tiganilor din Principatele Unite.
      1870 – Cancelarul Otto von Bismarck da o circulara prin care interzice intrarea tiganilor in Germania.
      1885 – Statele Unite ale Americii ii forteaza pe tigani sa se intoarca in Europa.
      1904 – Parlamentul Prusiei reglementeaza deplasarea si modul de viata ale tiganilor.
      1909 – Are loc, in Ungaria, conferinta pentru politica fata de tigani.
      1912 – Guvernul francez introduce obligativitatea “carnetului antropo-metric” pentru toti tiganii.
      1925 – Se infiinteaza Asociatia scriitorilor sovietici tigani.
      1938 – intre 12 si 18 iunie, sute de tigani din Germania si Austria sunt prinsi, batuti si inchisi.
      1939 – Se formeaza in Grecia Asociatia Culturala Panelenica a tiganilor greci.
      1952 – Ia nastere Biserica evanghelica atiganilor din Franta si Marea Britanie.
      1958 – Cehoslovacia interzice prin lege nomadismul.
      1959 – in Elvetia, Zohri Muller fondeaza organizatia ProTzigania Svizzera.
      1967 – Ia fiinta Asociatia tiganilor din Finlanda.
      1971 – Delegati din 14 tari participa la primul Congres Mondial al tiganilor, desfasurat in Anglia.
      1972 – Uniunea Internationala a tiganilor devine membra a Consiliului Europei.
      1979 – Uniunea Internationala a tiganilor devine membra cu statut consultativ in cadrul UNESCO.
      1985 – Phralilpe (Fratia) prima organizatie a tiganilor, aprobata oficial de un guvern, se constituie in Romania.
      1986 – Uniunea Internationala a tiganilor devine membra a UNICEF.
      1997 – Ceferino Jimenez Malla este primul tigan canonizat din istoria Bisericii catolice.

      Delete
    3. Nu stiam asta, mersi de info. Stiam, in schimb, ca si tine probabil, ca, in 1990, imediat dupa lovilutie, s-a dorit civilizarea tiganilor, da' au venit jidanii paralitici si s-au opus din pseudo-motivele binecunoscute si nu doar ei, ci si pionii lor de prin Occident. Asa s-a ajuns la RRomania in loc de Romania si tot tacimul. Asta zic si eu, sa ii manince de kkt vesticii, cu toate ca oamenii de rind nu au nici o vina, ci liderii lor imbecili....

      Delete
    4. De la tigan la rrom:
      http://glasul.info/2014/03/12/cum-a-ne-a-procopsit-soros-cu-termenul-de-rrom-in-limba-romana/

      Delete
    5. Bine ca ii transforma pe romani in tigani dar ii pupa in coor pe analfabetii aia musulmani, negrotei veniti din Pakistan, care le violeaza copii pe banda rulanta.
      In Rotherham, odiseea continua:
      https://themuslimissue.wordpress.com/2015/02/22/uk-sex-grooming-of-children-continues-to-be-a-major-muslim-problem-in-rotherham/

      Noroc ca oitele mioritice incep sa se trezeasca si sa reactioneze:
      http://www.cancan.ro/actualitate/international/foto-exclusiv-protest-al-romanilor-la-londra-oamenii-au-manifestat-pasnic-impotriva-documentarului-difuzat-pe-channel-4.html

      http://stirileprotv.ro/stiri/international/protest-mut-al-romanilor-din-marea-britanie-in-fata-sediului-televiziunii-channel-4-in-urma-difuzarii-seriei-vin-romanii.html

      O motivatie plauzibila:
      http://rapcea.ro/2015/02/23/romanii-din-diaspora-cer-dreptul-la-demnitate

      Delete
    6. Romanii din Londra latra ca gardul gresit. Romanii sunt in topul infractionalitatii din Anglia si fara foc nu iese fum. E adevarat ca romanii sunt luati la ochi, comparativ cu alte natii, moneda se bate pe romani ( dar si noi le-am dat motive garla ).

      Romanii nu la Chanel 4 trebuie sa urle, ci la politicienii romani care i-a lasat toti infractorii si toti tiganii sa plece in Europa : astora trebuia sa le anuleze pasapoartele sau sa nu le de adeloc, daca erau infractori saunu aveau venituri stabile. Nu trebuiau lasati sa paraseasca tara ( asa cum procedeaza si alte tari ). Si atunci nu s-ar mai fi putut face campanii in care romanii sa fie ciuca batailor, pentru ca de unde nu e foc, nu iese fum.

      Cat despre documentarul celor de la Chanel 4, e chiar onest realizat si prezinta fix grosul romanilor din Anglia.

      Delete
    7. Ce inseamna mai exact "topul infractionalitatii" la tine? Ne raportam la numar de detinuti sau la un procent care spune cat la suta dintr-o animita etnie este infractoare? Oricum ai face calculul atat rezultatul cat si parerea ta sunt gresite. De ce? Pai iti spun eu de ce.

      1) Tigano-musulmanii negrii veniti din Pakistan, aia care au violat in Rotherham peste 1400 de fetite de 12-14 ani, sunt preferati romanilor. In toate articolele presa se refera la ei ca "asian gangs", nu musulmani negrii pakistanezi.
      http://ind.pn/1pEe3t0

      Asta se intampla vara trecuta, si inca sa mai intampla. Vezi linkul de mai sus cu "odiseea continua".

      Realitatea este
      http://dailym.ai/1E532nW

      2) Orice tigan din Europa a devenit din tigan => rrom. Peste tot unde se vorbeste de tigani, se utilizeaza termenul de "rom", cu un singur "r", nu cu doi de "rr", asa cum ar fi corect. Deci aceasta confuzie este intentionata, sau este tolerata atunci cand este facuta in mod neintentionat.
      Am postat mai sus un articol care explica cum s-a ajuns de la tigan la rrom. Exista un pasaj care spune asa:
      "...confuzia pana la identitate intre romani si rromi/tigani. Atat romanii cat si tiganii din Romania care au plecat in strainatate au constatat ca nu doar tiganii romani se dau drept cetateni romani ci si tigani din alte tari din estul Europei: tigani bulgari, tigani sarbi.

      ...cand au fost expatriati in Romania pe Aeroportul Otopeni au sosit ca repatriati atat tiganii nostri cat si tigani bulgari si tigani sarbi. Unii dintre acesti tigani bulgari si sarbi chiar au primit bani sa se stabileasca in Romania. Exista o asemenea strategie alimentata cu bani de la Banca Mondiala de incurajare a stabilirii tiganilor in Romania.

      In toata Europa denumirea traditionala de tigan asa cum suna specific in fiecare limba a fost pastrata in formele sale lingvistice locale numai in Romania denumirea de rrom a fost obligatorie in actele oficiale...

      ...s-a vorbit mult timp de relocarea tiganilor din toata Europa undeva in estul Europei. S-a vorbit chiar de o colonizare a regiunii reprezentata acum de Oltenia cu toti tiganii din celelalte tari."

      3) Am mai postat situatia demografica din UK la tine pe blog, care arata asa:
      "Dar sa aruncam o privire sa vedem ce etnie si religie au principalele minoritati din UK:
      Asian British: 4.373.339 => 6.92%
      Black British: 1.904.684 => 3.01%
      British Mixed: 1.250.229 => 1.98%
      total: 12%
      http://bit.ly/1JDh8F7

      Romani in UK 101.000
      http://bit.ly/1LynRO0 "

      Vrei tu sa spui ca 100 de mii de romani comit mai multe infractiuni decat ~8 mil de negrotei si corcituri? Eu stiu ca exportul nr 1 al Romaniei sunt curvele si hotii, dar este imposibil sa fie toti hoti. Daca sunt in UK 25 mii de curve, 25 mii de hoti, 25 mii de muncitori(zidari, gunoieri, etc), 25 mii de specialisti(IT, doctori, etc), adica esantioane de 25%, atunci cati negrotei reprezinta 25% din 8 mil.
      Dar daca luam in calcul si restul de est europeni care se dau romani: bulgari, sarbi, etc. Dar basarabeni cu cetatenie romana.
      Dar alti albi europeni: polonezi, unguri, lituanieni, irlandezi, albaniani, etc?

      Da, tot raul din lume este facut de romani. Nu ti se pare ciudat ca atacurile astea de-a dreptul virulente apar si se intetesc in apropierea campaniilor electorale? Nu ti se pare ciudat ca doar despre romani se scriu articole si se fac documentare? Nu ti se pare ciudat ca in majoritatea subiectelor nu sunt romani si sunt TIGANI?

      Astia de aici ce sunt?
      http://bit.ly/1JDhsUk

      Ma deranjeaza ENORM sa fiu bagat in aceeasi oala cu hotii si cu tiganii. Eu NU SUNT nici una nici alta. Si mai sunt si alti oameni in situatia mea. Solutia nu este la politicieni, ci la oameni care trebuie sa se uneasca si sa dea cu ei de pamant. Si cu politicienii si cu hotii. Iar tiganii trebuie deportati de urgenta. Urcati pe pluta si facut vant pe mare, spre Pakistan ...sau UK. ;-)

      Delete
    8. Prietene, daca scrie Romania in pasaport, este cetatean roman. Deci se pune la numaratoare ca si roman. Asta e valabil pentru orice tara, orice nationalitate.

      Solutia nu este sa incerci sa faci diferenta pe diferite nationalitati din aceeasi tara , pentru ca nu ajungi nicaieri cu asta. Chiar crezi ca strainii sunt interesati sa invete cate nationalitati traiesc in Romania si cat de bune sau rele sunt ele ? NU. Tot la fel cum nici pe mine nu ma intereseaza cat de bune sau rele si cate nationalitati sunt in fiecare tara din Europa.

      Soultia este sa nu permitis cursorilor sa paraseasca Romania, ca sa te faca de cacat in lume. Se practica si prin Canada si prin alte tari cu apa calda. Esti infractor, sau nu ai surse de venit stabil, nu primesti pasaport si asta este. Hoardele ale ade tigani iesiti din tara dupa '89, nu aveau ce cauta in afara granitelor Romaniei. Toti gainarii, toti hotii sunt lasati in libertate in Romania, pentru ca nimeni nu ii baga in seama. Toti puscariasii care s-au eliberat dupa '89 din puscarii, au plecat imediat in Europa ( si pleaca in continuare ).
      Asta este solutia : justitia, nu lamuritul strainilor ca stai sa vezi ala s-a nascut si a trait toata viata lui in Romania, da' stii ... nu-i roman, in ciuda faptului ca in pasaportul sau scrie Romania si nu Tiganiada ! Penibil.

      Delete
    9. Tot nu ne intelegem. Tu vorbesti de pasaport si cetatenie si alte banalitati care astazi in ceea ce se numeste Uniunea Europeana sunt egale cu zero. Actele nu iti garanteaza decat dreptul la libera circulatie in interiorul UE.

      Eu vorbesc despre o confuzie voita intre ETNII si RASE diferite. O etnie majoritara, romana, afost asimilata de o etnie minoritara tiganeasca. O rasa majoritara, alba-caucaziana, a fost asimilata de o rasa minoritara maronie/neagra indiana.

      In toate tarile vest-europene se face o distinctie intre populatia nativa si tiganii din tara respectiva. Nu se foloseste termenul de "rrom" sau alte aiureli de acest gen, se foloseste termenul "tigan din ". Doar in Romania este impus cu forta numele de "rrom".

      Insusi numele de "rrom" are o origine si o explicatie aiuritoare. Toata aceasta comfuzie este voita si incurajata. Vesticii cand vorbesc despre tiganii lor folosesc termenul de "tigan", iar cand vorbesc despre tiganii romani folosesc termenul de "romanian".

      De ce? Pai uite de ce.
      Daca ai sa cauti date despre etnia tiganeasca ai sa gasesti numele real al acestei etnii. Nu este "rom" si nu este "rrom". Numele este "ROMANI people".
      Uite cum incepe articolul pe Wikipedia:
      "The Romani (also spelled Romany), or Roma, are an ethnicity of Indian origin..."

      Cati fac deosebire intre "Romani (people)" si "Romanians (people)"?
      Cand cand ne referim la cele doua rase si etnii folosind limba engleza, exista o oarecare diferenta, pe care nu multi o sesizeaza.

      Ce difernta exista intre denumirile celor doua rase si etnii cand folosim limba romana?
      Nativul mioritic a ramas "român" iar tiganul din romania a devenit "romani". Practic "român" scris la plural, dar fara "â" doar cu "a".
      "români" <=?> "romani"

      http://bit.ly/17rV4vB

      http://bit.ly/1ADuoCn

      Daca tie ti se pare OK o astfel de confuzie si denumire pe simplu motiv ca tiganii din Romania au acte si cetatenie romaneasca, mie nu.
      Dupa cum am mai spus, traim in UE, unde cetatenia nu mai conteza, unde multiculturalismul si politica corecta sunt impuse. Dar totusi, cum poate fi numita confuzia voita si integrarea/asimilarea unei rase si etnii cu o alta minoritara? Chiar nu pot distinge un caucazian de un indian?

      Ce ar trebui sa faca romanii din UK este sa-i dea in judecata pe aia de la Chanel 4 si pe idiotul ala de Farage, pe motiv de discriminare etnica si rasiala. Ar trebui sa se uneasca si cu aia din Franta si Italia si sa dea in judecata tot ce misca. Si francezii si broscarii sunt tari in gura cand vine vorba de tiganii din Romania. Sa-i sature de multiculturalism si politica corecta. Si drepturile si identitatea romanilor trebuie respectate si nu trebuie amestecate cu ale tiganilor.

      Noi romanii de pretutindeni ar trebui sa ne unim si sa reactionam la mizeria asta cu tigani/romani(people). Aceasta denumire trebuie sa dispara. Ne unim intr-un ONG sau formatiune civica ceva si mergem la tribunalele internationale sau CEDO, ceva. Daca ne strangem cateva milioane de oameni si donam cate un euro, se strang suficienti bani pentru a platii niste avocati si istorici buni.

      In urma cu cativa ani circula ideea de a organiza un referendum pentru a ne schimba numele in "daci" si "Dacia". Tocmai pentru a scapa de comfuzia asta cu tiganii. Se pare ca s-a renuntat la ideea cu referendumul dupa ce s-a vazut ce s-a intamplat la ultimele doua.

      Delete
    10. Tarile din Estul Europei au fost colonizate si distruse economic. In Romania daca aprinzi lumina ii platesti pe francezi, aprinzi aragazul ii platesti pe italieni, bagi benzina ii platesti pe austrieci, etc. Oare astia din vest la ce se asteptau? Toti muncitorii astia ramasi fara loc de munca si venituri trebuia sa se intinda pe jos si sa moara?
      Da foarte bine ca se duc peste ei si ii jefuiesc. La mai mare!

      Stai sa intre si Ucraina in UE, sa cunoasca si vesticii aia civilizatia si manierele "raketului" ucrainian. Sa-i sature de "extindere" si "noi piete".

      Delete
    11. Inteleg a se face confuzia voita intre rrom si roman, dar pentru asta , romanii sa-i traga de urechi pe guvernantii romani, ca ei au legiferat schimbarea de nume, imediat dupa '89 !

      Parerea mea e ca e irelevanta confuzia, pentru ca in strainatate tiganul cersetor sau hotul sau prostituata este intrebat " Where you are you from ? " si i se raspunde " Romania", pentru ca tiganul de acolo vine. Niciodata un strain nu te va intreba ce nationalitate esti, ci din ce tara vii.
      Englezul habar nu are cand te vede, ca esti nationalitate conlocuitoare in tara in care te-ai nascut. El stie doar ca esti strain in Anglia si te va intreba din ce tara vii : din Romania. Asa va raspunde si ungurul din Covasna, si tiganul din Bucuresti, si sasul din Sighisoara. Si asta e motivul pentru care confuzia rrom - roman este irelevanta pentru europeni ( relevanta este doar in capul romanilor ).

      Delete
    12. "Inteleg a se face confuzia voita intre rrom si roman"
      Tocmai asta incerc eu sa spun, ca termenul de "rrom" este impus cu forta doar in Romania. El nu exista in afara Romaniei. In afara se foloseste termenul de "romani (people)", doar foarte rar termenul "roma" si nici o data "rrom".
      Guvernantii romani au primit "in plic" si au votat fara sa clipeasca ordinele de la jidano-tiganii Soros si Iliescu.

      In Romania populatia a inghitit cu greu termenul de "rrom" si nici nu stie ca este folosit doar aici, iar afara este folosit termenul de "romani (people)". Daca ar stii acest lucru ar iesii un scandal monstru. Pana si Nea Caisa de la Cuca Macaii s-ar revolta si ar pune mana pe par.

      Pana sa-i traga de urechi pe politicieni, o organizare si o cheta mica in cadrul unui ONG, urmata de un proces international, ar face minuni.

      "rrom - roman este irelevanta pentru europeni"
      Nu e chiar asa. Daca faci parte dintr-o tara membra a Uniunii Europene esti cetatean european. Ai deja carte de identitate/buletin cu care te poti plimba in voie pe unde vrei tu in cadrul UE. Poti cumpara proprieteti, deschide firme, etc. Tinand cont ca toti am devenit cetateni europeni, singura cale de diferentiere a devenit etnia.
      In tot amalgamul asta de oameni si etnii, toate etniile europene native sunt pastrate, iar cele neeuropene impuse prin politica corecta si multiculturalism.

      Cuvintele "etnie" si "rasa" au fost inlocuite de termenul "ORIGINE". Sa luam nu exemplu. Despre un francez alb, autentic, stabilit la Londra, ai sa auzi refreindu-se in termeni ca:
      - Un cetatean francez stabilit la Londra...

      Despre un algerian sau marocan nascut in Franta dar stabilit la Londra, ai sa auzi refreindu-se in termeni ca:
      - Un cetatean francez de originie algeriana/marocana stabilit la Londra...

      Nu ai sa auzi referiri de genul:
      - Un cetatean roman de origine tigan
      Pentru ca etnia si rasa tiganeasca au disparut. La fel si etnia si rasa romaneasca. Nu mai stii care cum e. Sunt amestecate, chiar contopite, desi nu este normal acest lucru.

      Cand folosesti in aceeasi propozitie doi termeni foarte asemanatori "romanian" si "romani" totul devine confuz. Ce sunt "romani"? "Români (romanian)" sau "romani (people)" adica tigani. Ca in jocurile alea stupide:
      - Capra calca piatra, piatra crapa-n patru, crapa-i-ar capul caprei cum a crapat piatra-n patru.
      - Piatra crapa capra, capra crapa piatra.
      - Piatra crapa capul caprei in patru, cum a crapat si capra piatra in patru.

      Delete
    13. "Englezul habar nu are cand te vede, ca esti nationalitate conlocuitoare in tara in care te-ai nascut."
      Daca pe "englez" sau pe britanicul nativ nu il foote grija de etnia si rasa mea, atunci cand am sa vorbesc cu el sau despre el, am sa folosesc urmatorii termeni:
      - englezului am sa-i spun INDIANULE
      - scotianului am sa-i spun PAKISTANEZULE
      - irlandezului am sa-i spun SOMALEZULE
      Si suntem chit. Daca tot e vorba de footot etnii si identitati, e timpul sa treaca si romanii la treaba ca si ei au cu ce.

      Foarte multi cetateni cu buletin roman nu sunt cetateni nativi din Romania sau macar etnici romani. Dupa cate stii foarte multi cetateni basarabeni si-au luat cetatenie romana si au plecat in vest. Se spune ca s-au dat peste 1 mil de cetatenii basarebenilor. Cati dintre ei sunt romani si cati sunt tigani, rusi, ucrainieni, gagauzi, etc? Peste 0.5 mil de cetatenii romanesti s-au dat la tot felul de arabi (libieni, sirieni, iordanieni, etc). Cati au ramas aici si cati au plecat in vest.

      Din aia 100 mii de romani din UK cati sunt mai exact romani autentici, incluzand si alti albi ca maghiari, sasi etc? Oricati or fi, eu te asigur ca cel putin 50% din ei lucreaza cinstit.
      Da, multe romance sunt boarfe si sunt mandre de asta.
      http://bit.ly/1GmJVZ6
      http://behindtheredlightdistrict.blogspot.ro/
      Dar tot nu poti sa le compari cu niste tigani nespalati si analfabeti care traiesc din furat si cersit.

      Din aia 100 mii de romani din UK cati sunt tigani cu buletin romanesc si ce procent din ei lucreaza cinstit. Aici e problema!

      In momentul in care dispare confuzia dintre român si tigan, dintre "romanian" si "romani (people)" se vor clarifica foarte multe lucruri si o gramada de oameni nu vor mai fi discriminati si suporta consecine inutile.

      Delete
    14. Mai incerc o data, poate merge : in Europa, tarile exista bine merci si au presedinti fiecare. Prin urmare, esti intrebat din ce tara vii si toti vor raspunde Romania, egal ca e ungur, sas, tigan sau roman. ei toti vin din Romania, iar pe englez nu il intereseaza cate nationalitati exista in Romania, care sunt alea bune si care sunt cele rele.

      Cat despre cetatenia europeana, nu stiu ce sa zic, dar in pasaportul meu romanesc, scrie ca sunt cetatean roman, nu cetatean european.

      Delete
  4. Evident ca e propaganda, in a astea aunt argumentele care prind la o populate imbecile, as a cum e cea Americana !

    Da, canadienii sunt distrusi mental in scoala elementara so liceu, IAR rezultatul we vede cu ochiul liber, vezi can nu pot rations nici macar la nivel elementar, pentru ca au cost efficient dresati doar sa urmeze regulile si instructiunile.

    ReplyDelete
  5. IN primul rand sunt de acord cu anonimul care spune ca tziganii ( ciorile ) trebuiesc exterminati ( impuscate ) . NU pot fi civilizati , NU se pot adapta la civilizatia care-i primeste !
    In al doilea rand , in legatura cu armata , oricata propaganda se face trebuie sa spun ca ea reprezinta o solutie , buna chiar , pentru copiii veniti din familii napastuite care n-au nici un viitor !!! Decat sa ajunga mai tarziu sa-ti dea in cap pe strada , jobless , mai bine in armata frate ! La iraq cu ei !
    Mike

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu a spus nimeni sa-i extermine pe tigani. Nici Antonescu nu a facut acest lucru. Poti sa aduci dovezi ca tiganii au fost omorati sau exterminati? Sunt sigur ca nu. Dar tu esti mai putin inteligent si nu poti sa faci diferenta intre "a deporta" si "a omori/a extermina".

      Din comentariul de mai sus se pot aplica diverse solutii care au mai fost testate:
      1449 - Sunt goniti din Frankfurt pe Main
      1482 - Brandenburg-ul emite primele legi impotriva lor
      1492 - Apar legi antitiganesti in Spania
      1504 - Ludovic al Xll-lea ii goneste din Franta
      1525 - in Olanda, “egiptenii” sunt somati sa paraseasca tara in doua zile
      1530 - in Anglia este introdusa prima lege de izgonire a tiganilor
      1568 - Papa Pius al V-lea ordona expulzarea tiganilor de pe domeniile Bisericii Romano-Catolice
      1650 - Au loc ultimele executii ale tiganilor in Anglia. Pedeapsa este inlocuita cu deportarea in America
      1685 - Portugalia deporteaza tiganii in Brazilia
      1803 - Napoleon interzice dreptul de rezidenta al tiganilor in Franta
      1816 - John Hoyland scrie prima lucrare importanta in favoarea tiganilor din Anglia, dar este inceputa si deportarea lor in Australia
      1870 - Cancelarul Otto von Bismarck da o circulara prin care interzice intrarea tiganilor in Germania
      1885 - Statele Unite ale Americii ii forteaza pe tigani sa se intoarca in Europa

      Dupa cate vezi, solutia gasita de altii este foarte simpla: Bagajul si la gara. Fara drept de (re)intrare in tara si fara drept de rezidenta. Dar tu nu poti intelege acest lucru, pentru ca esti mai putin inteligent.

      Si pe banii cui or sa stea aia in armata? Cine le plateste cazarea, mancarea, hainele si echipamentul, instructajul, etc? Poate gasesti si o explicatie plauzibila pentru prezenta romanilor in Iraq? Alta decat cea "oficiala".

      In mod normal romanii i-au ajutat pe americani sa-i extermine si sa-i jefuiasca pe amaratii aia de acolo. Romanii au fost partasi la o lovitura de stat si la un jaf organizat. Romanii si-au facut dusmani un popor cu care inainte de 1989 avea relatii de colaborare in multe domenii economice. Tarile arabe erau principalele piete de desfacere pentru o gramada de chestii, de ex. produse si utilaje agricole. Sau ai impresia ca graul si tractoarele romanesti se vindeau in Germania sau Franta? Sa nu mai vorbim despre inginerii romani care au construit rafinarii si platforme petroliere si o gramada platforme industriale si chiar de locuinte. Care a fost mai exact motivul si beneficul prezentei romanilor in razboaiele arabe?

      Dar ramane cum am stabilit: tu esti mai putin inteligent. Chiar prea putin inteligent pentru anul 2015. Nu mai bine lasi tu blogurile si pui mana oleaca pe o carte sau doua? Poti sa incepi cu ceva istorie reala, nu cu propaganda. Te-ar ajuta sa intelegi mai bine lumea in care traiesti.

      Delete
    2. si daca vezi peste tot scenarii si conspiratii inseamna ca esti inteligent ?
      cum poti matale sa scapi de tziganii din romania daca sunt citizens ??? trebuie aplicate metode radicale , cum faceau prin slovacia parca , zone baricadate unde puteau sa faca ce vor si sa traiasca in mizerie + sterilizari !
      crezi ca e asa de greu de inteles ca in spatele conflictelor din diverse zone sta o industrie de armament puternica , care trebuie sa faca profit ... sau in spatele preturilor umflate la apt. de exemplu iarasi e o industrie bancarda jidana ?
      Mike

      Delete
    3. "cum poti matale sa scapi de tziganii din romania daca sunt citizens ???"

      Solutia deja a fost gasita si aplicata de altii. Rezolvarea in trei pasi simplii:
      1803 - Napoleon interzice dreptul de rezidenta al tiganilor in Franta
      1870 - Cancelarul Otto von Bismarck da o circulara prin care interzice intrarea tiganilor in Germania
      1885 - Statele Unite ale Americii ii forteaza pe tigani sa se intoarca in Europa (mai bine era spre India)

      A mai existat si o solutie Romaneasca cu inparteala dintre romani si unguri la sfarsitul WW-II. Aceasta solutie se dovedeste a fi paguboasa astazi din cauza coruptiei.
      Dar daca tai dreptul la rezidenta si le interzici intrarea in tara, se rezolva si problema coruptiei.
      Preferabil cumparat bilet de avion gratuit spre India. Ii trimitem in apropiere de templul de la Karni Mata. Este perfect pentru ei. Se vor integra perfec. E doar mediul lor nativ.
      https://www.youtube.com/watch?v=rUSC5DeG6C8#t=128

      Delete
    4. bine ca-mi dai exemple din 1800 toamna , hai mah , cum ar fi ca guvernul romanika sa ia dreptul de rezidenta a ciorilor in romanika !!??
      mike

      Delete
    5. N-are cum sa le ia dreptul de rezidenta, pentru ca sunt cetateni romani cu drepturi depline, ca mine si ca tine. In Romania s-au nascut, aia e tara lor.

      Delete
  6. De acord cu tine, Mike, doar ca ai scapat un amanunt, poate cel mai important : copiii astia inrolati de foame in armata si apoi lasati la vatra ... o sa iti de ain cap, pentru ca nu vor avea din ce trai ! Duap ce ies din armata, foamete scrie pe ei, ca armata se dispenseaza de ei ca de masele stricate.
    Am pozat eu in Vegas, fosti soldati in rezerva, tineri americani raniti in razboaie, care cerseau in uniforma militara sub podurile din Las Vegas : i-am pozat si i-am pus pe blog acum cativa ani.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tzipi , in armata ai posibilitatea sa inveti ( la pret redus ) diverse meserii , nu faci instructie non stop ! dupa ce te trimite la vatra , gasesti tu ceva , totusi , e mai bine decat nimic !! la noi ce se intampla cu toti puii de tzigani care n-au nici un capatai ??? in romania a scazut infractionalitatea pentru ca toti au mers la export in ... europa !!
      Mike

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.