Doctor Yourself

Thursday, December 4, 2014

Laguna de Huacacina



In zona se afla Cerro Blanco, cele mai inalte dune din lume : dureaza 5 ore sa te cateri pe ele. No thanks, prefer Huacacina !


                                                  La vreo 5 km de Ica, e Huacacina :


                                              E un mic lac inconjurat de dune albe :


                   Aici vin turistii sa se dea peste cap cu buggie pe dune. E circoteca mare.


                   Merita spus ca Peru are mai multe microclimate : fiecare zona cu clima ei.




                           Lacul era alimentat printr-o canalizare care venea de sus, de la hotel .


Da, apa era murdara, verde, statuta. Asta nu ii impiedica pe peruani sa-si scalde plozii in mizeria aia :


         O egreta era foarte ocupata cu pescuitul si nu a avut nimic imptriva sa ne pozam cu ea .


Eu am strans toate sandvosurile care le-am primit pe avion si pe autocar si le-am impartit frateste cu toata lumea : painea au mancat-o ratele, crenvurstii, cainii vagabonzi si toata lumea a fost fericita.




                                    M-am catarat pe prima duna si am vazut asta :


                                         V-am zis ca astia se dau peste cap pe dune !




                                               Aici era un fel de mlastina noroiasa ...


                                       ... unde crestea vesel un eucalipt si ceva pomisori :


                                          Aici sus pe dune, in partea stanga a pozei ...


                                                      Noroc ca avem zoom !


                                      Deci il invidiez pe nenea asta ! Vreau si eu !


Noi ne-am pus la umbra eucaliptului, si am stat cateva ore, ca sa simtim desertul si sa ne bucuram de el : e un feeling, nimic nu se compara cu asta. Ma uit la poze si pot sa simt dinnou : I can't wait pana la urmatoarea plecare in desert ! 


                            

4 comments:

  1. Si eu vreau acolo. Si eu iubesc dunele. Si desertul.
    Cred ca a fost grozav...

    ReplyDelete
  2. In Ica mi-a ramas sufletu' . M-as intoarce acolo any time, daca s-ar putea, pentru totudeauna.

    ReplyDelete
  3. Cam astea sunt toate, ca nu mi-am luat buggie sa calaresc dunele . Sa mergi pe jos pe dune, era ceva de domeniul imposibilului iar eu sunt ce amai lenesa fiinta de pe planeta : m-am pus la umbra eucaliptului, am hranit cainii vagabonzi si m-am bucurat sa simt desertul.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.