Doctor Yourself

Friday, December 5, 2014

Ica Stones

                        Cabrera Museum este motivul pentru care mi-am luat vacanta in Peru.


                               Asta este Plaza de Armas din centrul orasului Ica ...


... unde se afla muzeul privat al doctorului Cabrera , care se deschide vizitatorilor, doar daca isi fac programare .


                                 Asta este anticamera muzeului : pozatul interzis !


Pe noi ne-a intampinat fiul doctorului Cabrera ( doctorul a murit ) si o angajata a lui . Foarte sictirit omuletul, s-a rastit la mine sa nu mai pun atatea intrebari ( e procedura standard ca toata lumea sa se enerveze cand incep eu sa pun intrebari. 
Nimic nou sub soare. ). Imi statea pe limba sa-i spun ca tatal lui ar fi fost  incantat sa ii fie puse intrebari despre munca lui de o viata, insa mi-am muscat limba si m-am abtinut. Pai nu e momentul sa dau cu batul pe la gard, ca balaurul ar putea oricand sa ma scoata in strada si sa nu-mi mai arate nici un bolovan !  

Marele meu noroc a fost ca balaurul era mult prea sictirit ca sa faca pe ghidul, asa ca a venit cu noi femeia, care era mai mult decat bucuroasa sa ne spuna povestea pietrelor. Pana la urma, am induplecat-o sa ma lase sa-mi fac poza cu pietrele : tanti, vin din cealalta parte a lumii ( Romania ), ca sa vad pietrele astea, am batut atat drum si nu ma lasi sa fac macar o poza, de amintire ? 
Ok, fa-ti repede cateva poze, pana nu vine balaurul sa ne prinda ! Lucky me ! 

Aici e povestea : prima mentionare a pietrelor vine de la un preot iezuit spaniol , Fratele Simon, care a calatorit in zona in 1535, impreuna cu Pizarro. Tatal lui Javier Cabrera, Don Pedro, avea 9 ani cand a fost martor la exacavare aunor pietre dintr-un mormant. In 1936, taranii au descoperit in timp ce arau campurile, o singura piatra. Autoritatile peruviene au atribuit incasilor gravarea pietrelor : tot ce se descopera in Peru e facut de Inca. Daca chiar lucrurile sunt mult pre aevidente ca sa fie cusute cu ata alba, atunci le clasifica simplu " preinca" si cu asta, end of story.
    Primul colectionar al pietrelor descoperite in zona, au fost Carlos si Pablo Soldi, proprietarii unei plantatii in Ocucaje. Cativa ani mai tarziu au excavat si alte pietre, din mormintele de pe plantatia lor si au inceput sa colectioneze pietre si de la braconierii de artefacte istorice din Ocucaje.
Fratii Soli au fost martori oculari cand s-au dezgropat de pe proprietatea lor, mumii inmormantate impreuna cu pietrele gravate si cu alte artefacte. Fratii Soli si-au dat seama de valoarea stiintifica a pietrelor si au cerut autoritatilor ca pietrele sa fie testate. Pietrele erau acoparite ca de un strat fin de sare, fapt ce e explicat ca e o patina atribuita trecerii uni foarte mare numar de ani.
Arheologii peruvieni au fost invitati sa excaveze pe plantatia fratilor Soli, acolo unde au fost descoperite pietrele, insa arheologii nu au catadixit.

In 1967 fratii Soldi i-au vandut doctorului Cabrera majoritatea colectiei lor de pietre gravate. Cabrera le-a depozitat in cabinetul de consultatii, a renuntat la cariera de doctor si s-a dedicat in totalitate studierii pietrelor. Chiar si acum, Cabrera Museum este in fostul spatiu al clinicii ( eu am vazut 3 camere cu pietre, insa m-au asigurat ca mai sunt si altele, care nu sunt deschise vizitarii publicului ).
Dr. Cabrera a ajuns la concluzia ca pietrele sunt originale, insa ele descriu lucruri care nu se potrivesc cu dogma istorica : operatii pe cord deschis, indieni care cercetau cerul cu telescoape, indieni care calareau dinozauri, specii extincte de animale, de milioane de ani, etc.

 La sfarsitul anilor '50, Commander Elias, administratorul Muzeului Naval Callao, a cumparat de la braconierii de artefacte, pietre gravate si i s-a spus ca s-a descoperit un alt depozit de pietre, la 40 de km de Ica, aproape de Raul Ica. Pietrele erau descoperite in pesteri si in morminte . Nenea Elias era foarte interesat de arheologie, si avea un jur de 300 de pietre gravate, expuse in muzeul naval pe care il administra. 
    Muzeul Regional Ica avea doar cateva pietre gravate, adunate din mormintele din jurul orasului Ica. Colonelul Omar Chionino Carraza, fost director al Muzeului Peruvian de Aeronautica nu are nici un dubiu asupra autenticitatii pietrelor gravate . Dupa ce au fost facute teste guvernamentale asupra pietrelor, el a declarat in 1974 : " Este o certitudine pentru mine ca pietrele sunt un mesaj de la niste oameni foarte vechi, a caror amintire a fost pierduta din istorie. Ei au gravat pietrele acum cateva mii de ani in urma. Pietrele gravate au fost cunoscute in Peru de multa vreme, iar muzeul meu are mai mult de 100 de bucati ".
        Colectia Muzeului National de Aeronautica include pietre care descriu dinozauri si au fost adunate din diferite locuri din Peru : doar cateva au fost gasite in Ocucaje. 
Cand Ica River s-a revarsat in 1961, indundand zona, un mare numar de pietre gravate au iesit la suprafata, iar braconierii de morminte le-au cules si le-au vandut  Muzeului National al Aviatiei si fratilor Soldi.

Harta continentelor : Lemuria si Atlantida included :


       poza facuta de Omul Meu : aceeasi harta a continentelor lumii, dar desenata pe alta piatra.


La inceputul anilor '60, arhitectul Santiago Agurto Calvo, fost rector al Universitatii Nationale de Inginerie, a colectionat pietre gravate si niciodata nu a donat nici macar una, catre Muzeul din Ica. Familia Calvo inca detine colectia sa de pietre. Calvo a publicat un articol in ziarul El Comercio  din Lima, in care vorbe adespre fantasticele pietre gravate. 

 Arheologul Alejandro Pezzia Asserto, care era insarcinat cu investigatiile arheologice in provincia Ica si administratorul Muzeului Ica, a condus sapaturi in Paracasul antic si in cimitirul din Ica. In doua ocazii separate, au exacavat pietre gravate din morminte indiene pre-hispanice datate intre 400 B.C. si 700 A.D. 
       Pezzia si-a publicat rezultatul muncii sale, in 1968, in care vorbea despre pietre gravate ce descriau lame cu 5 degete la picioare, care se presupun a fi fost extincte acum 40 de milioane in urma. Alte pietre aratau un peste care a fost extinct acum 100 milioane de ani in urma si o pasarea zburatoare si ea care a trait milioane de ani in urma. Aceste pietre au fost in posesia Muzeului Ica si au facut parte din Colectia Colca.  In prezent, pietrele nu sunt expuse in muzeu.


 In 1966, Felix Llosa Romero i-a aratat lui Cabrera o piatra mica, ovala, ce avea gravat un peste care se presupunea a fi extinct acum cateva milioane de ani in urma. Piatra e pastrata pe biroul lui Cabrera si e aratata vizitatorilor .
Pentru ca balaurul era langa noi si nu am putut poza piatra, v-o arat din poze :


 La Cabrera museum exista rapoartele de analiza de la National Engineering Peru, de la University of Bonn si raportul Mauricio Hochschild Mining Company Lima. In 1967, Dr.Cabrera a selectat 33 de pietre din colectia sasi le-a trimsi la compania miniera pentru analize. Laboratorul a trimis analiz asemnata de geologul Eric Wolf si care spune ca pietrele erau acoperite cu o patina fina de oxidare naturala, in baza careia ar trebui datate pietrele.

In 1969, Dr.Cabrera a primit rezultatul analizelor de laborator facute de Profesor Frenchen la Universitatea din Bonn si care confirma ca pietrele sunt din andezit si sunt acoperite cu o patina de oxidare naturala, care acopera si gravurile.

Anestezie cu gaz, intr-o operatie de cezariana, sub atenta supraveghere a unui sarpe, iar boracii par a fi doua specii diferite. Pacat ca nu au publicat un album cu pozele pietrelor, ca sa ne putem face o parere mai clara ! 

Serpalaul asta este o alta specie din cele doua de zei-reptile, descrise in hipnoza regresiva, de cai care au fost rapiti. 
                  



Dr.Cabrera are o teorie in care i-a numit pe oamenii care au gravat pietrele, " civilizatia gliptolitica". Oamenii astia pareau a fi o alta rasa de oameni, mai scunzi, cu capul foarte mare si 5 degete egale intre ele, fara deget opozabil. Ei aveau un nivel foarte mare de evolutie stiintifica si mentala, au venit aici pe planeta si au creat omenire din inginerii genetice pe un soi de lemur ( notharctus ), care a fost extinct peplaneta, acum 50 milioane de ani.


Intregul proces e descris simbolic pe o patura descoperita intr-un mormant antic din Paracas : fiecare rinichi reprezinta o modificare genetica. Ne-au modificat de 3 ori pana sa reuseasca sa faca o fiinta umana functionala . Un tablou al paturii din Paracas era expus in Cabrera Museum, insa cum nu l-am putut poza, vi-l arat din carte :




Dr.Cabrera considera ca frunzele simbolizeaza viata, in gravurile de pe pietre. Coroana de pe capul lor este simbolul unui mecanism care putea stimula functia cognitiva a creierului si sa converteasca energia solara si energia cosmica in energie electronica, pentru a o folosi ca sa puna in functiune instrumentele si aparatele lor. Pe una din pietre e descrisa o operatie in care bisturiul electronic era legat printr-un cablu de coroana de pe capul doctorului.
    Colturile de pe capul oamenilor, simbolizau nivelul de evolutie atins : cu cat maimulte colturi pe cap, cu atat el detinea o cantitate mai mare de constiinta.

Mi s-a spus ca civilizatia gliptolitica o creat omul, in opinia Dr.Cabrera. Oamenii erau simbolizati pe pietre, fara colutrile si aparatele de pe cap, pentru ca ei nu aveau constiinta . Aici este reprezentata o operatie pe creier, in opinia Dr.Cabrera : serpii simbolizeaza creierul reptilian care este amputat, pentru ca omul sa poata capata constiinta.


Pietrele descriu operatii de transplant de creier, transfuzii de sange de la femei insarcinate, catre un pacient caruia i se face transplant de organe, pentru ca sangele ei contine anticorpi ce perevin rejectarea organului transplantat.
Alte operatii descriu transplantul de glande suprarenale.


Din ce am observat eu, toate operatiile astea se faceau doar pe oameni . Cel mult, femeile civilizatiei gliptolitice donau sange sau produceau puradei.


  Cezariana cu anestezie facuta cu acupunctura si transfer energetic . Mie altceva imi pare interesant : desi femeia era din rasa umana, ea e bortoasa cu un plod din rasa civilizatiei gliptolitice.


Exista un sector de pietre pornografice, in care se insista pe importanta spermei ( simbolizata de frunza care apare langa ea ) : toate personajele sunt doar din rasa de " oameni" .


                                                   Dr.Ciomu in varianta gliptolitica :


Recoltarea inimii de la un mort ( lipsesc de pe masa de operatie aparatele electronice care controleaza functiile vitale, asa cum apareau la restul operatiilor descrise pe pietre ). Pe cealalta parte a pitrei, e descris cum inima este luata irigata cu sange de la o femeie bortoasa, pentru a fi pregatita pentru transplantare.


Transplant de inima , sustinut de transfuzia de sange de la femeia bortoasa, pentru a preveni rejectul organului :


                                         Anestezie si alimentare cu oxigen in operatie :


                                                                  ADN-ul :


Asta e cea mai interesant piatra Ica si care ar putea rasturna toata teoria incropita de Dr.Cabrera .In fata omului din civilizatia gliptolitica sta o specie de extraterestru desenata cu lux de amanunte, exact asa cum este descrisa de toti rapitii, in hipnoza regresiva. Deasupra sarpelui sunt puse simbolic soarele si o stea ( la fel cum langa oamenii vii sunt puse simbolic frunzele, ca sa stim ca sunt vii pe masa de operatie ) , ca sa stim de unde vine. Nu pot sa imi dau seama ce face sarpele cu capul ala : poate daca as putea vedea intreaga piatra ...

Inteleg ca avem asa : zeii, oamenii civilizatiei gliptolitice, o rasa de oameni, foarte avansati tehnologic si avansati in genetica . simai avem oamenii aia pe care se faceau tot soiul de experimente medicale si despre care Cabrera spune ca oamenii gliptolitici incercau sa le mareasca constiinta cu transplant de creier, etc.
Din pacate, Cabrera nu povesteste nimic despre faza cu serpii aia, ca e mai convenabil, daca tii la reputatia ta, sa iti tii gura inchisa pe unele subiecte.

 Dr.Cabrera sustine  ca rasa gliptolitica s-a reantors in Cosmos, pe planeta de pe care au sosit, pentru ca Pamantul urma sa fie lovit de un cataclism .


                                                         Arata exact ca un vampir :


               Balauri pozati de Omul Meu . Am vazut si inorogi, da' nu ne-au lasat sa pozam.


Piatra asta este una dintr-o serie de 205 pietre care descriu ciclul reproductiv al unui peste primitiv, agnato, peste fara maxilare care a trait acum 450 de milioane de ani. 
Mai aveau o piatra care descria ciclul reproductiv al saurozaurlui, o specie de dinozaur. Contrar a ceea ce sustine stiinta oficiala, dinozaurul se nastea un soi de larva care se transforma pe masura ce crestea.




O piatra dintr-o serie de 48, cereprezinta ciclul reproductiv al " murcielago gigante", un animal care a disparut acum 63 milioane de ani. Animalul nu se reproducea ca un mamifer - asa cum sustine paleontologia, ci depune oua.


Megacero, cerbul gigantic , disparut acum un milion de ani. Mamutul, elefantul primitiv , disparut acum 1 milion de ani.


                  Diatryma, pasarea carnivor agigantica, disparuta acum 40 milioane de ani.


Megatherium, ursul solzos gigantic, disparut acum un milion de ani. Anticamelus, mamifer cu gat de girafa si cap de cal si corp de camila, disparut acum 13 milioane de ani.


 Asa e desenata pe o piatra, Nebuloasa Cap de Cal, unde apare o cometa ce trece prin Constelatia Leului, pe langa Terra si pe langa Pleiade si despre care astronomii au tot spus ca nu exista nici o cometa sa aiba traiectoria parabolica desenata pe piatra :



                        Pe 6 decembrie 1973, cometa Kohoutek a fost observata in Peru  ..


... iar Observatorul din Paris i-a trimsi lui Cabrera confirmarea scrisa ca asta este cometa descrisa pe pietrele gravate si ca intr-adevar, are orbita parabolica, asa cum e descrisa pe pietre si trece pe langa Terra o data la 100 milioane de ani si se confirma ca pozitia cometei desenata pe piatre este exacta.


                                                              Harta constelatiilor :


                                                    La vanatoare de Tenotosaurus :


                                                           Brontosaurus :


                                                            Alti dinozauri :


Metamorfoza Stegosaurlui, descris pe un vas de ceremica din cultura Moche ce a trait pe coasta de nord in Peru : descrierea este identica cu desenele de pe pietrele Ica.


Estegosaurus pictat pe un vas diescoperit intr-un mormant de langa Lima si care apartine de cultura Pachacamac , iar arheologii considera ca oamenii aia fabulau si isi iimaginau balauri cand pictau vasele.


Petroglifa descoperita sub Kachina Bridge , in Natural Bridges National Monument in Utah, USA :


                                                             Dinozauri la Louvre :


Urme de dinozauri si oameni descoperite in Dinosaur Valley  State Park , in Glen Rose , Texas


          Daca vreti sa aflati mai multe despre teoria Dr.Cabrera, luati acasa cartea lui :


Later Edit : la muzeu mi s-a spus ca pietrele au o energie mai speciala, aparte ( n-au vrut sa spuan mai multe, decat sa-mi pun o dorinta ). Well, pai am o singura obsesie careia trebuia sa-i gasesc un raspuns.


35 comments:

  1. Ala fara de pacat sa arunce prima piatra... daca mi se permite jocul de cuvinte. Superb!

    Hai sa dam cu pietrele astea in cap la ignoranti.

    Jiji aka HaHaHa

    ReplyDelete
  2. Degeaba, ca n-ai spor cu ei . Pana nu le spun autoritatile ca e adevarat, nu se pune !

    ReplyDelete
  3. - Pietrele Ica. Ica stones. Piedras de Ica. Peru. Istoria pierduta. Istoria interzisa. -
    Detalii, here:

    http://romaniamegalitica.blogspot.ro/2012/02/pietrele-ica-ica-stones-piedras-de-ica.html

    --------------------------------------
    Tzipi, este un subiect... fabulos! Multumesc!
    Pacat de cei care refuza o CERCETARE STIINTIFICA pe masura!
    Pacat de noi, oamenii, tinuti in INTUNERIC de... habar nu am... cine!

    ReplyDelete
  4. http://topdocumentaryfilms.com/westall-66-suburban-ufo-mystery/

    ReplyDelete
  5. Cine cauta ( unde trebuie ) ... gaseste !

    ReplyDelete
  6. Exceptional articol! Nu am stiut absolut nimic (si mi-a placut sa mai pun mana pe cate o carte in viata ) despre acest subiect! Multumesc mult pentru cantitatea si calitatea informatiei existente aici! O singura intrebare: peitrele au fost datate stiintific? adica avem vreun buletin de analize din acre sa reiasa varsta reala?

    ReplyDelete
  7. Cu placere ! Depinde pe ce fel de carti pui mana : daca pe alea promovate de dogma stiintifica, atunci e firesc sa nu iti placa si sa nu faca sens ce sustin ele. Din fericire, stiinta spune mai multe lucruri, nu doar cele pe care dogma stiintifica le sustine.

    Pietrele nu pot fi datate cu carbon, pentru ca sunt materie anorganica, prin urmare, dovezile sunt doar circumstantiale. Am inteles ca sunt cateva analize facute pe stratul ala de pulbere de pe ea si au evaluat la nu's cate milioane de ani in urma milioane de ani in urma. Au mai analizat un stern gasit intr-un mormant unde erau pietre gravate si l-au evaluat de 45 de milioane de ani. Cabrera zice ca el considera ca pietrele sunt mult mai vechi insa nu putem stii cu adevarat.
    Buletinele de analiza pot fi consultate in biroul lui Cabrera, sunt agatate pe pereti, vreo 4-5 ( pe mine nu m-a interesat in mod deosebit, pentru ca nu pot data cu adevarat varsta pietrelor ).

    Au mai gasit niste mumii cu haine patate de sange ( ala nu se poate falsifica ) si in mormant erau si pietre gravate, le-au evaluat si pe alea, habar n-am. Patina de pe pietre a fost certificata in 3 laboratoare ca fiind autentica, pitrele nu sunt fake.
    Apoi, laboratoarele nu au reusit sa inteleaga cum au fost gravate, pentru ca nu exista urme ale unor masiniarii ( burghie, etc ), santurile sunt perfecte si nu au urme pe care ar fi trebuit sa le lase masinile.




    ReplyDelete
    Replies
    1. In opinia mea, gravarea pietrelor s-a facut cu un INSTRUMENT cu varf extrem de fin, care "TOPEA"/la rece... pur si simplu... piatra. Un instrument care in EPOCA MODERNA... inca nu a fost... inventat!

      Delete
    2. Sa nu uitam... pietrele sunt din ANDEZIT/roca eruptiva existand de 80 milioane ani... care are o DURITATE extrem/extrem de mare! Nu exista AZI niciun INSTRUMENT de "scris/desenat" cu el... pe andezit! Deci... speculatiile sunt de dragul speculatiilor! Adevarul... nu este cunoscut!

      Delete
    3. O ultima interventie si plec... la mine acasa!
      Tzipi, are dreptate! Pietrele nu pot fi datate cu carbon!
      Artefactele din piatra... pot fi de varsta... care vor ele/vorba unui banc!
      Ceva, ceva... s-ar putea face, dar NU vrea nimeni! Nici macar... Guvernul!
      Nimeni nu este dispus sa accepte... sa dezlege misterul/enigmele!

      Delete
    4. In prostia mea, ma gindeam ca pietrele sint gravate cu laserul.... Dont shoot....

      Delete
    5. Nu vreau sa fiu carcotas dar depinde acum si cat inseamna marja de eroare a unei metode radiometrice de datare. Spre exemplu exista mai multe metode care utilizeaza diversi izotopi, a caror rezultate pot fi destul de acceptabile pana la o marja de eroare de 2 milioane de ani, vezi metoda cu izotopi de uraniu 238 si plumb 206, etc.

      Pe scurt, perioada de injumatatire al unui izotop al unui element chimic radioactiv are un anumit timp de descompunere care poate fi foarte lung, mai precis pentru metoda cu izotopii de mai sus ajunge la un timp de injumatatire de 4,5 x 10^9 ani.

      Delete
  8. Chiar si in Peru, pietrele gravate sunt necunoscute pentru foarte multi oameni. Nici macar nu sunt incluse in circuitul turistic, pe motiv ca dogma arheologica le-a declarat falsuri facute de taranii prieteni ai lui Cabrera, in ciuda dovezilor existente si a analizelor de laborator. Ca orice dovada care contrazice dogma istorica, ori e declarata fals, ori e complet ignorata : la fel au patit si pietrele din Ica.

    In Muzeul lui Cabrera era agatata pe perete o poza mare cu Regia Suediei in vizita la muzeu. I-au facut cadou si niste pietre gravate.

    ReplyDelete
  9. Va recomand Trey Smith pe youtube in legatura cu zeii sarpe in sala de nasteri :)

    https://www.youtube.com/watch?v=BZGN6EKjvAo&list=UUul300ELNnKXyxFosz1HyJA&index=5

    https://www.youtube.com/watch?v=7neCjENu4l8&index=6&list=UUul300ELNnKXyxFosz1HyJA

    ReplyDelete
  10. Eu nu inteleg ce vorbesc aia in film, ca e in engleza, dar te intreb pe tine : aduc filmele alea vreo colutie concreta de iesire din Matrixul zeiesc ? Ca asa, hai sa constatam ca zeii exista ... numai cine n-a vrut nu a aflat asta. Asta stim cu totii.

    ReplyDelete
  11. Cum adica nu intelegi, ca e in engleza, tu nu esti stabilita in Canada? Si acolo nu vorbiti si engleza, ca e una dintre lb. oficiale?

    ReplyDelete
  12. Ok, mai incerc o data, poate de data pricepi : nu inteleg engleza pe care o aud. Da, sunt stabilita in Canada. Da, in Canada vorbim engleza. Tu care parte nu intelegi din ceea ce am scris, ca e romana ? Nu e romana limba ta materna ?

    ReplyDelete
  13. Eu nu inteleg ce nu intelegi tu, daca stii engleza! Sau sa-ti scriu in engleza si sa raspunzi in engleza, daca in ro nu ne intelegem?
    Si eu stau intr-o tara straina, si aici se vorbeste dialect, insa tot inteleg. Si-am inteles dupa un an aproape totul, chiar daca atunci cand am scindat pe aceste meleaguri aveam doar un bagaj de 20 de cuvinte in limba respectiva.

    ReplyDelete
  14. Bravo tie daca intelegi o limba straina ! Eu nu inteleg. Nici nu am pretentii ca stiu engleza : nu am afirmat asta niciodata.

    ReplyDelete
  15. Eu inteleg 3 limbi straine si asta nu ca sa ma laud. E simpla (mea) realitate. Am prieteni buni care vorbesc & scriu bine si foarte bine 5-6 limbi straine, inclusiv interpretare, iar asta asta este o performanta.
    Nu-mi venea sa cred ca tu nu intelegi, fiindca ai dat "n" exemple-dovezi din ziare.
    Insa probabil ca in cazul tau citesti si te descurci exceptional, insa dupa auz mai putin.
    Nu e nici o problema... Nu te condamna nimeni pentru asta, doaream doar sa-mi fac clar ca am inteles bine.

    ReplyDelete
  16. In primul rand vreau sa te felicit pentru munca fantastica pe care ai depus-o cu blogul asta si pentru pozele la care ai muncit enorm, evident.

    Parerea mea e ca sunt clar niste ...falsuri.

    "Ipoteza" datarii lor pre-inca, pre-Homo Sapiens sau pre-Spanac e absolut ridicola.

    Cateva argumente de natura absolut logica, de bun-simt, ar fi urmatoarele:

    1-din moment ce fac parte sau sunt martorii unei civilizatii care face trepanatii chirurgicale, transplantari de organe si cezariene, de ce ar sta niste homunculoizi sa zgarie pietre? Si in special, de ce pietre atat de malformate? De ce nu ar fi slefuit mai intai pietrele in niste placi mai plate, precum stelele sumeriene sau babiloniene, de exemplu?

    2-presupunand ca cei care au zgariat bolovanii erau doar niste observatori, dintr-o specie inferioara, unde sunt atunci "scrierile" speciei superioare? Trebuie sa fi lasat macar un cuvintel scris pe undeva, printre pietrele "inferiorilor" si ei, nu?

    3-unele dintre obiectele "gravate" sunt chiar ilare, cum ar fi "bisturiele" alea cu forma de cutit de bucatarie. Ca un asemenea obiect sa existe si sa taie, el e clar ca a fost confectionat din metal, deci o asemenea civilizatie ar stapani focul, si stapani bine, in asa fel incat sa stie sa faca macar ceramica-munca mult mai putina cu gravatul, in loc sa zgarii "andezit" (care de fapt e granit, dupa cum arata)

    4-afirmatia cum ca "gravurile sunt perfecte. mai mult ca sigur facute cu laser" e iarasi putin hazardata din moment ce nu am vazut nici un document sau vreun raport ca cineva s-ar fi uitat macar cu un microscop de mica putere in zgarieturile alea sa vada cum arata, poate mai sunt inca urme de praf in ele, poate au un aspect rugos, poate nu...Nu e nevoie de datare cu carbon ca sa-ti dai seama, macar in mare, cum au fost facute si cam cand.

    5-cam toate gravurile au un aspect comun. Umanoizii aia au cam acelasi gen de stilizare ceea ce ori presupune ca au fost facute de acelasi individ, ori ca e vorba de o cultura aici care disemina un standard de gravat bolovani, in asa fel incat mai multi indivizi gravau similar. Si atunci, cum de n-a mai gasit nimeni de 40-50 de ani incoace nici un nou bolovan gravat, documentat, in situ undeva?

    E imposibil ca absolut toate pietrele gravate, sa fi fost descoperite deja -nu mai zic ca toate intr-o singura pestera (sau doua, trei). Mai exact, daca au fost gasite 15 000, e imposibil sa nu mai fi fost gasite recent inca 2-3 macar, in situ, in vreun mormant ceva.

    De-aia probabil ca nici un arheolog adevarat n-a calcat pe la nenea asta pe acasa si de-aia e fi-su asa oparit cu vizitatorii. Probabil ca si-a luat multa mumu la viata lui, crescand langa ta-su.

    Concluzia: e bine sa privesti lucrurile astea cu o curiozitate circumspecta si sa nu te arunci niciodata in ipoteze fanteziste inainte sa stabilesti niste baze solide din pdv logic.

    ReplyDelete
  17. Oh, apropo, am facut si eu ceva Antropologie la Hunter College in NYC, acum ceva timp si specializarea mea a fost TOCMAI civilizatiile sud-americane precolumbiene, in special olmecii, care nu au lasat absolut nici o evidenta ca ar fi cunoscut metalurgia sau calul sau macar roata.

    Ori din Peru pana in Veracruz unde au trait olmecii, nu e chiar asa de mare distanta ca in milioane de ani sa nu fi ajuns chiar deloc nici una dintre chestiile astea (ca am vazut ca sunt si sarete cu cal, roata si metal, gravate pe acolo).

    Asta doar asa, ca un post scriptum.

    ReplyDelete
  18. 1. Zgarie pietre pentru ca pietrele sunt singurele care supravietuiesc in caz de catastrofe sau in caz ca civilizatia respectiva va disparea. Pietrele sunt cele mai rezistente materiale la indemana. Daca as vre as atransmit un mesaj celor ce vor trai peste cateva milioane de ani pe planeta , da as zgaria pietre si nu alte materiale.

    2. Daca vreau sa transmit un mesaj celor care vor trai pe planeta peste cateva milioane de ani, in nici intr-un caz nu o voi face in engleza, sau intr-o oricare forma de scriere, pentru ca existe sanse maxime ca oamenii din viitor sa nu poata decoda mesajul. Avem deja exemple ( vezi scrierea Rongo-Rongo si altele ). As desena mesajul, pentru ca o imagine face cat 1.000 de cuvinte, iar imaginea o intelege oricine o vede, pe cand scrierea ... hm, trebuie sa cunosti limba respectiva ! Iar cei care au gravat pietrele, exact asta au facut : ne-au transmis mesajul sub forma de desene, ca sa fie inteligibil pentru noi.

    3. Da, mult mai putina munca cu gravatul ceramicii, doar ca oalele de lut se sparg la primul sut, pe cand pietrele rezista . Prin urmare logica, oamenii din vechime ne-au transmis mesajul pe pietre pentru ca asa au VRUT, si nu pentru ca nu au stiut sa modeleze lutul. Adica, ai zis-o si tu : pai faceau transplant de creier si operatii complicate, dar nu stiau sa amestece un pumn de lut cu niste apa ?

    4. N-am afirmat eu ca gravurile sunt mai mult ca sigur facute cu laser. Am spus ca NU exista urme ale nici unui fel de unealta si NU se stie cu ce s-au gravat pietrele. Pietrele s-au analizat la laborator si cu microscop si tot nu au gasit vreo urma : buletinele de analiza sunt in cabinetul lui Cabrera, nu sunt tinute la secret . Poti sa-i trimiti un email ca sa iti trimita o copie. Sau citeste-i cartea, ca sunt amintite si acolo.

    5. Daca as vre asa transmit un mesaj oamenilor din viitor, as angaja o echipa mare, care sa graveze bolovani : folosind acleasi sabloane, acelasi til si aceeasi stilizare a figurilor folosite, pentru ca sa ramana o idee unitara, pentru ca cei din viitor sa poata pune bolovanii cap la cap pentru a intelege mesajul.

    6. Nu, pietrele nu s-au descoperit doar in cateva pesteri, ci si in albia raului, si in mormintele din zona.... peste tot. N-au foist gasite 15.000 ci undeva pe la 30.000 , daca nu chiar mai multe. Da, pietrele au fost gasite pana de curand, pe o perioada intinsa de ani. Acuma, ca nu au descoperit si ieri pietre ...

    7. Probabil ca daca te-ai documenta in loc sa presupui ca probabil nu le-a vazut nici un arheolog, ar fi mai bine. Probabil ca si mai bine ar fi daca nu ai specula cu atacuri la persoana celor care se ocupa de pietre : ar fi mult mai bine sa cercetezi ce si cum ( cu curiozitate circumspecta, of course ) si sa vorbesti pe dovezi.

    ReplyDelete
  19. Ah, amice antropolog... tocmai aici e frumusetea pietrelor din Ica. Sfideaza logica si mai ales... isi bate joc de facultatea ta. Cred ca de aia nu-ti place tie. Ah, nu am sa-ti raspund daca vei raspunde. Nu vreau sa pornesc o polemica cu tine. Crezi ce vrei despre pietre, cred ce vreau. Ramane asa. Ce zici?

    JIJI aka HaHaHa

    ReplyDelete
  20. @Tzipi: eu nu am intentionat sa fac nici un atac la persoana. Daca asa s-a inteles...
    In plus, bineinteles ca oricine e liber sa creada orice despre oricare pietre (mai ales cand e la el la blog, cum se spune).

    Eu am observat insa ca Tzipi e chiar pasionata de lucrurile astea dar ca amatoare, e usor sa pice in niste capcane in care profesionistii invata sa nu pice. Chestiile astea se invata.

    In legatura cu subiectul, eu nu inteleg de ce tu pleci de la ceva ce ar trebui sa fie concluzia finala, si anume ca aia au incercat cu pietrele astea sa transmita un mesaj peste milenii. Nici o alta civilizatie umana antica de care stim noi pana acum, nu a incercat sa transmita nici un mesaj peste generatii pentru simplul motiv ca nu prea exista ideea asta de civilizatii de urmasi care sa aibe arheologi care sa descopere petroglife sau mumii. Genul asta de artefacte erau menite in general pentru a comunica cu lumea spirituala si nu cu cea reala.

    Mai degraba arta antica are un scop eminamente simbolic si samanic decat de transmitere de mesaje.

    Nici macar piramidele nu contin vreo referire la oameni din viitor ci doar la viata de dupa moarte, la zei si alte lucruri de genul; eventual rolul de epopee scrisa a vietii celui decedat care sa-i reaminteasca tot lui dupa moarte de ce-a facut in timpul vietii. Piramidele au fost construite ca sa nu mai fie deschise niciodata, si nu ca niste capsule ale timpului, corect?

    Si atunci de ce ar fi fost tocmai "pietrarii" Uri obsedati de transmis "mesaje"?

    Si in plus, unde e evidenta cum ca asta ar fi fost intentia lor?

    Pe de alta parte, tu sustii ca "zgarietorii" ar fi preferat sa transmita un mesaj desenat, unui scris dar atunci unde sunt exemplele de scris? Pentru o civilizatie atat de avansata, care avea cunostiinte de chirurgie si de metalurgie, trebuie sa fi existat o forma de scris simbolic, repetitiv cu care sa transmita invataturi generatiilor ulterioare, pentru ca nu poti sa descoperi nici medicina si nici metalurgie intr-o singura generatie, cred ca asta e clar si logic, nu? Si atunci unde e comunicarea "simbolica si repetitiva"? Pentru ca din desenele alea nu reiese ca ar fi un asemenea mod de comunicare.

    Eu cred ca ori mosul a zgariat bolovanii, ori ca a fost pacalit de altcineva sa creada ca bolovanii sunt autentici.

    Parerea mea care sper sa nu supere pe nimeni...

    ReplyDelete
  21. 1. Daca nici o civilizatie antica nu a incercat sa transmita un mesaj, asta nu inseamna ca nu au incercat sa transmita alte civilizatii, de dinaintea lor. Alte civilizatii, care au existat inainte de omenire anoastra. Stiu, asta o spun doar amatorii, ca la fabrica de antopologi nu v-a invatat asa ceva. Too bad !
    Mai grav, indienii Hopi si nu numai, o spun in clar ca au desenat petroglifele de mii de ani pe pietre, pentru a transmite un mesaj oamenilor din viitor ( batranii tribului chiar le puteau decoda ). Si mai spun indienii ca au ales piatra, pentru ca zeii le-au spus ca este materialul celmai durabil : mesajul lor va ajunge la oamenii din viitor, doar daca va fi scrijelit in piatra ( fapt deja demonstrat ). Inteleg ca nici asta nu ti-au spus-o la scoala, pentru ca ei ignora big time toate dovezile si artefactele ce nu le convin si nu sunt conforme cu dogma istorica promovata de ei. Too bad.

    Acuma, foloseste-ti common sense : ce rost ar avea sa graveze 30.000 de pietre, fara a intentiona a transmite un mesaj ? Intre doua operatii pe creier, isi petreceau timpul zgariind pietrele, ca n-aveau televizor ? In plus, daca studiezi pietrele, vei constata ca exist aun mesaj : ne spun foarte multe lucruri despre rasele de zei si omul gliptolitic venit din Pleiade si reantors tot acolo.

    2. Ce argument ai pentru afirmatia ca artefactele astea desenate au ca scop comunicarea cu lumea spirituala ? Da, arta din vechime este simbolica, dar transmite mesaje prin simbolurile alea, descrie realitatea in care traiau oamenii aia. Acuma, ca dogma istorica refuza cu indarjire sa vada si sa priceapa ceea ce nu ii convine, e alta poveste. Ei se tin ca orbu' de bata de teoria lor, chiar daca e contrazisa din toate partile, ca e plina planeta cu arefacte care isi bat joc big time de teoriile istoricilor.

    3. Stai linistit, ca nu doar pietrarii din Ica au transmis mesaje. Au transmis si tablitele summeriene, care s-au pastrat pana in zilele noastre. Si nu sunt singurele mesaje transmise. Acuma, no offense, nu stiu ce te-au invatat la fabrica aia de antropologi, daca scoti asa enormitati. Pe bune !

    4. Da, celmai probabil ca desenatorii pietrelor din Ica au cunoscut scrisul. Insa de la civilizatia lor s-au pastrat doar pietrele, din pacate. Pentru ca, stii cum e : apa trece, pietrele raman, iar intr-un mormant cu o harca datata acum 40 milioane de ani, s-a descoperit o piatra gravata. Chestia asta nu se potriveste deloc cu ce te-au invatat pe tine la scoala, dar asta este. analiza de laborator o are Cabrera atarnata in cabinetul lui.

    5. Nu ma supar, poti sa crezi ce vrei tu. Insa numai la biserica se crede fara a cerceta.

    ReplyDelete
  22. 1. Nu am nici un argument ca pietrrele alea poarta un mesaj spiritual. Eu sustin ca sunt niste falsuri moderne :)

    2. E simpatic ce spui tu ca ala tine "analizele de laborator" la el in birou unde nu le vede nimeni si e relevant poate faptul ca nici macar nu le-a publicat in cartea lui care nu mai e disponibila pe Amazon...Te-ai gandi ca tocmai analizele alea, daca ar exista, ar fi fost important de publicat sau macar de aratat lumii, pentru un om care s-a confruntat toata viata lui cu scepticismul oamenilor in legatura cu pietrele lui, nu? ;) Ia gandeste-te.

    Tu spui ca nu esti cu biserica, insa doar tu si cu printesa Vasilica aparent credeti neconditionat in pietrele lui nenea Cabral.

    Apropo, sunt foarte "interesante" pietrele cu scene sexuale :) Intrebarea mea este oare de ce sunt desenati numai poponari in actul poponizarii? Nu am vazut nici un act sexual "normal", heterosexual, printre pozele tale. Tu ai vazut? Sau era o "civilizatie" de masculi cu uter?

    ReplyDelete
  23. 1. Thanks !

    2. Analizele si le-a publicat in carte. Le-a atarnat si pe pereti la el in cabinet. Poti incerca sa ii ceri o copie pe mail. Maimult decat atat, ce ai vre as afaca, sa si le atarne de gat ?

    Nu, nu s-a confruntat toata viata cu secpticismul oamenilor, ci doar cu refuzul comunitatii stiintifice de a accepta ceea ce nu ii convine .N-ar fi primaoara, pentru ca asa cum ziceam, comunitatea stiintifica refuza cu indarjire sa admita adevarata istorie a omenirii, si asta in ciuda dovezilor si artefactelor de care e plina planeta si care dovedesc ca istoricii bat capii cu gratie. Adica mint cu buna stiinta. Nimci nou sub soare.

    3. In scenele homosexuale erau puse simboluri care descriau cum prin actul homosexual se iroseste viata. Asta era mesajul.
    Iar pentru sexul normal, avem poze in care, sub atenta supraveghere a unui zeu sarpe, un doctor din civilizatia gliptolitica ii face operatie de cezariana unei femei care avea in burat doi copii : un pui de om si un hibrid sarpe-om. Poza am pus-o eu in articol : da-ti jos ochelarii de cal cu care te-ai pricopsit la scoala de antropologi, si uite-te bine la poze !

    3.

    ReplyDelete
  24. 1.cum sa-i cer pe e-mail? Pe lumea ailalta au e-mail mai nou?! (parca a murit mosu' ,nu?)

    2. Uau! "adevarata istorie a omenirii"....sa inteleg ca e scrijelita in bolovanii Ica?

    3. alea nu sunt scene de sex "normal" ci de nastere...daca mai stiu eu bine cum e sexul normal... Nu? :)

    Esti sigura ca va vindea oxigen in buteliile alea, ma?!

    ReplyDelete
  25. 1. Cabrera a murit, insa de muzeu se ocupa baiatul sau, care e viu si raspunde la emailuri.

    2. Mistourile ieftine nu tin loc de argumente.

    3. Las-o balta ! E limpede ca argumente n-ai, habar de istorie n-ai ( ca altfel n-ai fi scos perlele pe care le-ai scos ), insa te contrzici de aici, de dragul contrazicerii. Adica troll.

    ReplyDelete
  26. Te-as fi lasat pe tine sa ai ultimul cuvant dar ...TROLL?!

    Am venit cu niste argumente, zic eu, EXTREM de pertinente si la care n-ai raspuns deloc. De fapt, te-ai eschivat jenant sa raspunzi.

    Le repet:

    1-unde e UN SINGUR bolovan documentat, gasit in situ? UNUL singur.

    2-unde e scrierea civilizatiei de "trepanatori"? Cum isi diseminau cunostiintele "avansate"?SCRIEREA nu inseamna ceea ce numeste tu "glife" care nu sunt glife ci simple desene

    3-unde sunt "probele" de laborator care dovedesc ca scrijeliturile sunt "inexplicabile? Despre care laborator e vorba? Ce fel de analize s-au facut cu nume si prenume? (Ai spus ca in carte mosu' doar "aminteste" de ele si ca le tine in birou)

    Daca sunt "troll", bine atunci. Raspunde la intrebari si fa-ma de cacat.

    Deocamdata doar aberezi destul de penibil. Infierezi proletar "lumea stiintifica" care s-ar fi coalizat impotriva lui mosu'.

    Apropo, sa stii si tu ca pe un adevarat om de stiinta nu-l trezeste dimineata nimic mai mult decat sansa (reala) a unei descoperiri. Oamenii de stiinta nu sunt preocupati de chestii politice si de "ascunderea adevarului despre omenire" sau ceva. Iar in lumea stiintifica e foarte greu sa faci doi insi sa cada de acord cu ceva, d-apai sa se coalizeze TOTI impotriva unui nene cu niste pietre...

    Trust me, I know.

    ReplyDelete
  27. De ce nu ne spui si ce pateste un om de stiinta preocupat doar de adevar si care il spune in gura mare, desi nu se potriveste cu cee ace sustine comunitatea stiintifica ? Sau inca nu te-ai prins, ca esti proaspat iesit de pe bancile scolii ?

    ReplyDelete
  28. Uita-te si tu aici a vezi ce "pateste": http://arxiv.org/

    Pentru cei care nu stiu, oricine poate s fie "om de stiinta", nu doar cei cu facultate, si-si poate publica orice parere (sub forma de lucrare stintifica, desigur), absolut moka.

    Exista bineinteles niste rigori si bineinteles ca trebuie sa urmezi rigorile prezentarii unei ipoteze urmate de prezentarea dovezilor in asa fel incat oricine sa poata sa verifice dovezile alea, fie ele documente sau experimente de laborator.

    Nu-ti taie nimeni capul daca publici chestii de genul "perpetuum mobile e posibil-uite aici schema". Dar te faci de ras. Aia e tot.

    Eu nu stiu sa pateasca nimeni nimic pentru enuntarea unor idei, decat sa isi piarda credibilitatea ca om de stiinta.

    Dupa aceea poate sa se faca blogger :)

    ReplyDelete
  29. Sunt extrem de multe exemple de oameni de stiinta si cercetatori trecuti in umbra fiindca au venit cu alta varianta a povestii.
    Tu esti un internaut infatuat clasic, vii pe un blog si ceri dovezi. Ca tu esti Dumnezeu. Iar lumea ar trebui sa iti raspunda tie intr-un comentariu tot ce a citit, vazut, ascultat timp de ani de zile, in mii de ore. Fiecare articol scris de Tzipi este de fapt pentru persoane care si-au facut tema de casa inainte sa vina sa citeasca si sa-si dea cu parerea. Tu spui ca si tu ai citit... dar noi suntem de parere ca ai citit dintr-un manual uzat moral. Hai ca explic si mai detaliat. Noi spunem ca oamenii ca tine discrediteaza fara ezitare pe cei ce spun altceva decat ce scrie in manualele scolare iar tu vii si ne spui ca noi aberam fiindca tu ai invatat la scoala si nu spune ce zicem noi. Catch 22.

    JIJI aka HaHaHa

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.