Doctor Yourself

Wednesday, December 24, 2014

Craciun Fericit !


14 comments:

  1. Asa bradut vreau si eu; poate peste cateva secole se va legaliza si la noi.

    ReplyDelete
  2. Pai cine nu ar vrea braduleti din astia ? Vrei calule, ovaz ?

    ReplyDelete
  3. Cele mai bune ganduri pe acest sfarsit de an si felicitari pentru blog! Este unul dintre cele mai reusite si mai interesante locuri de citit.

    ReplyDelete
  4. Multumesc de urari, ganduri bune si tie ! Sincer, eu incep sa ma plictisesc de scris pe blog .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, si daca te plictisesti si inchizi 'pravalia' , o sa ramana pentru posteritate faptul ca niste oameni au avut ceva de invatat citind pe aici, s-au amuzat si au avut ocazia sa vada direct de la fata locului tot ce ai fotodocumentat cu atata migala.
      Dar eu personal sper sa nu te plictisesti . Si nu cred ca numai eu ci cam toata lumea care acceseaza pagina chiar si 'detractorii' , vorba aia, care n-ar mai fi detractori daca n-ar mai avea ce sa toace :-)

      Delete
  5. De scris o sa mai scriu pe aici, mai rar, dar mai scriu. Inca nu inchid pravalia.

    ReplyDelete
  6. Te rog nu ne parasi Tzipi!ai inca destule de impartasit.ce mai citesti?
    Un an mai bun si sa anunti cand se da la liber bradutul.Vreau si eu sa imi petrec zilele canadiene pline de noroi in iluzii garantate.

    ReplyDelete
  7. Craciun fericit si la multi ani ! Sigue igual , tambien en 2015, librepensadora !

    Capsunaru

    ReplyDelete
  8. Ce mai citesc ? Niste carti despre Universul Holografic. Hmm, am facuit o pasiune pentru Corrado Malanga ( de cand mi-a aratat cat de simplu si eficient se poate rezolva problema ). Nu doar ca poti citi ce a scris si clipurile lui, dar poti experimenta si in practica, pentru ca se deschide o lume noua cu posibilitati ... infinite ! Mi-am gasit jucarie noua.

    Va anunt cand se da la liber bradutul. Pana atunci, vizitam Colorado ... Cat despre iluzii, aplaudacii romani din Canada, n-au nevoie sa fumeze nimic, ca sa creada ca traiesc in Rai. Ei sunt 100 % convinsi de asta.

    ReplyDelete
  9. Multi ani si multe multumiri!

    ReplyDelete
  10. cadou de la cititori pentru Tzipi,

    http://youtu.be/WOlpdd7y8MI?list=RD1NDkVx9AzSY

    ReplyDelete
  11. Mnah, da' ce urat faceau ! Pot sa jur ca filmuletele alea au fost facute la zoo si nu in casa oamenilor.
    Ori de cate ori dau nas in nas cu ei, ma felicit ca m-a dus mintea sa nu ma apus de fatat.

    ReplyDelete
  12. Mda... nu te pot categorisi inca... Noul Val, Vechiul Val... hmm... ce este evident este Frustrarea si Impotenta de a sensologiza hieratic. Te doare Omul rau... e ca un costum de spini... sau cel putin asa pare. Te citesc de ceva vreme, te-am citit si pe la Klaudiu pe blog... ma intrigi, ma interesezi, ma repulsezi, si te admir in acelasi timp.... e ciudat. La Multi Ani!

    ReplyDelete
  13. Oh my God, pot sa jur ca ai vorbit exact ca George Stanca ! La Multi Ani si tie !

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.