Doctor Yourself

Thursday, November 20, 2014

Asa cum am promis ..

... la cererea cititorilor, o sa pun mai multe poze cu Lacul Titicaca. Pozele sunt facute de mine pe modul "automat" ca altfel nu stiu si de Omul Meu, cu alt aprat care avea nu's ce filtre. Diferentele se vad : el e ala cu simt artistic, iar eu am doar simt critic.
Daca ma intrebati ep mine, sa-ti pui filtre in aparatul foto, e o inselatorie : in poza trebuie sa se vada ceea ce vezi cu ochiul liber, nu sa-i pui filtre.












































6 comments:

  1. Tzipi, candva ne-am contrazis pe un forum. Regret ca lucrurile au scapat de sub control si am cautat sa-mi impun parerea mai mult decat ar fi trebuit. Este adevarat, parerile noastre nu coincid. Poate a trebuit sa treaca ceva timp sa ma lamuresc de faptul ca si tu ai dreptate cand vorbeai despre societatea asta ipocrita in care traim. Eu raman la parerea ca nu toata lumea este la fel, ci doar mai ignoranta in anumite privinte. Si eu am gresit ignorand anumite conceptii ale tale despre viata. Recunosc, ideile tale sunt mult prea idealiste pentru vremurile pe care le traim, insa, recunosc, esti destul de realista. Poti sa vezi dincolo de aparentele societatii asteia mercantile in care traim, ceea ce altii nu intotdeauna au reusit.

    Dar, nu despre asta voiam sa-ti vorbesc in mod special, ci sa te felicit pentru modul cum ai prezentat istoria nescrisa a vechilor civilizatii. Tu ai reusit sa-i intelegi "misterele". Te admir pentru efortul tau de a vedea pe viu vestigiile prezente inca in Peru. Pe undeva te invidiez ca nu am fost alaturi de tine acolo. Mi-au placut nu numai pozele, dar si comentariile tale. Te rog sa continui pe acest blog cu astfel de postari, chiar si parerile tale negative despre carentele societatii de azi au rolul lor in conturarea diversificata a lumii in care traim, chiar daca, in anumite privinte, eu am conceptii diferite de ale tale.

    Iti doresc toate cele bune.

    ReplyDelete
  2. Daciana, multumesc pentru comentariu ! Sincer, apreciez gestul tau ( imi amintesc de tine, of course ! )

    Nu, opiniile mele nu sunt idealiste, ci realiste. Problema este ca traim intr-o societate in care imbecilii sunt majoritari si ipocriti, din care cauza normalitatea si realismul sunt ... ciudatenii si utopii. Dar asta e doar dincauz aca sunt pre amulti cretinei in jurul nostru, iar sistemul e croit pentru dragutii de ei ( pentru a-i manipula si exploata la maximum ).
    Intr-o societate normala ( la cap ), lucrurile s-ar vedea complet altfel. Dar nu e cazul lumii in care traim noi.

    Thanks pentru aprecieri, dar inca n-am reusit sa inteleg " misterele". Mai am mult de lucrat la asta ( work in progress ...)

    ReplyDelete
  3. Apropo, sa stii ca ai dreptate si sunt de partea ta (si nu a sotului tau) in ceea ce priveste "prelucrarea" fotografiilor. Nici mie nu-mi place "colorarea" artificiala a realitatii. Peisajele trebuie sa fie asa cum sunt ele percepute de retina noastra. Imi plac mai mult pozele facute de tine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. El zice ca nu se coloreaza artificial poza, ci ca lumina nu;s cum bate in obiectiv si pozele ies mai decolorate decat in realitate ( ceea ce e adevarat ) si e nevoie de filtre care sa puna lumina in pozitia corecta ( ceva de genul asta ). Nici pozele mele nu arata realitatea 100 %, da' nici ale lui cu filtre !
      Eu i-am zis ca mai bine imi cumpara ciocolata decat sa dea banii pe filtre, da' o tine tot pe a lui.

      Delete
  4. Merci de poze.
    Mie mi-au placut ambele "seturi".
    Lacul e... parca ar fi lacuri diferite. Nu zici ca e fotografiata aceeasi apa. Mi-ar place sa-l vad o data, insa nu stiu daca o sa ajung pe acele meleaguri.
    Si de ce spectacol de nori ati avut parte!

    Da, a fost frumoasa incursiunea prin Peru alaturi de tine, chiar daca nici eu nu sunt de acord cu toate explicatiile sau ceea ce cred unii referitor la zeitati.
    Dar nu asta conteaza.
    De delectat ne-ai delectat cu o sumedenie de fotografii.
    Cel mai mult mi-au placut oamenii. Au ceva aparte. Poate simplitatea lor e ceea ce ma atrage. Si vestimentatia colorata, specifica lor.

    ReplyDelete
  5. Apa are culori diferite, chiar si in pozele facute de mine. Probabil conteaza felul in carese reflecta lumina. La altitudinile alea mari, norii pareau a fi foarte josi.

    Da, oamenii sunt diferiti si de europeni si de americani. Asa oameni calzi si prietenosi, numai in Sud America sunt.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.