Doctor Yourself

Saturday, August 9, 2014

Korean Barbecue

                                                             In loc sa leneviti in fata blocului ...


                                           Mai bine veniti sa mancam la restaurantul fericirii ...


                                                            ... pentru ca meritam !


                                              ... Yupyyyy  !   ( conducea in viteza, pe autostrada ! )


                                                                  Korean Barbecue ...


                                                                    20 $ / persoana ...


                                                                   Meat : all you can eat !


   Asta e masa : un gratar pe gaz sub care se afla un vas cu apa.  Gatesti in abur si la gratar in acelasi timp.


      Iti aduce caserole cu carne de care ceri, din meniu . Ori de cate ori ii mai ceri o portie. Supa miso.


                                                  Dupa care, n-ai decat sa te apuci de gatit !


                                                               Cum iti gatesti, asa mananci.


                                                         Inghetata de mango si ceai verde ...


                                                             .... poti sa o savurezi pe terasa ...


                                                                               ... aici !


                                   Mai erau musafiri pe terasa, ascunsi in gratarul asta nefolosit !


                                                Isi aveau casuta in piciorul mesei  ...


       ... in care intrau prin gaura asta mica. Eu le-am lasat o lingurita de inghetata, sa aiba de mancare.


                                                ... iar langa restaurant, niste gaste isi faceau veacul :


6 comments:

  1. Ma intreb, oare ce facea Tzipi cu adevarat acolo? Mi-e greu sa cred ca savura delicatese din carne cu mustar + inghetata de mango la desert. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crezi ce doresti tu, ca eu nu o sa-ti dau raportul de ce ma aflam acolo, daca am mancat sau nu, ce am mancat - ce n-am mancat, etc.

      Delete
    2. Tzipi, am spus-o in spirit de gluma, deh, nu mi-a iesit. Citesc de ceva vreme blogul tau si cunosc parerea ta in ceea ce priveste mancarea gatita si consumul de "cadavre". nu a fost intentia mea sa te superi.
      O zi buna iti doresc.

      Delete
    3. Nu, nu m-am suparat. Eram doar cu garda sus, ca sunt pe aici vreo doua personaje cu mult tupeu, care au facut obsesie pentru mine si posteaza ca anonimi sau cu diferite nume. Mea culpa ca n-am verificat IP-ul !

      Delete
    4. Am inteles. Maria sunt :)

      Delete
  2. Pozele sunt excelente! Imi place mult blogul tau - felicitari!

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.