Doctor Yourself

Saturday, June 7, 2014

Pape Festival

                                                Eu ma pregatesc : mi-am pus bikinii de danteluta ...


... hamurile de muiere proasta ( astea chiar nu realizeaza cat sunt de penibile sa apara inhamate ca o iapa  )


                                                             ... rochita cu cooru' mare ...


                                                               ... si pantofii cu labute !


                    Acuma sunt gata de drum ! O sa ma machiez in autobuz, ca asa se obisnuieste prin Rai :


Deci, unde mergem azi ? La biserica sa radem de pitzi ca s-a impopotonat ca papusa Barbie si are circoteca dupa ea ...


                                                                      .... ori la Pape Festival ...


                                                                     ... in cartierul grecesc ?


Zona e sinistra, ca intreg orasul, cu exceptia zonelor noi ( downtown si middle town ) : cu case vechi si afumate de vreme :


               ... cu case mai noi, lipite intre ele dupa regula canadiana, ca sa auzi cand se baseste vecinu'   :


                                                     ... si cu townhouse tip puscarie :


                        Da' oamenii faceau si ei ce le sta in putinta, ca sa indulceasca sinistrul zonei :


                                                              Eu cobor la casa cu maimutei:


                                                                        La festival ...


                                                               ... era plin de puradei !


              Unde mergeam, numai puradei ! Si a naibii, daca nu racneau mai tare ca alarma de incendiu !


Da' am si eu o limita de toleranta la puradei : limita care e destul de scazuta, asa ca ma refugiez in primul magazin european.


Magazinul este al unor polonezi, insa nu e nimic de cumparat, decat conserve si cadavre de toate felurile in vitrina . Neinteresant.


                        Sau prajituri din plastic ( facute cu margarina si cu frisca sintetica ) : oribil.


                                                               Inapoi in strada !  Puradeii ...


                              ... se inghesuiau la inghetata : macar vor inceta sa urle pentru cateva minute !


                          Pai intr-o zona atat de sinistra, nu-i de mirare ca afacerile dau faliment !


                                       La fiecare pas intalneam cate un magazin in faliment :


                                                                  .... erau cam multe !


             Dar este un fapt binecunoscut, ca, canadienii traiesc de la un salariu la altul si din imprumuturi :


                                          Inghesuiala mare la taraba ce apartinea de farmacie :


Se calcau muierile in picioare, ca sa-si cumpere chimicale de pus pe piele !  Oferat era variata : farduri, fond de ten de vopsit fata, oja, rimel si sampoane chimice. Eu raman la parerea mea, ca muierile sunt ilegal de proaste : asta-i dovada !


Dupa ce se vopseau ca niste picturi, de nu mai ramanea nici un centimetru de piele fara sa fie imbalsamat in chimicale, isi duceau si plozii la vopsit ! Tot cu chimicale, of course !


                                                      Eu intru la magazinul second-hand ...


                                                ... sa rascolesc in sacul cu pantofi...


                                                 ... din magazinul cumparatorilor isteti, 


                                             ... mai ales ca au 25 % reducere, cu ocazia festivalului :


     Si mergand asa prin magazin, cautand zona cu carti, am nimerit fix in coltul cu lucruri pentru boracit !


                                      Cine n-are boraci, sa-si cumpere, ca sunt d'aia gata fatati !


Nah, m-am razgandit ! Cine are, sa si-i creasca, cine nu ... sa nu-i doreasca !  Sa nu iti doresti nici macar boraci de plastic, daramite d'aia de-adevaratelea !


In sfarsit, am gasit zona cu carti !  Dezamagire maxima : am gasit doar carti de fictiune ( romane and shit ) ! Pai ce, mai am 5 ani ca sa citesc povesti ? No thanks, daca nu ma invata ceva nou, eu nu imi pierd timpul citind inchipuirile unora, indiferent cat de artistic ar fi scrise !


                                    Asta a fost tot, no big deal. Eu ma intorc acasa : cu Tweety Bird !


2 comments:

  1. Madam, vous etes formidable :-) ! Ar trebui sa fiti tradusa universal pt ca nimeni nu parodiaza Canada (sau vreo alta tara ) atat de savuros! Am inceput sa citesc din urma si m-am prabusit de ras pe aici...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de aprecieri ! Have fun, ca am pe blog o gramada de fotoreportaje de tot rasul !

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.