Doctor Yourself

Tuesday, February 25, 2014

We all play for Canada

 

 Deci m-au disperat cu reclama la sportivii canadieni ! atatia bani investiti in reclama si propaganda, de parca sportivii au reinventat lumea ! Astia nu fac decat sa se dea peste cap in zapada, si inghit fonduri publice degeaba ( plus concursurile ! ), in timp ce populatia e tot mai saracita si o duce din ce in ce mai greu ! Ce-i lipsea magarului ... tichia de margaritar !


Corporatiile au prins ideea si s-au inghesuit sa sponsorizeze sportivii canadieni, ca sa-si faca reclama si sa dea bine in ochii prostimii. Chiar daca firma X da bani canadienilro ca sa se dea peste cap in zapada, asta nu inseamna ca produsele firmei sunt bune pentru mine, sau ca ar trebui sa le cumpar ! No way !
      Da' prostimea da [pe spate cand afla ca firma X sponsorizeza nu;s ce ; hai sa dam navala in magazine, sa le cumparam produsele ( chiar daca sunt de proasta calitate sau ne fac rau ) ! Go Canada, go !


                               Canadian Tire face mare circ si tam-tam, incepand din parcare  ...


... si continuand in magazin. Mare circ, sa afle toata lume aca ei sponsorizeaza sportivii canadieni : acuma, sariti sa ne cumparati produsele ( mult mai scumpe ca in alte magazine si cu politica de returnare extrem de proasta, aproape imposibila ) !


                         Pana si pe angajati i-au obligat sa imbrace tricourile cu cercurile olimpice :


                                    Oriunde te uitai in magazin, iti sareau in ochi cercurile olimpice ...


                                  ... si acelasi slogan repetat pana la sufocare " We all play for Canada "


Canadieni se rup in figuri de atata patriotism tembel .
Parca a dat strechea in ei, de cand cu Olimpiada asta ! Toti sunt cu steagurile pe masini, steaguri pe haine, poarta hanorace pe care scrie de-o schioapa " Canada" si alte manifestari d'astea infantile.


De ce as da pe dinafara de mandrie, doar pentru ca unii canadieni stiu sa impinga sania cel mai bine, sau stiu sa dea cel mai frumos peste cap in zapada ? Really ? !  Dar nu ajuta cu nimic, nu face Canada nici mai buna, nici mai rea. Dealtfel, concursurile astea nici nu ar trebui sa existe ( cu atat mai putin sponsorizate din banii platitorilor de taxe ), pentru ca nu folosesc la nimic.

E doar circ pentru distractia prostimii amatoare de distractie de proasta calitate. Pai sa faca circ pe banii lor, si nu pe ai platitorilor de taxe ! Vrei sa faci sport, du-te la sala si fa sport, e fix propleba personala a cuiva. Nu-i nevoie sa se dea in stamba care sare mai sus, nu foloseste la nimic. Nu e performanta intelectuala, inovatie, ceva care imbunatateste conditiile de viata : no way ! E doar circ ieftin.

Inca average Joe nu gandeste, el doar se lasa manipulat. Daca toata turma e dresata de propaganda sa urle " Go Canada !" si sa se simta mandru ca X-ulescu se da pe gheata ... se executa !  Canadienii au devenit aproape isterici cu Olimpiada lor, merg la serviciu in culorile nationale, cu steaguri si costumatie inscriptionata. Jenant.
Cum pot sa fie astia asa mandri de Canada, cand traiesc in conditii de lumea treia, sistemul sanitar e praf ( mor pacientii asteptand randul ani de zile sa fie vazuti de un doctor ), pensiile de stat nu ajung nici pentru mancare, n-au concediu medical, concediul de odihna e doar 10 zile / an, iar Mafia Italiana controleaza industria imobiliara din Canada, inflatia creste continuu, economia e la pamant cu flori pe ea, mancarea are cea mai proasta calitate din intreaga lume, etc. Da' imbecilu' canadian crapa de mandrie ca alt canadian se da peste cap in zapada la Sochi ! Traim intr-o lume imbecila.



Propaganda si-a facut treaba la modul excelent. Pur si simplu, ne-au intoxicat cu atata reclama. Oriunde te uiti in jur, numai reclama la sportivii canadieni. Nici daca ar fi gasit gaina cu ouale de aur, nu ar fi avut parte de atata tam-tam !  Mult zgomot pentru nimic.



Si daca tot te-au manipulat sa urli din toti bojocii " Go, Canada, go ! " , urmatorul pas este sa faca bani de pe urma prostiei : grabeste-te sa te uiti la televizor la sportivii canadieni, cum se dau peste cap la Sochi ! Nemaipomenit !  Ai grija sa nu pierzi spectacolul, ca trebuie sa manance si gura noastra, de pe urma audientei !


Daca inainte de Olimpiada, stirirle sportive erau inghesuite in rubricile speciale din presa ( si alea pre amulte si mult prea largi ), acum se lafaie pe prima pagina, in toate ziarele !  Pai stiri de soiul asta, nici nu ar trebui sa existe si cu atat mai putin, sa ocupe spatiul presei.


In fiecare zi avem aceleasi " stiri" inutile cu poze si mai penibile, cu sportive canadiene care musca din medalii :


Pana la urma, toata povestea e despre bani si atat ; bani castigati usor, de pe spatele prostimii care nu au altceva mai inteligent de facut, decat sa se zgaiasca la niste oameni in toate firea, care se dau cu sania si fac tumbe prin zapada.


Un consortiu de health avocate a inceput sa faca valuri, pe motiv ca sportivii olimpici nu ar trebui sa mai accepte sponsorizari de la companii care vand mancare nesanatoasa.
Pai tocmai asta e si ideea : sportul e despre bani si nu despre sport ! Iar banii vin tocmai de la companiile care vand jeguri, pentru ca masele asta vor sa manace ( jeg cu gust bun ). Pai daca s-ar asocia doar cu producatorii de mancare sanatoasa, ar insemna sa se asocieze doar cu fermierii, dar aia nu au bani nici cat sa supravietuiasca, daramite sa dea si altora ...


Criticile au fost atrasa de faptul ca atletii primesc sponsorizari de la McDonalds, incluzand patinatorul Patrick Chan si jucatorul de hockey Drew Doughty.
De zeci de ani, McDonald's a capitalizat succesul individual al olimpicilor ca sa combata criticismul despre imctul produselor lor asupra sanatatii si ca si-au construit brandul pe loialitatea plozilor ( pai puitorii sunt de vina, ca si-au dus boracii la Mc'Donad's ! )

Pana la urma, turma de imbecili e vinovata ca incurca marfa cu ambalajul : pai ce legatura are sponsorizarea altetilor cu calitate anutritionala a produselor sponsorilor ?  Cat de imbecili trebuie sa fie, daca se iau ca oaia dupa ce declara atletul ca mananca, fara sa gandeasca ( ala declara pentru ca e platit gras ) si fara sa se autoeduce in nutritie ?  Prostia se plateste cu felii de sanatate


Corporate Accountability International a trimsi o scrisoare deschisa catre atletii olimpici in aceasta saptamana, grabindu-i sa ia pozitie si sa refuze sa se asocieze cu brandul McDonald's. Scrisoarea a fost semnata de Yale Rudd Center for Food Policy and Obesity, de Capmain for a Commercial- Free Childhood and the Small Planet Institute ai alte grupuri din USA .

Mc'Donalds's este de mult timp, un sponsor major al olimpicilor si da bani sportivilor canadieni. Compania este sponsorul oficial restaurant la Jocurile Olimpice din 2014.


Criticii au mai punctat probleme cu Coca Cola, lider mondial al bauturilor indulcite, ca este singura companie ce aprovizioneaza oilpicii cu bauturi non-alcoolice. Coca Cola a fost sponsor major al olimpicilor, inca din 1928.

Josh Golin , director asociat al Campain for a Commercial-Free Childhood declara ca, Coca Cola transmite un mesaj confuz. Eu cred ca sunt confuzi aia care isi conduc viata dupa reclame si propaganda.


Cei care se uita la Jocurile Olipice sunt inundati cu reclame la tv si pe platformele sociale, si cele mai multe sunt de la MC'Donald's si coca Cola, iar unele dintre ele sunt facute de alteti si asta arata ca sunt ambasadori pentru mancarea nesanatoasa.
Campania este focusata sa convinga atletii sa refuze sponsorizarile acestor companii in loc sa intrebe Comitetul International Olipic sa puna stop acestei relatii de lunga durata cu companiile de mancare nesanatoasa.

Pai atletii nu sunt nutritionisti si nici nu au vreo responsabilitate de a educa masele, prin urmare pot face reclama la orice mizerie care ii plateste bine. Problema nu este ca firmele isi fac reclama, ci ca prostimea le ia de bune, fara sa se autoeduce si sa cerceteze daca e chiar asa cum sustin ele.Pe alta parte, nici n-am auzit ca in reclame la tot soiul de mizerii, sa se afirme ca sunt bune la sanatate, ci spun doar ca au gust bun, ca te simti minunat cand le mananci si alte referiri senzoriale.


Inainte de Jocurile de Vara de la Londra, boxerul englez Amir Khan a criticat decizia de a permite Mc'Donalds sa isi faca restaurant in parcul olimpic.

 Pai daca nu ar fi clienti, nu si-ar construi restaurantul. Atata vreme cat vita incaltata accepta sa bage in ea jeg de la fast-food, e strict decizia si responsabilitatea ei . Ca nu-i treaba nimanui sa-l educe in nutritie si sa-i traga jegul din farfurie si sa-l inlocuiasca cu mancare sanatoasa. Fiecare dintre noi avem responsabilitatea pentru ceea ce punem in organism.

Dupa ceva vreme, Chan - medaliat cu argint pentru Canada - spun in profilul postat pe website-ul companiei, cat de minunat este sa faca parte din echipa Mc'Donald's " Este un real comfort sa simti ca reprezinti asa o companie " . Pai ei il cred 100 % : la cati bani primeste de la compania respectiva, chiar ca e un real comfort sa o reprezinti ! Omul spune adevarul si numai adevarul.

Altetul mai spune ca meniul sau favorit de la Mc'Donald's este Double Quarter Pounder, care are 660 calorii, 37 grame de grasime si 830 smg are ( asta e de bine ), fara sa socotim branza adaugata. Dar el noteaza ca Mc'Chicken, care are 470 calorii, 27 grme grasime si 790 mg sare este a doua optiune a sa.
Ok, so what ? Cui ii pasa de preferintele culinare ( imbecile sau sanatoase ) ale lui sau ale oricarui altcuiva ? Pe mine ma intereseaza ce-mi pun mie in farfurie si atat. E adreptul altletului sa declare ce preferinte culinare are ( egal ca spune adevarul sau nu ), la fel cum e dreptul meu sa-l imit ca maimuta si sa dau navala la Mc'Donald's,  sau ... nu !


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.