Doctor Yourself

Monday, November 11, 2013

Shopping trip

                                                                 Plec in oras : cu vaca !


                                                                            Moooo !


                                                         Ingerasii sa ne aiba in paza !




                                                             Luati-va prietenii cu voi ...


                                   ... ca mergem mai intai  sa vedem cum se vaccineaza canadienii ...


                                           Deja a inceput circul de Craciun prin magazine :


                                                     Punem plodul in carucior si let's go !


                  La Costco suntem avertizati sa nu ne cataram pe rafturi ... Neamuri proaste, clar !


                                     Firma Gaina ne vinde ... mustar murat ! Ouale ... data aviatoare !


                                            Tot chinezii, ne vand ... legume de zapada  ...


                                                         ... presarate cu pudra magica !


                                  Eu imi cumpar o cutie cu lapte, asa cum am vazut in reclame ...


                                                        ... si merg mai departe prin oras ...


... pana la Thrift Store ( magazin second hand ), care se faleste cu misiunea lui nobila, de a vinde saracilor, lucruri ieftine, donate de populatie :


Cam asa arata magazinul, organizat pe sectoare cu haine, carti si restul lucrurilor de la casa omului :


         Te rog, doneaza-ne generos ... orice !  Vrem sa ne donezi mobila, electronice, haine, orice !


                                                       Deschide-ti inima si portofelul ...


                                                         ... si doneaza bani si mancare !


Eu ma duc direct la sectorul de carti, ca m-a lovit disperarea : vreau o carte si nu-mi permit sa o cumpar. Ca nu costa decat 450 $ noua , iar cartea uzata, costa de la 200 $ in sus pe absolut orice sait de pe net. O caut si eu, si o amica din USA, si toti prietenii mei din Europa : poate cineva are noroc si o gaseste prin vreun anticariat, la preturi mai rezonabile.
N-are decat 70 de pagini, insa australianul care a scris-o, are " monopol", ca e singurul care a studiat subiectul respectiv si care stie ce vorbeste.


Nu l-am gasit pe australian, da' tin degetele incrucisate, poate-poate .... Nenea asta m-a disperat cu carte alui, mi-a mancat zilele si ficatii.
 
 Last chance :  cateva mese cu carti, intr-un colt de magazin !


                                                                       Aici e numai bulshit :


                                        Lucky me : nu e ceea ce cautam, insa e bun si asta .


Cand am platit la casa, mi-au capsat fluturasi dereclama langa factura : ca nu cumva sa nu uit sa le donez si lor ceva ...


                                                        Back home : asteptam infometati autobuzul ...                      


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.