Doctor Yourself

Sunday, October 20, 2013

Nestle Party

                                                 Imbracati rochita de printesa  ...


                                                    ... incalecati pe o sa ... roz ...


                                                        ... ca plecam in  Rai ...


                           ... in Raiul ciocolatei !  Nestle da petrecere la poarta fabricii de ciocolata !


E petrecere de Haloween pentru plozi.  Toti erau costumati si impopotonati, da' bietii plozi, pana la 18 ani sunt temporar handicapati mental , asa ca e scuzabil si de inteles.


Ce nu e de inteles, sunt adultii care se maimuteaza costumati : e clar ca astia sunt debili mintali pe perioada permanenta. Clar ca le lipseste simtul ridicolului.


                                                  Petrecerea se tine in parcare.


               Plin de puradei ! Aveau o secna pe care un nene care le canta cantecele pentru plozi :


                      La intrare, doi adulti costumati, imparteau fiecarui plod baloane :


Pe dreapta, Nestle facea cinste cu sticle cu apa si cafea. Era un automat de cafea si la el o coada de vreo 10 metri.


Alta coada enorma ( in poza se vede doar un sfert din ea ), era la chestia asta. Intrau plozii in chestia aia gunflabila si habar n-am ce faceau acolo.


                                      Si aici erau tot plozi si chestii gonflabile :


                                        In partea stanga erau tarabele pentru plozi :


                        Nefericitele alea de la personal, erau toate impopotonate ca la circ :


                      Eu ma duc sa casc gura pe la tarabe, sa vad cu ce distreaza puradeii :


                                                         Picteaza dovleci !


                                 Toti erau foarte preocupati sa mazgaleasca dovlecii aia :


                                   Iar aici, un nene ii impopotona cu tatuaje temporare :


Eu tot caut ciocolata, ca de asta am venit la Nestle, sa mancam ciocolata ! Tot ce am gasit, erau doua tarabe de unde puradeii isi puteau lua niste ciocolatele minuscule, pe gratis.

Eu nu mi-am putut imagina ca nu vor avea un stand unde sa vanda ciocolata mai ieftin, ca doar era la poarta fabricii. Da' de unde ! 


Mi-am luat si eu doua ciocolatele, si tanti asta s-a uitat urat la mine si m-a dojenit din privire. Vai, vai, am luat cicocolata de la gura plozilor !
Ei, nah, si daca am 40 de ani, ce crezi, ca nu mananc ciocolata ?


Acuma, ca am mancat ciocolata, nu mai avem nimic de facut pe aici. Luam tramvaiul si mergem inapoi spre casa ...


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.