Doctor Yourself

Sunday, September 22, 2013

Targ de carte - 1

                                                           Iti place sa citesti ?


                                                     Incalta-te in pantofii inaripati ...


                                   ... ia-ti pe umar geanta cu mesaje de propaganda ...


                                                        ... si nu uita de racnitori !


              Boracii nu te lasa nici sa respiri ! Mai bine ii bagam in rucsac, sa nu mai avem grija lor !


                                                 Si mergem in Queen Park ...


                                                                 ... sa ne distram ...


                                                         ... la Targul de carte !


                                                           A venit si presa ...


                               A venit si o gramada de lume : inghesuiala ca la balamuc .


Mergem si noi sa ne uitam pe la tarabe : caut niste carti. Din nefericire pentru mine, se gasesc doar in format paperback : in librariile canadiene nu exista, la bibilotecile lor mult laudate, nu exista de asemenea.
Am renuntat de multi ani sa mai intru in librariile canadienilor ( desi am una imensa, chiar vis-a vis de mine ), pentru ca pur si simplu NU au carti de calitate. Da' nimic ! Zero . La fel si in bibliotecile lor.

Am gasit cartile pe Amazonul american, insa fiind paperback, platesc o gramada transportul. Pe Amazonul canadian, platesc transportul, dar cartile costa triplu ! !
    Asa ca, am sperat si eu, cu maxima naivitate ca voi gasi carti interesante la targ : la un pret rezonabil.


Eu "cultura" pentru turme, nu servesc. E impropriu botezata "cultura", pentru ca in realitate, e doar distratie, enterteiment : literatura, fictiunea, nu  educa, nu invata pe nimeni. E doar pierdere de vreme, iluzia ca e cultura. In realitate, dacaq citesti povesti inventate pentru adulti, NU ai cunoastere, ramai tot un Nea' Caisa incult, dar cu pretentii de intelectual.
    Prin urmare, daca o carte nu ma invata ceva, nu imi pierd vremea sa o citesc : ca am atat de multe de invatat, si nu-mi permit sa-mi pierd vremea cu prostii.

Ma asteptam sa gasesc o gramada de maculatura ( carti de fictiune si dogma stiintifica promovata de sistem ), da' ce am gasit, mi-a intrecut asteptarile. Era 90 % maculatura . Cum m-am dus, asa m-am si intors : n-am gasit nici macar o carte interesanta, desi erau prezente n'spe mii de corturi.

                           
                                                   Maculatura : semnata de autor !


                                  Astia aveau o taraba interesanta : non-fictiune, of course !


                                                   Promovau puternic pe cubanezi .


Este fatatul, destinul muierii ? Numai toantele isi inchipuie ca puitul este o realizare in viata : pai si gandacii pot sa puiasca, no big deal ! Neinteresant.


Istorie : vrei calule, ovaz ?
Din nefericire, e istoria recenta si pe mine nu ma ajuta. Neinteresant.


                                           Istoria Canadei : pana aici, m-au agatat la taraba lor.


Autorul mi-a explicat ca in cartea lui, gasesc fapte din istoria Canadei, pe care nu le mai gasesc nicaieri. Si costa doar 15 $ .


Pe cat de mare mi-a fost interesul ( ca as fi platit si dublu pe carte ), pe atat de mare mi-a fost dezamagirea : asa cum ne-am obisnuit deja, canadienii considera ca istoria pe continentul asta, incepe cu venirea omului alb. Inainte de asta .... ceata. Musamalizare si tacere .
   Asa era si cu cartea asta : dar pe mine ma intereseaza doar preistoria ( complet ignorata din istoria Norh Americii ). Neinteresant.


                        Si tot de la cei doi mosulici invatatura : economisirea e pentru suckers !


          Memoriile supravietuitorilor de la Holocaust : neinteresant. Ca sa nu zic altfel, ca nu e voie .


                                                       Tot neinteresant.


                                                                Parea promitator :


              Aveau reperezentat Medicine Wheel, de am crezut ca a standul indienilor arboriginali .


Ei bine ... tzeapa ! Erau doar fetele palide, care isi povesteau istoria : istorie care incepe cand au pus ei piciorul in North America, of course. Inaintea lor, era doar negura ...


                                                  Standul lui Noam Chomsky : no thanks !


                                            Pute a propaganda ( ca sa nu zic altfel )...


                                                Mai bine ma duc la baietii veseli ...


                                                 ... care vindeau povesti cu vagine ...


                               ... si ne invatau ca marimea conteaza ! Bineinteles ca conteaza !


Nas in nas cu standul erotic, erau cei la Mensa. Testele de IQ, masoara inteligenta cam cum sunt eu fata mare ...


Pentru ca nu toata lumea sta bine cu neuronu', religiile infloresc pe spatele prostilor : standul crestin. mi-au dat material de propaganda, iar eu m-am scuzat si am plecat rapid, ca n-am apucat sa fac nic o poza la carti, de frica sa nu mi-o insire pe aia cu Gizas care ne iubeste, ne salveaza si moare de dragul nostru, bla-bla ...


                            Doar ca am nimerit din lac in put : Soka Association ! Budhisti .


     Pe cre( s )tinopati ii salveaza Gizas, iar pe asiatici ... Budha ! No difference ! si budhistii pupa moaste, ca i-am pozat eu anul trecut, la Maytreia Tour .


                              Si ei stau bine cu indoctrinarea plozilor : buddhismul pentru plozi !


Stiti revistele alea lucioase, pentru muieri proaste ? Alea pline ochi cu poze de reclama la cosmetice, haine, de le dreseaza pe muieri ce sa cumpere ?
Eh, am descoperit ca exista si carti pentru muierile proaste ! Am oroare ! Mi-e sila.


Va plac surprizele ? Nici mie ! Surprizele sunt pentru infantili: daca esti unul dintre ei, cumpara o punga cu carti, 5 % bucata. Ce carti ai cumparat, vei vedea dupa ce platesti ...


                                           Sunteti amatori de carti cu vampiri ? Nici eu.


                                                            Mie mi s-a facut foame ...


                                         Hai sa ne luam ceva de mancare de la asiatici ...


                                                   ... ne asezam comod pe perne ...


                                 ... si il ascultam pe nenea asta, cum isi prezinta cartea !


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.