Doctor Yourself

Sunday, July 7, 2013

South Asia Festival-2

                                                                 Aveti fun ?


                                                 Daca da, puneti Dihania in carucior ...


                                       Si haideti sa cautam un loc, unde sa mancam !


                                                     De preferabil, un restaurant ...



                                 Prajeli in ulei ? La cat de jegos e  geamul ... ma indoiesc !


                                                          Ce face, mai cautam ?


  Restaurantele vegetariene ies din discutie, ca astia au mania sa prajeasca mancarea. Totul e prajit in ulei !


                                              Baietii astia hot, gatesc ceva mai bine :


                                                    Cartofi si orez ... hot si ele !


Amatorii de hamburgeri in Lahori syle, isi ot cumpara de la nenea asta portocaliu : lantul gros de aur, cu cruce pe piept ii lipseste !


                                                      Nici hamburgeri nu vreti ?


                                   Stiti restaurantul asta prietenos cu canadienii ?


 Nu va lasati pacaliti ! De fapt, e in cel mai pur stil indian : se mananca direct din cort ! Pardon, la terasa !


                                           Ce mananca ?  Pai, mortaciuni: cu lamaie !


                 De cealalta parte a cladirii, avem o curte, decorata exact ca in Ferentari, cu carpe ...


                                                          ... si cu scaunele colorate.


                                                La iesire, doua ricse colorate ...


                                            ... ca sa te simti  in san la Mama India !


                                     Acuma ca am mancat, mergem mai departe ...


                                            sa ne distram pe manele, in Bolywood style !


Vedeti baietii astia sclipiciosi ?  Au dansat ei ce au dansat pe manelele traditionale, dupa care au trecut pe Mr. Saxobeat al Alexandrei Stan : pe care au dansat .... traditional !
Eu nu mai am nici un dubiu, ca ma aflu in Ferentari .



                                            Femeile cu bastoane sunt pliuctisitoare .



Pustiul asta a dansat in Bolywwod style, pana i-a facut pe toti spectatorii sa devina isterici . Baiatu' e talentat, insa totul pana la racnitori : cand au inceput spectatorii sa faca ca toate alea, am plecat urgent, spre zari mai calme.


                                             Mai bine ma duc din nou la shopping ...


                                                             ... in Bolywwod style !


                                                                     De aici ...


                                           ... imi cumpar slapi de plastic , colorati ...


                                                         ... oale si elefanti !


         Adevarul e ca micile afaceri nu prea merg. Cladire de vanzare, dupa ce s-a inchis magazinul :


                      Nici bijuteriile din dubai, nu par a sta mai bine, judecand dupa starea cladirii ...


                                         Nici bijutierul Ashok, nu pare sa o duca mai bine.


Eu ma duc mai departe, sa-mi caut  indigo, ca si asa se gaseste rar. Si daca tot ma aflu in zona potrivita ...



                                                      Asta e magazinul cu minuni :


Peste tot pe rafturi, doar condimente si seminte. Buna ocazie sa-mi refac stocurile de sare de Hymalaia si Kala-Namak !



                                   N-am nici un dubiu, ca asta-i Raiul condimentelor !


Cautand eu pe rafturi, dau peste asta : pare a fi turmeric, da' niciodata nu poti fi sigur, cu milioane de prafuri in jurul tau . Ce stim sigur, e ca sunt destinate doar ritualurilor religioase .Aici mi-am prins urechile ...


Tot cautand printre rafturi, dau peste un ... altar ! N-am recunoscut decat Zeul Maimuta .
 Da' sa-i aduca ofrande zeilor ... otrava de gandaci ?  Ah., m-am prins : vor ca zeii sa-i scape de invazia gandacilor !   Good luck !


Gasesc indigoul meu si imi pun in cos vreo 10, ca gasesc greu, iar cutiile au doar 100 gr, iar parul meu e lung si stufos . Iau si o cutie cu henna, ca nu mai aveam .


Bucuroasa ca mi-am gasit buruenile, pun in cos si pudra de nuci de sapun, si pudra de shikakai. Eu fiind sigurul alb din magazin ( deci eram dubioasa ), patraoana s-a simtit datoare sa stea tot timpul in spatele meu, ca o umbra. Probabil murea de curiozitate d'aia primitiva.

    Dupa ce mi-am ales buruienile, s-a uitat senina la mine, si m-a intrebat cu tupeu tiganesc, ca asa putin cumpar ?  Sa mori tu ?  Cati albi iti calca pragul, ca sa-ti cumpere buruienile ?



                                              Sapun cu neem : reteta din antichitate !


Indienii vand bete de miswak, mult mai eficiente ca ata dentara si orice periuta de dinti mirobolanta ( pe incercate ! ), dar vand si pasta de dinti cu extract de miswak :


            Iar Colgate, a percutat imediat, si a scos pe piata pasta de dinti cu extract de ... miswak !


                                          V-a placut la festival ?  Nu-i asa ca a fost dragut ?



                                  Acum e timpul sa plecati acasa !  Distractia s-a incheiat !


                                                   Eliberati zona, ca facem curatenie !


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.