Doctor Yourself

Wednesday, July 24, 2013

Dufferin Festival

                                                   Imbracati-va subtire, de vara ...


                                                         Luati si puradeii dupa voi ...


                                                   ... scoateti si pet-ul la aer ...


                                       ... ca mergem sa ne distram la balci, in Dufferin !


                                                       Da' inainte de toate, sa mancam !


Cupcakes si brownies, sunt prajitura canadianului. Singura diferenta intre ele, e cantitatea de grasime continuta .


                                    Sunt niste orori chimice, n-as manca nici batuta !


                         Dar nu toata lumea e interesata de calitatea alimentelor : gust bun sa aiba !


                                                   La final, ne racorim cu o limonada ...


                                       ... si mergem sa cumparam cadavre : de la ferma !


                                               Salam uscat unguresc : 15 $ bucata .


                                                       si slana afumata : tot 15 $ bucata .


Astia de la Breast Cancer si Avon, erau foarte agresivi. M-au luat in primire, sa-mi ceara bani : no way !



Apoi, mi-au spus sa le dau 2 $, ca sa particip la o tragere la sorti, unde voi putea castiga cosul asta cu cosmetice de la Avon. Si mi-au pus in brate brosura de la Avon : no thanks, nu folosesc cosmetice chimice !
Si sare cucoana, sa-mi explice ofticata, ca nu exista cosmetice naturale, ci doar d'astea chimice !eu incep si ii insir : shea butter, coconut oil, argan oil, etc.
Ah, pai si Avon are creme cu shea nutter si argan oil, vino sa-ti arat ca avem ! Da, stiu : cremele chimice sunt un borcan de chimicale, in care au pus o lingurita de shea butter, ca sa poata spune muierilor proaste, ca le vand creme " cu extracte naturale" ...  De ce nu as folosi doar partea naturala ( shea butter ), fara sa trebuiasca sa-mi pun pe piele chimicalele de la Avon ?
      Mai avea putin si ma lua la palme.


Daca a vazut ca n-are spor, i-a sarit in ajutor alta colega si incerca sa ma lamureasca sa donez doar 1 $ pentru cercetarea anti-cancer, si dupa tragere ala sorti, as putea castiga un cs cu cosmetice de la Avon, de o valoare mai mica. No thank, n-am ce sa fac cu ele.


Cumpara un portofel sau un ursulet, ca sa schimbi viata bolnavilor de cancer. No thanks !
Pai ce, mie imi schimba cineva viata  ?  Nu !


                  Mama Prostilor e mereu gravida, d'aia contraceptia e mina de aur : naturala !


                              Doi pasi mai incolo, o tanti vindea detergent 100 % natural .


                           Dintr-o pungura de nuci de sapun, iti faci 9-32 de sticle cu detergent :


Nu stiti ce sunt nucile de sapun ? Sunt niste "berryes" cu continut inalt de saponine : fac si clabuci, ca mi-am spalat eu parul, cu pudra de nuci, de la indieni !  Poti spala si rufe si vasele cu ele, pentru ca degreseaza.


Fetele astea vindeau cosmeticele ale acare nu exista, in conceptia reperezentantilor de la Avon : adica 100 % naturale ...


 Black soap, foarte scump, dar 100 % natural : 6 $ bucata . Nu se compara cu nici o mizerie de sapun certificat " bio", din magazinele naturiste , insa sunt de fapt, la fel de chimice ca orice alt sapun din supermarket.


                                                Tot black soap, in varianta home-made  :


        Ulei de migdale dulci, hexane free. Aveau fetele tot felul de uleiuri, de jojoba, inclusiv de argan.


                                         Yerba Santa, buna pentru afectiuni respiratorii :


Seminte decorticate de canepa, am si eu in frigider, insa nu refuz niciodata o mostra gratuita : sunt delicioase, fabuloase !


Canadienii, mananca ingrozitor de prost, si in plus, au mancarea de o calitate infiorator de proasta si saracita in nutrienti. De-a dreptul scarry .


Prin urmare, sa ai cancer, e ceva ... firesc ! E imposibil sa nu ai printre cunostinte, macar o persoana care sufera de cancer.


Prin urmare, e big business pe aici prin Rai, sa cersesti bani pentru ca Drug Cartelu' sa-ti inventeze medicamente ce vindeca cancerul. Chestia asta e un paradox, vitele incaltate, oricum nu gandesc, decinu vor sesiza.


                                           Hippie Van :  uitati-va la el si donati bani ...


                                                 ... pentru Canadian Cancer Society !


Daca vad un magazin indian, nu ma pot abtine sa nu intru. Si intotdeauna gasesc ceva care m-ar interesa, printrre bururienile lor.



                                                      Nuci de sapun, 6 $ punguta.


                                                             Ulei de cocos la 475 ml ...


                                   ... 4 $, super pret ! In magazinele naturiste, costa triplu !


Indianu' a fost surprins ca mi-am cumparat buruieni de la el, putin confuz, dar incantat cand a auzit ( m-a intrebat, ca mure ade curiozitate ) ,ca folosesc uleiul de cocos, pentru auyrvedic cleaning de care eu sunt dependenta ( are rezultate fabuloase ). A fost asa incantat, ca mi-a zis sa-mi aleg din frigider orice bautura vreau, ca face el cinste !

                    Acum ca mi-am facut cumparaturile, mergem mai departe prin balci :


                                                               Porumbei de hartie :


                                 Semne de carte turcesti, tesute cu migala, chiar in Istambul :


                                   Baietii din Ecuador, vindeau niste chestii interesante :


                                                     Asta e materia prima : si pe fata ...


... si pe dos !
I-am intrebat cum se numeste, si mi-au spus ca e o nuca, tagua, din lemnul careia sunt sculptate obiectele care le vand ei.


                                                          Brelocuri din tagua nut :


                                                     Bijuterii si pipe din tagua nut :


                          La alta taraba, mexicanii vindeau bibeluri din ceramica de Oaxaca.


                          Mai degraba arata ca o marmura neagra slefuita, decat ca un lut.


Eu am vrut sa-mi cumpar gentuta cea mai de jos, cea cu pisici, insa era foarte mica, si alta mai mare nu aveau . Ghinion !


                                Amatorii isi pot comanda tricouri personalizate, aici :


                               La iesire din balci, Biserica Baptista, agata potential clienti ...
                                            

... si se folosea de sigla Google, ca sa atraga atentia. Mi-au dat si mie un magnezt d'asta de frigider, in speranta ca o sa ma spele pe creier cu Gizasul lor :


                                                        Cand o zbura porcu' ! ...


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.