Doctor Yourself

Tuesday, June 11, 2013

Woofstock - 2

                                                      V-ati odihnit, ca eu nu prea ?


                                     Noroc cu bipezii, ca sunt soferii mei personali !


                                 Stiti ca bipezii considera ca noi le tinem familia unita ?


                                         Pai e chiar adevarat ! Uite dovada, aici :


                           De asta, adora sa faca poze cu noi !  Cu familia reunita, of course !


                                            Cine sta cuminte la poza, primeste prajiturele !


                                     Mancati cu incredere, ca eu cu labutele mele le-am facut !


              Eu nu mai vreau poze ! Toata lume aimi face poze si nuuuu vreau ! Mai bine ma ascund !


 Deci, am o veste proasta : am auzit ca bipezii vor sa ne bage in bazinul cu apa ! Pe toti !  Si nu vreau sa ma ud, da' chiar nu vreau asta ! Protestez !


                   Pe mine m-au aruncat in bazin, si va spun, nu e fun deloc !  Mi-au stricat ziua !


                    Da' eu sunt convins ca de fapt, bipezii abia asteapta sa se balaceasca in bazin !


                    Uite, si-au bagat si plozii sa se balaceasca printre noi ! Sper sa se umple de purici !


                          Oh, nu ! Nu ma dau dus ! Ajutooor, bipezii ma tarasc in apa !


           Ei, las' ca nu-i dracu' atat de negru !  Dupa ce te obisnuiesti cu apa, e chiar fun sa te joci  !


                             Hmm ! Ce noroc pe noi, ca am scapat de baita in apa aia murdara !


                                      Stiti de ce m-am imbracata in Scufita Rosie  ?


                 Pentru ca ma duc la concursul de Miss ! Se tine pe o scena mare si e mare inghesuiala .


                                 Uite si alte concurente : abia asteapta sa urce pe scena !


                                                              O sa concuram si noi !


                                            Eu prefer sa ma duc la shopping, ca fetele !


                                                     Si imi cumpar basma ...


                                                                    ... rosie !


                                                        Si papion pentru baietei :


                                               Cu toate astea, uneori ... shit happens ! Ups !


                         Doar strange-l si mergi mai departe, ca si cand nimic nu s-a intamplat !


                                             Nu va faceti griji : pungi va vindem noi !


                    Dar noi ne-am rusinat asa de tare, ca nu mai vrem sa mergem pe jos !


                                                   Noi mergem mai departe ...


                           ... pana intalnim chestia asta ! N-ati inteles despre ce e vorba ?


                                                       Nu-i asa ca sunt frumos ?


                    ... si ofticat ! Pai ce, va imaginati ca-i simplu, sa se zgaiasca la tine, toti bipezii ?


          Pai uite cum se zgaiesc bipezii si lamine, si imi fac poze ! Da' mie imi place sa fiu vedeta !


                                   Da' sa stiti ca nu toti bipezii sunt draguti si iubitori !


                                       Am auzit eu, de la fetele astea  doua :


Fetele spun ca animalele care nu sunt adoptate, sunt eutanasiate. Si ca sunt o gramada de animale abandonate. Da, bipezii adora sa domesticeasca animale, pentru a le sclaviza in case, pentru propriul lor amuzament si necesaitati emotionale ( animale de companie ). Ba mai mult : creeaza rase noi, care sa le satisfaca nevoia de a avea mutunei mici si pufosi ( sclavii perfecti ).


                                     Uite, doi pasi mai incolo, un biped vinde pisici !




                                                            Spune-mi ca tu ma iubesti !


                                    Si cumpara-mi o prajiturica, sa-mi treaca spaima !


                                          Una de aici ! Sau chiar doua, ca sunt cuminte si  merit !


                                     Eu zic ca ne-a ajuns distractia pe ziua de azi !


                                      Hai sa ne intoarcem acasa, tot prin downtown!


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.