Doctor Yourself

Sunday, June 23, 2013

Toronto Food Festival -1

                                                           Mi-am luat fustita vaporoasa :


                    Da' tot m-a topit caldura ( mai exact, umezeala ). In Torontesti e ca in sauna .


                                        Putina protectie solara, e binevenita oricand :


                                                    N-am uitat gentuta propagandistica !




                                ... ca mergem la Foof Fest, la Chinese Cultural Centre !


                                       Mergem impreuna cu Marta ! A zis ca ne duce ea ...


                                                     La festival , o gramada de lume ...


                                                            ... pestrita !


                                                            A venit si presa : CTV-ul .


                                     In curtea Cenrtului, tarabe asezate pe 4 randuri paralele :


Incepem de aici, de la Tropice : mortaciuni pe gratar. Mirosea de parca ardeau cauciucuri de masina. Next !


                                        Cah ! Mi-au sarit ochii de la asa duhoare !


                                                               Mancare australiana :


Asa o inghesuiala era, si asa niste cozi infernale, ca abia reuseam sa fac o poza stramba, pe ici pe colo !



                                              Australienii vindeau placinta cu carne : kanga .


Astia n-am reusit sa aflu din ce tara sunt, ca era asa o inghesuiala si cum eu sunt mica, toti ma inghionteau de colo colo ! Atata lume hamesita, n-am vazut in viata mea, la nici un festival !



                      Vindeau clatite prajite in baie de ulei ( ca si cartofii prajiti )cu gem si cu mere :


                                               Rulota cu mancare vegetariana :


                                                       Niste chestii cu naut si ciuperci :


                           Aveau si meniu, pentru curiosi :  hamburger cu ciuperci, 6 $ plus taxe !


                     Vegetarieni sau mancatori de cadavre, toti sunt disperati sa manance  junk-food :


                                                         Indonesian street food :


                                                     Ati inteles ceva ? Nici eu !


                               Hai sa ne uitam pe tabla : carne cu tot felul de sosuri.


                                                                Mancare filipineza :


                                              Arata ca niste taitei de orez, cu curry  :


Sa consultam descrierea : taitei din malai su sos de creveti si bucati de pui, tofu, ceapa verde, usturoi prajit, porc si felii de ou fiert.  Pai sa nu dai in indigestie ?



                                                               Mancare japoneza :


E mai sigur sa consultam meniul : pui prajit in gushi style - 4 $ . Adica aripi de pui, prajite crocant , inmuiate in sos original Gushi, cu otet si maioneza deasupra. Otetul pute : cah !

Sau, putem cumpara Teriyaki cu porc, chiftele si sosul Gushi :


                                                     Asta e meniul de prezentare :


Pe micutii thailandezi, n-aveam cum sa-i ocolesc, ca eu am ramas marcata ( am background pe computer, poza celui mai frumos barbat din lume, ever - thailandez ) !


Deci, sa vedem ce mananca, de e asa frumos : cartofi prajitu cu sos de avocado si costite de porc ! Aw !


                                                               Asta-i oroarea :


              La taraba astora, era asa o coada si o inghesuiala, ca n-am reusit sa vad din ce tara vin :


Nici meniul cu multe briz-brizuri nu ma juta prea mult ...  Inteleg ca ne servesc placinta cu carne de vita cu curry iute si lapte de cocos : 5 $ plus taxe.



Si otak-otak, meniul calare pe broasca testoasa : pestele rege prajit pe carbune, invelit in frunze de banan  si sos dulce de alune.


                                           Pe mine ma dor picioarele de la atat umblat ...


                                               Mai bine luam o pauza ... de masa  :


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.