Doctor Yourself

Saturday, June 1, 2013

"Lupta" anti-cancer


In Rai, creste numarul cancerelor de ficat. Eceva normal ; banal ca o raceala. Si nu-i de mirare, daca ne gandim cat de otravita e mancarea din Rai.


Scena demna de bancurile cu Bula : Drug Cartelul, ii trateaza pe pacientii cu cancer, cu Thalidomide. Care medicament, are efect senudar ... cancerul !
Cum ar putea, un medicament care provoaca cancerul, sa .... vindece de cancer ?  Da' nu conteaza si nu-i nevoie de explicatii : turmele de vite incaltate il vor inghiti cu incredere, doar pentru ca asa le spune dealerul de droguri cu halat alb.


Helath Canada a aprobat o noua avertizare pentru medicamentul thalidomide, folosit sa trateze multiple melanoma, pentru ca exista riscul ca pacientul sa dezvolte un cancer secundar.


tratamentele pentru cancer, sunt atat de ineficiente, incat mai mult de 15.000 pacienti mor in Anglia, in fiecare an, ca rezultat al tratamentelor anti-cancer : sunt mai multi decat cei care mor din cauza cancerului in sine !


                                       Lordul Saatchi a declarat asta, presei.


Tot el spune ca Office for National statistics, sub regulile celor de la World Helath Organisation, inregistreaza doar o singura cauza ascunsa a  mortii. Cu alte cuvinte, ei nu inregistreaza cee ace este cunoscut ca o secnenta de cauze sau conditii legate de moartea pacientului.


Lord Howe spune ca statisticile colectate pentru atunci cand cancerul a fost cauza mortii, dar nu cand tratamentul cancerului a fost cauza mortii.
El este de acord ca este important sa avem mai multe informtii despre efectul tratamentelor pentru cancer asupra mortalitatii.
Si daca ai reusit sa supravietuiesti tratamentelor pentru cancer ( chirurgia face minuni ),se impune sa sarbatoresti : si sa arati lumii isparava ta !


In special muierile, ca ele stau mai prost cu neuronu', si-au pus poze pe Facebook, cu explicatii de ce s-au tatuat pe piept : ca sa marcheze ca au supravietuit cancerului, sau in onoarea celor care au murit d ecancer. Pagina a primit jumatate de milion de lik-uri si a fost sharuita de 90.000 oameni.


Mai exact : o tanti care a suferit mastectomie, in loc sa-si reconstruiasca sanii, a preferat sa-si tatueze pieptul cu scene fanteziste cu fluturi, care simbolizeaza cancerul care i-a parasit corpul.
Se poate ceva mai siropos si mai penibil de atat ? Nu cred.


Si nu uita sa sustii cauza : brother in arm !
Care cauza, e destul de neclara si inconsitenta, da' nu conteaza : daca sustii lupta anti-cancer,  cumpara chestii roz si doneaza bani asociatiilor de caritate. Ocazie cu care au parte de megapublicitate pozitiva, in presa : propaganda e totul !


In Rai exista campanii foarte agresive, de strangere de fonduri de la prostime. Tot felul de firme s-au alaturat colectarii de bani de la prostime, si chiar doneaza bani : ca da bine la imagine, arata ca ei sunt "social responsabili ", se implica in problemele comunitatii and shit.
     In fiecare an, CIBC Bank, are pe tejghea tot felul de maruntirsuri roz, pe care le vinde fraierilor la suprapret : bani care merg in contul luptei anti-cancer .


           Cititorii au parte de articole de propaganda, iar initiatorii campaniei, de publicitate pozitiva :


Desigur, nu se sufla un cuvintel despre cum sunt folositi banii, de catre organizatiile astea. Insa, s-a scris o gramada, ceva mai demult, despre cum doar 20-30 % din banii stransi de organizatiile de caritate, ajung la destinatie, restul sunt folositi pe reclama si cheltuieli adiministrative. Plus salarii de sute de mii pe an, ale CEO : am scris mai demult pe blog despre asta.
    Desigur, propaganda e muta ca pestele, cand vine vorba de articole de " convingere" ( a se citit " manipulare" ) a prostimii, sa doneze bani.

Cel mai recent, Telus a facut o campanie roz, care cheama la actiune : un parteneriat win-win, intre un business si o organizatie non-profit.


Sloganul campaniei este " Sa daruim unde traim " . Au infiintat si un Telefon pentru Bine si o campanie la tv . Din 2008 si pana acum, campania celor de la Telus, a strans 5,4 milioane de dolari, care s-au dus pe cercetarea anti-cancer si pe detectia devreme a cancerului.
   Pai pe mine m-ar interesa sa-mi spuna procentele : cat s-a donat efectiv celor in nevoie, si cat au fost " alte cheltuieli ".


Telus doneaza  unei fundatii anti-cancer din Quebec, 25 $  pentru fiecare telefon Samsung Galaxy vandut . Da bine la prostime, ca sunt multi ametiti care cumpara in functie de imaginea unei companii : cu cat e mai implicata in proiecte sociale, cu atat sunt mai convinsi sa cumpere de acolo.
    Pai mie chiar nu-mi convine sa platesc 25 $ in plus la cumparare, doar pentru ca Telus are chef sa-si faca reclama si sa-si construiasca o imagine de bun samaritean. Sa astepte pana cumpar ceva de la ei, atata vreme cat au campanii de soiul asta !

Pai daca vrei sa donezi cu adevarat, fa un transfer bancar din contul companiei si gata : anunti la ziar ca Telus a donat suma X catre fundatia din Quebec si gata.
Da' nu, ca fara circ nu merita sa daonezi bani : fiecare client care iti calca in magazin, va fi informat ca Telus doneaza bani : scrie pe eticheta fiecarui telefon ...


Asta cu lupta anticancer in Rai, e boala molipsitoare : nu e zi, sa nu apara ceva in presa, vreun articol, vreo reclama sau vreun strigat la lupta !
Doneaza pentru fibroza cistica din Canada !


 Cei de la Sick Kids isi fac reclama si iti cersesc banii, pe panourile din statiile de autobuz. Si vin cu texte gen " mamelor, din lumea intreaga, eu va dau un singur sfat ..." :  "fiecare borac merita sa fie sanatos si fericit ".
Ok, de acord : dar NU pe banii mei, ci pe ai puitorilor care i-au fatat. Cine l-a fatat, sa-si asume responsabilitatea financiara de a-i plati spitalizarea : ca puitul nu-i obligatoriu ( daca financiar nu iti permiti ).  Sa nu-mi paseze mie responsabilitatea care le apartine !


 Toti sunt disperati sa faca, sa dreaga, sa lupte, sa se dea cu coor-ul de pamant : in realitate, nimic nu se schimba ( cel mult, niste milioane de dolari stranse in conturile bancare ale cuiva ).
O noua gaselnita de campanie de strangere de bani de la naivi : fa-ti curat in casa, pentru o cauza buna !


O companie de licitatii online, MaxSold.com a facut echipa cu Canadian Cancer Society, ca sa stranga bani. Ca asta e tot ce conteaza : banii.
Prostimea doneaza lucrusi de prin casa, pentru care primeste chitanta pentru taxe, iar firma le vinde mai departe.


In schimb, ni se spune cu exemple, cum sa facem : uite, un client a cumparat o casa, acum 40 de ani, cu 10.000 $ si a vandut-o acum, cu 800.000 $. Lucrusoarele din casa, valoreaza mult mai putin : da' las' ca stim noi ce sa facem cu ele ! Voi, doar donati-le noua ...


Cum se face impartire abanilor ? Pai firma organizatoare de licitatii, isi trage 30 % din valoarea donatiilor : ca doar nu o sa faca voluntariat pentru bolnavii de cancer !
Misterul incepe cu cei 70 % incasati de organizatia anticancer : nu ni se mai spune ce procent merge pe ,salarii si cheltuieli administrative. Probabil pentru ca e mai bine sa nu stim ...


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.