Doctor Yourself

Thursday, June 20, 2013

Little Italy

                                                       Mi-am luat rochita sexy :


                        ... si am incaltat cizmele de cauciuc : just in case ! Ca afara sunt niste nori  ...


... si mi-am luat protectie solara. Ca aici in Rai, toti au fost dresati sa aiba fobie de soare  ! Dupa ce ca abia avem cateva zile cu adevarat insorite in intreg anul, astia se feresc de soare, ca Dracu' de tamaie ! Isi pun milioane de creme antisolare : ca sa fie 100 % singuri ca isi fac praf sistemul imunitar si nu-i atinge nici o raza de soare.
   E funnt, cum cred oamenii in dusmani imaginari ( soarele, teroristii, Satana, etc ) !



                     Toti sunt foarte uniform spalati pe creier cu fobia de soare si cremele antisolare :


                                   Acum, putem pleca in Little Italy, la festivalul italienilor :



                                                ... ca sa ne intalnim cu Marinella :


                                                      ... sa ascultam muzica :


                                                           ... si sa mancam bine.


                      Desigur, asta cu mancatul bine in Canada, e o utopie ! O gluma proasta .


Macar italienii gatesc from sratch si nu din conserve, ca si canadienii !  Pana si pizza a evoluat in Canada
Pentru canadienii comozi, s-a inventat pizza la botu' calului ( pardon ... la cornet ! )




Voi ati inteles ceva de aici ?  Arata ca niste prajituri cu frisca si ornate cu ciocolata, insa italienii au scris pe etichete, ca'i curcan cu branza si vinete !


             Eu ma duc mai departe prin Little Italy, poate gasesc ceva mai reznoabil de mancare :


Astia, se jura ca au capsuni produse local, in Ontario !  Pai cum sa sa se fi copt capsunii aici, cand abia am avut 3-4 zile cu soare anul asta ? Ca in rest a fost ingrozitor de frig ? Abia au dat frunzele, mam uitat pe saiturile fermelor de aici, si nici urma de capsuni coapte !



                                Caserola costa 5 $, si latura era cat palma mea de mare.


                                   Eu ma duc mai departe printre italieni, sa caut ceva bun de mancare :



Inghetata home-made, vanduta ca fiind cea mai buna din Torontesti, vreti ?  Daca va spun cat costa, nu o sa mai vreti : 5 $ un cornet minuscul ...


                                           Las' ca mergem mai departe si mai cautam :


                                      ... pana ii gasim pe astia cu hoitu' fript : no thanks !


                                           Mergem mai departe, printre casute colorate ...


                                    ...  insa toate, in stil canadian : cutii de carton . Baraci.


                 si constat ca nu sunt singura incaltata in cizme de guma : sunt la moda prin Rai !


                                                         Am noroc doar pe jumatate :


                                               Mi-am gasit de mancare : rabbit food ...


                                                     cam scump, ce-i drept ...


                                            Da' era plin de plozi, in jur ! Horror !



                           Si ce crize faceau ! Ce racnete apocaliptice !  Mai rau ca la zoo !


                        Imi cumpar fructele si plec urgent din zona cu racnitori si parinti nesimtiti :



                                          Ma duc sa ma uit pe la business-urile italienilor :


                                               Se pare ca a venit criza si pe la ei :


                                                   ... iar afacerile se cam inchid :


                             Restaurantele abia aveau 2-3 clienti la terasa : unii, n-aveau deloc ....


                    In schimb, magazinele care vand chinezarii cu 1-2 $ / bucata, sunt mereu vizitate :


                                  Am vazut si vanzatori pe ziar, ca in pietele din Romania :


                                                      Da, viata e roz, la noi in Rai :


                    Micile afaceri abia supravietuiesc. In schimb, afacerile corporatiilor,  infloresc.


Anul trecut, de aici mi-am luat niste sandale europene : primele sandale in 6 ani de cand eram in Rai  !  Timp de 6 ani am umblat vara fara sandale, ca in tot Raiul nu am gasit o pereche de sandale care sa nu-mi rupa picioarele ( nici nu contaza ca erau urate cu draci, important este sa fie purtabile, comode ).


Desi magazinul era asezat in perimetrul festivalului, clienti nu prea avea. abia s-au ratacit doi oameni pe aici :


                    ... iar incaltamintea era uratica, dar ... europeana ! Asta e cel mai important !



                                                                  Pauza de masa ?


                          Ai crede ca italienii vand haine europene, sau macar estetice ?



            Va inselati ! Vindeau aceleasi mizerii din plastic chinezesc, inflorate si in culori stridente :


                                    Tarabele de la festival, erau pline cu aceleasi hidosenii :



      Absolut toate rochiile sunt cu bretele si din cauza asta arata rau, indiferent cine le-ar imbraca :


Oricat de sofisticata ar fi rochia, daca are bretele, tot ca in sutien cusut de fusta arati : parca's camasi de noapte.


                                                                         Oribil :


                              Nu mai e nimic de vazut pe aici : inapoi spre casa !



No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.