Doctor Yourself

Saturday, June 1, 2013

Costco Store

          In sfarsit, a venit caldura in Rai, numai buna pentru maneci scurte : exact pe 1 iunie !


                                   Canadienii  gospodari, s-au ap[ucat de tuns peluza :


                                                   Eu imi pun pantofii cei noi, de la Aldo :


                                                    ... pantofiorii Ecco, se intelege de la sine ...


                                                        ... imi un prietenii in lesa ...


                                                   .... boracu' in carucior ...


                                        si nu uit sa iau cu mine, sticla cu lapte pentru borac ...


                                                                ... ca plecam in oras.


                                                    Cu cine mergem ?  Cu fufele ...


                                                                        ... in red !


                                                  In oras, printre baracile de placaj ...


   ... canadienii ne anunta ca isi vand gioarsele in fata casei : ieftin ! Nimic nu se arunca, totul se transforma ... in bani !


                                Gasiti de cumparat orice : e Raiul amatorilor de chilipiruri !


                                             Totusi, mai gasesti si lucrusoare pe gratis :


Sunt pe GRATIS ! Nu m-am pierdut !  Te rog ia-ma, citeste-ma si ajuta-ma in calatoria mea ( vezi inauntru ) !


Inatuntru, scria asa, pe o eticheta : Salutare ! Sunt o carte foarte speciala. Dupa cum vezi, am calatorit in jurul lumii si mi-am facut noi prieteni. Sper ca voi intalni un nou prieten, in persoana ta. Te rog, du-te la www. BookCrossing.com, introdu numarul de mai jos si vei descoperi p eunde am fost si cine m-a citit, si anunta-i ca sunt in siguranta in mainile tale. Apoi ... citeste si eliberreaza-ma !

M-am uitat in carte : era fictiune, literatura. Eu nu imi pierd vremea sa citesc povesti pentru oameni mari, ca am lucruri mai interesante de citit. Asa ca, regret, dar i-am dat ignore si mers mai departe !


     Pe stradutele din Torontesti, baietii joaca fotbal ( sau ce o fi, cand alearga bezmetici dupa o minge )


                              Aveau si porti, pe care le-au mutat, ca sa ne faca loc sa trecem :


                                      Nu toata lumea joaca fotbal : unii mai si alearga ...


                                                  Noi mergem mai departe, prin oras :


                                                         ... pe langa blocurile inalte ...


   ... pana la benzinaria de la Costco : astia intotdeauna au preturi mai mici decat la benzinariile din oras :


                                                         astea sunt preturile :


                                             V-ati adus pungile ecologice, pentru cumparaturi  ? 


                        Nuuu ? !  Las' ca-i bun si caruciorul saraciei, ca si asta e tot "green" , "eco" !


Privilegiul de a fi client al Costco, se plateste : e nevoie sa ai membership . Se plateste anual, si costa destul de mult.


In Costco, e acelasi haos ca dintotdeauna : nici  un semn indicator, habar n-avem unde se afla marfa pe care o cautam. Angajatii, nici atat nu stiu : nu stie stanga ce face dreapta ...


               Electronicele sunt chiar la intrare, asa ca trecem printre ele : Samsung Galaxy tableta


Nu ma intrebati ce si cum, ca pentru mine, toate aparaturile cu butoane, sunt toate la fel : alea fara butoane, sunt cu atat mai confuzabile.
Ce stiu sigur, este ca Costco, spre deosebire de alte magazine, iti dubleaza garantia, la orice electronic cumparat de la ei. Si timp de 3 luni de la cumparare, poti sa-l returnezi ( la alte magazine... nu prea ).


                     Aveau si televizoare : nu ma intrebati, ca eu n-am tv de ani si ani.... habar n-am !


                  Asta-i eticheta : n-am nici cea mai vaga idee despre ce vorbesc oamenii astia ...


                                                                        Printer :


                                               Zice ca sunt toate, intr-un printer. Care " toate" ?


Am vazut prin autobuze, reclame la carti de fictiune. Oare de ce isi pierde lumea timpul, incercand sa afle ce au facut niste personaje imaginare ? Nu face sens, nici daca ar fi persoane reale, daramite minciuni !


                                                  Le puteti cumpara din Costco :


                                               Gasiti toate mizeriile, pentru toate gusturile :


Costco e magazinul din care eu n-am ce sa cumpar ( cu o mica exceptie ) : toata mancarea e doar in cutii si conserve. Sau mancare gatita, extrem de chimizata ( lista de ingrediente e un lung sir de chimicale ).


                                Exista un departament cu fructe proaspete : totul, foarte scump !


                                  No thanks ! Cumpar de la chinezi, la jumatate pretul.


In schimb, a aparut un raft cu pantofi sport, italienesti, din piele  : arata extraordinar de bine, comparand cu incaltaminrtea canadiana, care toata e impopotonata cu culori si zorzoane. Indiferent cat de prestigioasa e firma, tot ca o sorcova arata toti pantofii ( inclusiv adidasii ). Plus ca se rup in cateva luni.
    Prin urmare, pantofiia stia sunt mana cereasca.


Pretul e rezonabil, chiar mai mic decat al pantofilor din Rai. Dar au o singura hiba : nu sunt croiti dupa tipar european, ci dupa cel american. Adica sunt inconfortabili, stramti.


                           In Costco, merita sa vii pentru un singur lucru : vitamine !


                                               Pretul e imbatabil, si pastilele de calitate.


                                                     Aveau si Coenzima Q 10  :


                    Pretul, la fel de imbatabil : mai ieftin chiar decat de pe net, de la americani !


                                           Eu imi cumpar cutiutepentru calatorie :


                                      Si nu's orice fel de cutiute, ci d'alea ... civilizate !


                                                  Si in timp ce asteptam sa platim la casa ...


 ... admiram panoul de onoare ! Numai cand eram la gradinita, am avut parte de asa ceva ... Insa, la cat de infantili sunt canadienii, chestiile aste aprind foarte bine la ei !


 Nenea Michael, e pus la insectar, pentru ca a gasit portofelul unei cliente si i l-a returnat intact ! Aplauze !


Tanti Mary e o mare doamna, pentru ca zambeste mult, lucreaza repede si in acelasi timp, vorbeste cu clientii : te face sa te simti important !
Da, mi se rupe cand aud vanzatoarea ca-mi serveste textul standard " Hi darling, how are you ? "  N-am nici o indoiala, ca si ei i se rupe tot acolo, doar ca e obligata de management, sa se maimuteze in fata fiecarui client .


La iesire, cei de la Sick Kids vor si ei sa te jumuleasca de ceva banuti. De astia nu scapam, ca de raia capreasca : sunt prezenti in aproape fiecare supermarket, au afise prin tot orasul !


Cumperi un carton d'ala, pe care iti scrii numele, si il agati pe perete, aici : pentru ca toti retarzii, sa se simta " importanti" . Numele prostilor, pe toate gardurile.


                              Asta a fost tot. Acum, o sa plecam acasa : have a great day !


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.