Doctor Yourself

Friday, May 24, 2013

U.S.A. Trip

                                                                   Eu sunt Linz ...


                                         ... si iubesc sa calatoresc la americani ...


                                                  ...a calatoresti cu masinuta de foc ...


                                                                 ... e o fericire ...


...ca in Rai totul e super scump : nu merita sa cumperi din Canada, decat lucrurile de stricta necesitate :


                            In vama, aflam Planul de actiune : vama se modernizeaza .


                                Nici nu pun bine picorul pe pamant american, ca incepe dresajul :


                 Doneaza bani pentru vindecarea cancerului ! Deseneaza pe zidul roz al sperantei !


ti-ai dat toti banii, bolnavilor de cancer ? Nu-i bai, ca noi ne multumim si cu lucruri : doneaza-ne orice lucrusoare iti prisosesc, pe care noi le vom vinde celor saraci !


Americanii sunt oameni cinstiti, si au incredere sa-si lase masinile deschise in parcarea mall-ului. N-au nici un stres ...


                        Nenea Ollie, la magazin, imi spune sa nu uit sa aduc dolarii, ca el vinde ieftin :


                                      Intotdeauna, magazinasul asta e impopotonat ca o pitzi ....


                                                 .... care il asteapta pe Don Juan :




                                             Magazinasul asta, se lauda ca e " magic" ...


                    Eu il cred pe cuvant, cum imi sta in obicei, si ma duc sa caut magia ... pe rafturi !


.... si o gasesc : ciocolata Heidi, made in Romania ! Costa 0,99 $, ca-i discount ...

Trebuie sa mentionez ca pe ciocolata din North America scrie orice vrei tu sa vezi : ca-i belgiana, ca-i elvetiana , etc. In realitate, e o chestie infecta, cu gust de plastic dulce . Execrabila.  Prin comparatie cu ciocolata din North America, cioclata aia mizerabila din Romania, Africana, are un gust divin. Heidi e un lux, pe care nu il gasesc in fiecare zi, si cand o gasesc, canadienii cer pe o Heidi ...  4 $ ...


                                         Mda. Simt ca incep sa-i indragesc pe americani ...


Ollie ne spune ca un bun client e acela care cumpara cat mai mult : asa ca mi-am facut si eu provizii de ciocolata romaneasca ...


                 La iesire din magazin, avem parte de un strop de dresaj : doneaza bani pentru plozi !


Vor sa le dau bani pentru plozii bolnavi din Buffalo. Pai sa le plateasca spitalizarea, cine i-a fatat, nu sa-mi paseze mie responsabilitatea ! Ca eu nu ma puiesc daca stiu ca nu imi pot permite financiar sa intretin un posibil plod bolnav sau handicapat.


                  In parcare la Walmart, dau nas in nas cu ... cocalaru' american ! Made in USA !


          N-am bani sa-mi cumpar un Jaguar, asa ca ma multumesc cu o rasnita veche de la Ford :


                                        Da' macar matza sa mi-o pun pe masina !


                                                          Eu ma duc la Walmart ...


                           .... ca sa-mi cumpar tenisi de Pitzi : cu danteluta si sclipici !


                             In rest, nimic interesant : doar carpite lalai, din stamba si plastic .


        Vrea cineva bombonelele ? Eu vreau doar maimuteii din cutie, ca sunt fan " Monsters Inc " ...


         Cand ajung la casa, descopar ca au devastat cutiile cu guma de mestecat. Rafturile goale !


                    Astia's mai rau ca lacustele ! Te rog, nu manca si gift cardurile ! Cruta-le !


       In parcare la Target, dau peste fostii soldati americani, ce ma anunta ca gandirea e interzisa !


Daca n-ai fost si tu acolo, tine-ti gura inchisa !
Nah, si eu care imi inchipuiam ca in America nu exista cenzura, ci free speach !


Da, sa traiti ! !
God sa binecuvanteze soldatii americani !




Soldatii americani sunt eroii nostri !
Noi sustinem trupele noastre !




               Trupele pot sa stea linistite, ca sunt cele mai tari din parcare : cu toti le sustinem !




                                    Mie mi-a ajuns cu militaria : mai bine la duc la Target .


Ori de cate ori vin la mall-ul asta, intalnesc minim 5-6 plozi handicapati ( sau oligofreni, sau cu Down ). Da' nu-i de mirare, ca sunt atat de multi : la cat de toxica e mancarea din North America, si la cat de saracita in nutrienti, e de asteptat. Daca ai si "antecedente" prin bagajul genetic, esti victima sigura.


                   Si apoi astepti sa doneze lumea bani prin magazine, ca sa-ti tratezi mutantu' ...


                                         Doneaza bani, pentru ca sa fatam boraci sanatosi !


Nu donez nici un cent : cui ii trebuie boraci, sa si-i creasca si sa-si asume responsabilitatea ! Mai bine imi cumpar jucariile favorite : Monsters Inc ...


                 Camere foto : fara sa ma joc de-a paparazzi, viata in Rai, n-ar mai avea nici un haz ...


                                       Astea sunt mult prea mari, pentru gustul meu


                      Mai bine imi cumpar pentru camera mea, baterii : d'alea care mor greu ...


  Din greseala, trec pe langa raionul plozilor : colectia de vara, pentru Pitzi in devenire ... Michael Jackson style !


La tinuta, se asorteaza papucii fosforescenti : sunt la mare cautare prin Rai. Toti cocalarii s-au incaltat cu mizerii d'astea stridente. Exista si varianta verde praz ...


                                          Excat : gusturi de cocalari ... americani ! Horror !


                                        Cumparam chipsuri, si mergem sa platim la casa :


                                 Si aici, lacustele au devastat rafturile cu marfa la pret redus :


                               Asta a fost tot. Luati-va cumparaturile, ca plecam inapoi in Rai :


                                         Pe autostrada ... incendiu, pompieri, fum ...


                                                             A luat foc un camion :


                                          Noi mergem mai departe, inapoi in Rai :


Pentru amatori ( stiu ca unii citesc blogul ), o pagina foarte bine documentata : https://www.facebook.com/pages/Stone-Builders-Mound-Builders-and-the-Giants-of-Ancient-America/556606251021542

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.