Doctor Yourself

Friday, April 19, 2013

Bussy 2 zile

Lipsesc vreo 2 -3 zile de pe blog, ca sunt mult prea ocupata sa citesc o carte ( citesc "pe litere", ca-i in engleza ). Nu pot sa ma adun ca sa scriu si pe blog : azi noapte n-am mai putut dormi la gandul ca mai am de citit din cartea aia, si m-am trezit din somn la ora 2 , ca sa continui sa citesc. Acuma dorm pe mine.
   Prin urmare, cand termin de citit cartea ( a doua oara ), o sa scriu din nou pe aici. O sa-mi ia 2-3 zile, estimativ. 
Pentru curiosi, ca sa nu raspound de n'aspe mii de ori la intrebare in privat  http://www.amazon.com/History-Hopi-Their-Origins-Lemuria/dp/0979209978

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.