Doctor Yourself

Monday, April 1, 2013

Alcatraz-ul canadian

Imi era in drum, asa ca ne-am oprit sa facem poze :


                                                        Arata cam asa :


                                                           Cu case asezate pe bolovani :



                                                 Si copacei care cresc in piatra :


                                               In fata caselor, cutii postale cu mamarute :


                                                       ... si catei desenati pe pomi :


                                                                   Peste drum e raul :


                                                                   ... inghetat bocna :


Per total, arata asa : o balta mare, cu insulite cat palma, presarate peste tot. Iar pe insulite, canadienii si-au construit case.  Cum o fi sa stai intr-un picior in mijlocul apei ?


                                                    De pe mal, se vede cam asa :


Pe timpul verii, cand se dezheata lacul, exista vaporase care te plimba printre insulite, sa vezi casele de aproape. Cat de placut o fi, sa stai pe terasa relaxat, si sa vina valuri de turisti care se zgaiesc la tine si iti fac poze ?  Oh da : si ai mai platit milioane de dolari pentru " privilegiul" de a sta in mijlocul apei, fara curent, fara canalizare, fara posibilitatea de a iesi din casa .


Cum toata lumea ne-a laudat 1000 Islands ca fiind una din minunile Canadei, ( si imi era in drum ) am trecut sa vad cu ochii mei, ca sa-mi dau seama daca merita sa vin la vara si sa platesc vaporasul : nu merita !
Pe mine nu m-a convins sa platesc, ca sa vad o adunatura de excentrici, care se auto-sechestreaza intr-un picior, in mijlocul apei. No way !


                                  Vrei sa te simti ca la Alcatraz ?  Fa-ti casa  la 1000 Islands !


                              Vara, de pe vaporas, arata cam asa : poze de pe net




                                                        Alcatraz-ul in varianta de lux :


                                                     Cineva e cu ochii pe voi :


                                              M-am lamurit si cu asta ! Margem mai departe :


                                                                    Si inapoi, acasa :


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.