Doctor Yourself

Tuesday, March 19, 2013

Target


  Reclama mare, pe toate drumurile : Target vine in Canada ! Viziteaza-ne si tu ! asa ca, m-am dus si eu, exact in ziua deschiderii :


               Magazinul ... plin ochi ! Raritate : asa inghesuiala n-am vazut de cand am aterizat in Rai !


Partea frumoasa este ca astia's americani : adica te lasa sa te dai peste cap la ei in magazin, doar-doar o sa cumperi ceva. Prin urmare, m-au lasat sa-mi fac damblaua si sa fac poze la orice am eu chef.              Canadienii sunt mult mai constipati : imediat vin sa-ti spuna ca nu e voie sa faci poze in magazinul lor.


               Genti croite din linoleum : 30 $ bucata. Pai in Walmart e mai ieftin ... aceeasi marfa.


              Bijuteriile s-au stricat inca de dinainte de a fi vandute : plastic ordinar, made in China .


                                        Plastic original, da...scump !  13 $ plus taxe !


                           Bijuteriile din argint, la fel ...  scumpe : mai scumpe decat in Walmart


Hainele sunt horror. O fi tricoul asta de la Roots, da' materialul e asa de obosit de parca a fost carpa de sters pe jos !


Costa si 13 $ plus taxe : tricou pentru plozi ! Cu banii astia, cumpar 5 tricouri din bumbac curat, din China Town.


                                                   Camasi pentru femei fosforescente :


                                                             20 $ plus taxe / camasa


                                 Cica asa e moda in Target : fosforescenta ! Pe mine ma dor ochii .


                       Avem si rochii comuniste, vopsite in culori fosforescente, of course :


                         30 $ bucata, plus taxe : nu le-as imbraca, nici sa mi le dea pe gratis !


                                   Avem tricouri ... fosforescente ! Astia s-au tampit cu totul !


Daca fosforescentul e prea mult pentru voi, puteti incerca ceva mai bland : culorile stridente ! O sa arati ca o curva ieftina, in rochiile astea :


                                                     Mergem sa ne uitam la tenisi :


 8 $ plus taxe / bucata. Pretul e bun, modelele insuportabile : croiala stramta, panza foarte tare, ca tabla. Daca vrei sa iti jupuiesti picioarele, incearca-i !


                                              Ma duc sa ma uit la pantofi : urati cu crengi uscate.


            Balerini dintr-o panza mai rezonabila, insa tot incomozi : totul in culori tipatoare


Singurul model rezonabil, din intreg raionul : sandalute ( dar aveau si negre si albe ) la 20 $ plus taxe. Pret rezonabil : model nerezonabil. Cine reuseste sa umble cu chestia aia intre degetele de la picioare, fara sa-si jupoaie degetele, are tot respectul meu !


                          Mai departe, prin aglomeratie, pana la raionul de pijamale :

          
                                                  pijamale, in culori stridente, of couse ...


 Nu e tricou, ci camasa de noapte. Si am vrut sa mi-o cumpar ( nu intrebati cati ani am... ) ca sa o port pe strada.


Da' cand am vazut ca voiau 20 $ plus taxe, am zis ca nu dau 20 $ pe o carpita. Mai bine imi cumpar ciocolata de toti banii .


Fanii Toronto Maple Leafs, au un sector dedicat. Nu ma intrebati cu ce se ocupa echipa asta, ca nu stiu.


                                                 Puteai sa cumperi o bluza d'asta de plastic  :


                                                pentru 50 % plus taxe : prea scump !


                                                       Daca tot am ajuns la igiena...


                     ... in sfarsit, vand si ei, ceva mai ieftin decat canadienii : cu 1 $ mai ieftin ...


                  Perna electrica, 20 $ plus taxe. In Walmart, aceeasi perna, aceeasimarca, e doar 16 $ ...


                                                        Ne punem fundite la codite ?


                                  ... si ne dam pe buze cu ir cu gust de Fanta si Coca Cola ...


   Rujurile de la L'Oreal sunt intr-adevar mult mai ieftine : 9 $ / bucata. In Canada, sunt 11-12 $ / bucata


Pe o banala cana pentru periutele de dinti, voiau 18 $ plus taxe ! Jecmaneala ! O cana de portelan, in Dollarama, costa 1 $ ...


                                                          Acum, o sa mergem la etaj :


                                                    Holly Shit, ca am nimerit fix intre boraci !


                                                    Nu ma intereseaza nici maturile :


Da' ma intereseaza mancarea. Partea proasta, este ca n-aveau ... mancare ! Aveau doar conserve : mancarea proaspata, lipseste cu desavarsire .


                      Iar baghetele frantuzesti sunt foarte scumpe : in Walmart costa 1,50 $ bucata ...


                                          Untul e la fel de scump ca in orice magazin :


                                      La fel si branza : nu-i deloc mai ieftina in Target !


Deci : numai cutii si conserve, mancarea nationala a canadianului. N-am avut ce cumpara : nici un fruct, nici macar o frunza de salata ... nimic !


   Jamie Olivier s-a adaptat si el : a uitat de  gatitul "sanatos", si a trecut pe conserve. Daca asta se cere ...


     Inghetata asta, in Targetul american, costa 3,50 $. In magazinele canadiene, costa intre 7 -8 $ ...


                                              Am sperat ca macar ciocolata e mai ieftina :


                                         No hope : are acelasi pret, ca in orice magazin canadian


                Orice marca de ciocolata voiai, avea acelasi pret ca si la canadieni : nimic mai ieftin.


Mergem sa platim la casa, si plecam : nici nu ne vom mai intoarce vreodata, ca n-avem de ce. Mancare n-au, iar restul lucrurilor, sunt la fel de scumpe ca in orice magazin canadian.


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.