Doctor Yourself

Thursday, March 28, 2013

Cumparaturi de Paste

                                                               In Rai, vine Pastele


Afara zgribulim de frig, da' conteaza : canadienii spun ca Iepurasul de Paste vine si asa, si ascunde oua de ciocolata prin zapada ...


Cum prostimii ii place circul, sarbatorile sunt o ocazie nemapomenita . De data asta, facem circ ... green !


Iar propaganda ne invata cum saa ne decoram casa, in green style ! Ia cateva borcane ( colorate, daca se poate ) si atarna-le de tavan : tocmai ai obtinut un candelabru ...ecologic !


                                                              uite asa, ca in poza :


Ti-a placut ? Daca da, cumpara de la noi dou solnite in forma de iepure, pentru sare si piper, pentru 25 $ plus taxe ! Sau le poti cumpara din Dollarama cu 1 $ / bucata : da' nu's iepuri !


Acuma, ca ati devenit green si ati salvat planeta,  nu uitati sa salvati si lumea ! Pana atunci, dati niste bani sa manance si gura asociatiilor de caritate !


Eu sunt ok si daca tin banutii doar pentru mine, si nu salvez pe nimeni. Ba mai mult : ma duc la cumparaturi . De Paste, of course ...

                                          Imi pun pijamaua favorita si plec la mall :


                                                      Sa-mi cumpar haine noi, de Paste :


                                       ... ca nu vreau sa ma gasesca Iepurasul, dezbracata :


                                          Nimic nu-i mai potrivit, decat bluza evlavioasa :


 Acuma, ca mi-am asigurat hainele de Paste, ma uit si la hainute pentru sufletu' meu : sosete cu broscuta !



                      Se stie doar : canadienii au Panda dream. A scris la ziar ! Panda si pe hanorac :


                                                              Si sosete cu panda :


                                   Daca nu sunteti fani panda, poate va place mai mult koala :


                                                    Telefon n-am, da' husa mi-as cumpara ...


                                           Restul hainelor sunt oribile. Niste aratari.


In Canada, rochiile sunt comuniste : exact cum erau pe vremea lui impuscatu'
Vorbeam cu o prietena, ca isi cauta de nebuna o rochie decenta pentru o anumita ocazie, si nu gasea de nici un fel, nici una. Toate erau comuniste. Pana la urma, s-a rugat de sora ei, sa-i trimita din Romania .
   In Rai, exista doar 3 modele de rocii : asta comunista, cu elastic la mijloc, una lalaie ( o camesoaie- tricou mai lung ) si rochita cu bretele.
     Da' in rochia cu bretele, arati ca o curva de pe centura : sutien cu bretele spaghete, la care e atasata o fusta. Cine dracu' ar iesi in public doar in sutien ?


                                              Mizeria asta, costa mult : 40 $ plus taxe


                            Mie mi-a trecut : n-am purtat rochie, de cand am venit in Canada.


                                             Stai calm si umbla toata viata in nadragi !


                                                       Mai bine ma duc in Walmart :



                                             Aici, circul de Paste, e din ciocolata :


                                     Iepurasi de ciocolata : super scumpi, ca circul costa !


                           Iar daca ai cumparat iepuri, trebuie sa cumperi si morcovii ! Logic !


                                             Plozii au varianta Disney din ciocolata :


                                        Iar pentru femei ... florile ouatoare ! Circ in toata regula !


                           Amatorii de S.F, pot sa-si cumpere si ei ciocolata : ca in Star Wars !


                         Nu v-a ajuns circul ?  Avem pentru voi, torturi cu masti de plastic :


                         Dezgustator !  Mai bine imi cumpar sfintele tigari : kosher certificate !


                                                         Mie mi-a ajuns. Plec acasa.


                                     Ma duce Tweetee Bird , ca-i de serviciu de Paste :


                                                                    V-am pupat !


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.