Doctor Yourself

Sunday, February 10, 2013

Agenti imobiliari


Nu, nu-i poza de pe saitul vreunei escorte, ci poza " profesionala" a agentului imobiliar, Diana Arvatescu,  care isi face reclma  pe Re-max ( saitul cu anunturi ) :


Femeia isi face reclama pe panouri, prin oras, cu urmatorul text : " Lasa-ma sa te iau acasa ... e minunat inauntru "


Dupa ce vezi reclama, prima reactie, logica si de bun simt, este sa o suni si sa o intrebi daca blow-job-ul  e inclus in comision, sau se plateste extra ?  Pentru ca, asa cum scriu si canadieni ... in sfarsit, serviciul sa-si merite comisionul !


Femeia traieste in Canada, insa se pare ca tot n-a priceput ca aici conteaza imaginea profesionala pe care o afisezi. Dar cand pretinzi ca esti " professional", si afisezi o imagine de centurista, bineinteles ca faci valuri : au scris ziarele locale, si ziarele nationale.
     Sa ne intelegem : nu ma intereseaza cum arati si nici cum esti imbracata, ci ma intereseaza ce stii sa faci. Cand insa, tu vii imi bagi sub nas ostentativ sexualitatea ta, rezulta ca vrei ca eu sa inteleg ca asta stii tu sa faci cel mai bine : sex.  Ok, am luat la cunostinta, da' eu nu ma duc la bordel, ci la agentia imbobiliara, si voi plati un agent care insinueaza ca se pricepe la imobiliare. Sau daca nu da de inteles asta, macar e neutru si serios.

     Canadienii scriu ca au ras cand au vazut reclama disperata si ca se asteapta sa gasesca oameni care sa percuteze la ofera de a o lua acasa pe femeie, dar nu si de a cumpara case de la ea.


 Toata lumea vorbeste despre ea ( asta nu inseamna ca si cumpara ) : ca nu e prea clar din reclama, ce vinde femeia ( pe ea insasi, case , sau ...amandoua ).
 

       
               Si scriu canadienii despre reclama romancei din Calgary, care vrea sa te ia acasa:


Nenea Dough de la Calgary Real Estate Board spune ca femeile din business, ar trebui sa stie care sunt riscurile, si ca sfatul Boardului este sa se gandeasca bine, ce se potriveste cu imaginea agentului imobiliar si ce nu. ( Mi se pare logic : nu poti sa arati ca o curva ieftina, si sa pretinzi clientului sa aiba incredere sa-ti dea pe mana jumate de milion de dolari si actele casei ).

Nenea Jeff Buziak, a carei fata, tot agent imobiliar, a fost ucisa in timpul vizionarii unei case, spune ca reclama romancei, este ingrijoratoare.


Nenea Buziak spune ca il sperie faptul ca oricine poate vedea o invitatie in reclama femeii, iar el chiar crede ca este o invitatie : sa deschizi usa oricui, nu se numesste afacere imobiliara. Corect.


Mary Valentich, profesor de sociologie la University of Calgary declara ca a fost foarte surprinsa sa vada ceva atat de sexual si provocator. Si mai spune ca reclama este un efort gresit, de a comunica ca vinde case : femeia din reclama, se vinde pe sine insasi si nu cred ca femeia are nevoie sa faca asta.


Ce spune tanti din reclama ? Nu mai zice nimic .
Ce spun suporterii ei ?  Spun ca pentru o blonda, reclama se distinge dintre competitorii ei.
Pai da : pentru o blonda, e bine si daca a dat o palma la un cacat, ca intotdeaun se poate si mai rau.  Pentru oamenii rationali si normali ... nu !

Ce spun cititorii ? Spun ca reclama si-a facut treaba ca sa atraga atentia ( dovada ca au scris toate ziarele, inclusiv cele nationale ), DAR ... NU vinde, pentru ca oamenii se vor duce la alt agent imobiliar.
Corect. Nici eu nu mi-as lasa banii si actele, pe mana unei pitzi cu imagine superfciala, ca sa ma asigure ca nu imi iau teapa cand cumpar casa.


Pentru cei din Romania, ar trebui sa precizez ca aici prostitutia nu e afisata peste tot ( cum e in Romania la tv ). Nici ziarele nu sunt pline de tzate si cururi goale. Daca vrei femei goale, cumperi Playboy si filme porno : dar nu presa .
In Rai, exista o anumita decenta, care tine de bunul simt, iar canadienilor li se pare aberant sa incurci marfa cu ambalajul, asa cum e in reclama de mai sus : chestii d'astea dubioase si promiscue, prind in Romania, dar nu la canadieni.
In Quebec, exista cea mai stricta regulatie a activitatii agentilor imobiliari, iar folosirea sugestiilor sexuale sau a imaginilor controversate, nu sunt acceptate in vanzarea caselor. agentii imobiliari din Quebec, trebuie sa evite " controversa" in reclame, unde informatiile prezentate, trebuie sa fie verificabile .

Agentiile si agentii imobiliari, trebuie sa dea suficiente informatii, incat o persoana rezonabila sa nu poata tribui mai mult de 1 inteles, mesajului .


            Inteleg ca agentii imobiliari sunt disperati : au scazut vanzarile, bula imobiliara incepe sa crape . Ce ne facem, fetelor ? Hai sa ne chilotarim prin reclame, poate-poate fraierim pe careva, sa cumpere casa de la noi !


Zice ziarul, ca vanzarile de case in Vancouver, scad de la luna la luna : in iunie au scazut cu 21,4 %, in iulie cu cu 17,2 %, august 11,2 %, septembrie cu 21,4 % . Vanzxarile din luna august sunt cu aproape 40 % mai mici decat in orice luna august, din ultimii 10 ani.
   Mai ingrijorator este ca pretul mediu al unei case in Vancouver, este mai mic cu 12 % decat anul trecut.


Piata imobiliara nu se prabuseste doar in Vancouver, ci in toata Canada. In Toronto, casele costau cu 12,4 % mai putin in august, decat anul trecut in august. Vanzarile de apartamente aflate in pre-constructie, au scazut cu 21 % in ultima patrime a anului.

                     
                               Prabusirea pietei imobiliare, se asteapta sa se intample in 2013.


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.