Doctor Yourself

Saturday, January 26, 2013

Fara cuvinte !

Cand am tot spus pe aici, ca, canadienii sunt specie aparte, care nu pot gandi singuri, poate ca celor din romania le parea incredibil. Pentru mine a fost incredibil, multa vreme dupa ce am dat fata cu canadienii, ca nu puteam crede ca e adevarat, ca e chiar pe bune.
Acum m-am obisnuit sa traiesc ca in filmele cu prosti .

Cat de imbecili trebuie sa fie, daca au nevoie de instructiuni si scheme cu creioane colorate, care sa-i invete  ... sa curete zapada ?
Cand am vazut articolul in The Sun, am crezut ca e caricatura ! Dar NU ! E chiar pe bune ! Material didactic pentru populimea canadiana ...


                      Schema cu creioane colorate, ca pentru oligofreni : instructiuni de folosire a lopatei !


Acuma, ca am invatat la ce foloseste lopata, e important sa aflam, ca atunci cand te doare mana de la efort, trebuie sa folosesti cealalta mana ! Eu zic ca ar trebui sa lasam selectia naturala sa lucreze ...


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.