Doctor Yourself

Friday, December 14, 2012

Mos Craciun de criza

 In vreme de criza, nici Mos Craciun nu mai are rabdare sa faca frumos in fata plozilor : ca si Mosii sunt platiti cu ora, muncesc ca zilieri, ca sa-si asigure o paine, pentru ziua de maine.
Si cind esti plin de griji si de stres, nu-ti mai arde sa te maimutaresti in fata fiecarui borac razgaiat . Din cind in cind, mai dai cu bita in balta si iti pierzi jobul ...


Un Mos craciun de mall, si-a pierdut jobul, dupa ce a insultat un borac de 3 ani.


Mai intai, i-a spus plodului, ca seamana cu Paul Bunyan ( habar n-am, nu cunosc vedetele ). Apoi, i-a spus ca e imbracat in tricoul celor de la Maple Leafs ( astia fac ceva sport, da' nu stiu de care ) si ca n-ar trebui sa imbrace asta, ca Maple Leaf e de rahat.


ln vreme de criza si de nesiguranta zilei de maine, Mos Craciun se adapteaza vremurilor, chiar daca mai da cu bita in balta.


Mai intai, are parte de o reciclare, la scoala de Mos Craciuni, unde invata ca trebuie sa spuna plozilor ca nu pot avea tot ce ii cer Mosului . Ca e criza si pe la Mosu' ...


Scoala de Mosi Craciuni, ii instruieste in mod special, despre cum sa masoare din cap pina in picioare situatia situatia financiara a familiilor care le aduc plozii si cum sa ii fraiereasca pe plozi cu raspunsuri in 2 peri, cind cer iPod-uri.


La sfirsit, Mosii trebuie sa se asigure ca niciodata nu promit nimic plozilor si cum sa le spuna ca pot fi intarzieri cu cadourile livrate de la Polul Nord, iar jucariile, uneori chiar nu pot fi livrate.
    Mda. Cit de imbecil trebuie sa fii, sa te apuci de puit, cind nu esti in stare sa le asiguri siguranta financiara in viitor ? Ce sa mai vorbim de un amarat de cadou !


Dar nu toti plozii sunt rasfatati si cer cadouri scumpe : unii sunt atit de chinuiti de saracia parintilor imbecili, incit ii cer Mosului ... un job pentru parintii lor !


Pai daca parintii nu-si mai permit financiar sa faca cadouri puradeilor, de Mos Craciun, mai bine sa le spuna adevarul : nu exista nici un Mos, luati-va adio de la cadouri, ca n-avem bani.



La o scoala din Dorset, profesorul a fost intrebat de plozi, daca Mos Craciun exista sau nu.


Profesorul, de bun simt, le-a dat de ales : cine vrea sa afle adevarul, sa-l asculte. Cine nu vrea sa-si ruineze Craciunul, sa-si puna mainile pe urechi. Dupa care le-a spus ca Mos Craciun nu exista : ar fi fost de-a dreptul mizerabil si batjocoritor la adresa plozilor, sa-i minta.

Bineinteles ca toata turma de parinti s-au isterizat si l-au reclamat pe profesor superiorilor. Care sefi, l-au fortat sa-si prezinte scuzele, desi omul era surpins ca parintii s-au plins pentru ca a spus adevarul atunci cind a fost intrebat !

Cit de imbecil trebuie sa fii, sa faci plingeri impotriva omului, pe motiv ca ....a refuzat sa minta ? Si cit de tembel poti fi ca parinte, sa-ti bati joc de increderea plodului, mintindu-l cu Mos Craciun ? Da' ce, fara sa-l minti, nu poti sa-i faci cadouri ?

   Pe la 3 ani, m-au mintit si pe mine cu Mosul. Pina cind bunicul meu s-a infuriat ca isi bat joc de copil, m-a luat de mina cind eram singuri acasa, si mi-a aratat unde au ascuns ai mei cadourile si bradul de Mos. Si mi-a explicat ca Mosul nu exista, iar parintii m-au prostit.
Foarte mare umilinta si batjocura pe care am simtit-o, ca mi-am dat seama ca aia au profitat de mine, ca eram mica si proasta, ca sa ma minta. Nici ca am mai luat vreodata de bun ce-mi spuneau ei : n-am dat 2 bani pe povestile unor mincinosi.
     Da' cind mai tarziu, mi-au spua povestea cu barza si bebelusii, evident ca n-am crezut iota, ca doar astia m-au mai prostit o data. Asa ca m-am dus si am intrebat-o pe vara'mea, ce era cu 4 ani mai mare decit mine. Stia ea ceva, da' nu stia chiar tot. Asa ca ne-am dus si ne-am rugat de copiii vecinului, care erau mai mari : aia ne-au spus cum se fac copiii.
De ce parintii simt nevoia sa-si minta plozii, nu inteleg. Dupa care, se mira ca proasta in tirg, ca de ce oare, plodul nu da 2 bani pe ei ! ?


Toata gasca de parinti s-au isterizat ca plozii lor au fost devastati cind profesorul le-a spus ca Mosul nu exista. Ce vina are proful, ca voi ma mintit copiii ( si apoi sunteti furiosi ca sunt devastati din cauza minciunii ) ?
     Deci, nu dobitocul care si-a dat foc la casa e vinovat, ci vecinu' care striga ca "arde" ...


Insa, cum zic citiorii care comenteaza in articol, plozii au invatat o lectie importanta " oricine, chiar si parintii te mint.


Altii spun ca exista totusi, tipul ala in virsta, cu barba alba si care traieste in cer si care te resplateste daca esti bun si iti refuza bunatatile daca esti rau. Copiii il numesc Mos Craciun, iar adultii il numesc Dumnezeu ...


Acum ca l-am omorit pe tipul cel batrin cubarba alba, e timpul sa spunem asta lumii intregi. Ateistii au imbracat un schelet, in hainele lui Mos Craciun si l-au afisat in fata tribunalului. Pai ce, numai religiosii sa-si afiseze papusile in spatiul public ?


         Pe adultii care n-au fost cuminti, Mos Craciun ii viziteaza ... cu mitraliera !


Infractorii din Abbotsford, British Columbia, care sunt pe lista neagra a politiei, au primit o felicitare mai speciala, de Craciun. Pe coperta, e un Mos Craciun imbracat in costumul politiei si tinind o mitraliera in mana, sub care e scris mesajul " Pe care lista te vei afla in anul urmator ? "
   Felicitarea e semnata de seful politiei .


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.