Doctor Yourself

Saturday, December 1, 2012

Dupa alge

                                       Luati-va prietenul de mina :


                                        .... copilul in carucior :


                                 ... si ne facem comode in metrou...


                   ... ca plecam in cartierul chinezesc, sa cumparam alge .


           In drum spre magazin, aflam ca adevarul e rezervat doar chinezilor :


                    In magazinul chinezilor, dam o tura printre rafturi :


                                 Flori de bostan congelate :


Ceai de Iasca la 2 $. Imi amintesc ca in Romania, vind aia prin MLM ceai si cafea dintr-o specie de iasca ( Ganoderma, pentru romani ) la preturi enorme, cind se gaseste la liber prin parcuri. Cel putin, din copacii de la Muzeul Satului, am cules eu...


                                  Nu vreti iasca ? Avem ceai de lotus !


                                               Sau biscuiti ... cu telina !


            Sau prajitura sotiei : cu aroma de Durian ! Eu sunt fan Durian ...


    Ca sa ajungem la cutia cu alge, trebuie sa mergem la Morga : scirbos a naibii !


Desi pastreaza hoiturile la rece in frigider, pute a mort de mi se stringe stomacul


                                      Cadavre vinete de ceva pasari :


                                  Cadavru congelat, de broasca testoasa :


 E broasca testoasa adevarata : am intors-o si pe cealalta parte. Numai carapacea e de ea ...


Si ajungem in zona pestilor morti, pastrati la gheata sa nu se imputa ( prea tare )


                       Gindaci de mare : si astia erau morti toti, ca i-am verificat !


Si in sfirsit, gasim cutia cu alge : la Morga, printre cadavre ! Chinezaria lor de logica, mie imi scapa. De ce nu ar putea pune algele, in frigider cu legumele ?


Stiu : magazine chinezesti curate eu n-am intilnit. Ala singurul, care e chinezesc si curat, e in proprietatea concernului de la Loblaw. Da' nu au alge crude, ci doar conservate in pungi sigilate. Asta e singurul magazin care vinde alge crude, in sare. Si are si Durian congelat, la un pret convenabil.


          Linga cutia cu alge , au pus alta cutie cu peste mumificat. Dezgustator.


                  Platim algele si plecam rapid de la Morga . Afara e aer curat ...


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.