Doctor Yourself

Thursday, October 11, 2012

Noua normalitate


Nu e o surpriza pentru nimeni, ca in Rai, foarte multi plozi sunt de la supraponderali la obezi : cam 31,5 %


Surpriza este ca parintii ii considera ... normali ! Noua normalitate in Rai, este sa fii umflat ...

E atit de normal sa fii gras, incit au aparut si articole de auto-consolare prin presa : putina grasime e buna pentru tine ! Nu-ti face griji : esti bine asa cum esti !


Nenea pediatru Peter Nilman din Calgary, spune ca cel mai adesea, parintii care au plozi obezi sau supraponderali, nu realizeaza ca asta este o problema.
Cit de vita incaltata trebuie sa fie astia, ca sa nu priceapa ca e o problema daca plodul lor e ca un balon ? Incultura e prea putin spus.


Parintii respectivi sunt atit de dusi cu zmeu', incit sunt socati cind li se spune ca situatia plodului e grava. Mai grav, este ca cercetarile arata ca parintii au o perceptie rupta de realitate, despre ce este obezitatea.
    Incultura e la loc de cinste in tara asta. Ce dracu' fac astia la scoala nu stiu, insa sunt de o incultura crasa, socanta.


Din punctul meu de vedere, DOAR o persoana imbecila isi permite sa ramina inculta. Cu cit esti dotat cu mai multa inteligenta, cu atit studiezi mai mult ( nu-i nevoie sa mergi la scoala, ca sa poti citi ). Iar in Canada , nu se pune problema ca n-ai acees la o carte sau la net, ca sa studiezi ...

        Parintii astia de care vorbeste pediatrul ca's multi, dupa ce ca habar n-au pe ce lume traiesc ( isi condidera plodul normal ), geme incultura in ei ( nu stiu ce-i aia obezitate ), mai si consoidera ca asa-i normal, pentru ca ... asa arata toata turma ! Si daca toata turma e grasa si obeza, inseamna ca asa e normal : nu cumva sa ne folosim neuronu' ....


Ca urmare, numarul de canadieni adulti, care sunt obezi si supraponderali, ramane foarte mare, cam 2 treimi din populatie. Adica mai mult de jumatate. Plozii, sunt grasi, cam 3 din 10.


Katerina Maximova, asistent de profesor de epidemiologie, la School of Public Helath la Universitatea Alberta, a facut in 2008 un studiu, care a gasit ca 23 % din plozii si adolescentii din Quebec, erau obezi sau supraponderali, insa mai putin de 2 % din ei, considerat ca au o greutate prea mare !
    Da' mi se pare perfect normal : asa parinti, asa plozi ! Incapacitatea de a intelege realitatea in care traim, e una din cele mai mari probleme ale rasei umane.

Un studiu publicat in Canadaian Family Physician Journal, a gasit ca 63 % din parintii cu plozi supraponderali, au declarat ca plozii lor sunt normali.
Iar 63 % din parintii cu plozi obezi, au declarat ca plozii lor sunt normali. In mod cert, cineva are o problema de intelegere a realitatii ....


Nu-i de mirare ca astia traiesc in lumi inchipuite : ca doar sunt educati cu televizorul ... Zice ziarul, ca au stat lipiti de televizor in 2011 :


Un nou raport al CRTC arata cum canadienii s-au uitat la televizor, in medie, 28,5 ore in 2011 : cu 30 de minute mai mult decit in 2010.


45 comments:

  1. Mie mi-e frica sa nu ajung ca femeia asta. De cind am venit aici I really watch what I eat. Si fac exercitii multe.

    North American food sucks! Oricum eu nu mai ating nimic ce este procesat. Nici macar dark chocolate :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. In tara asta te ingrasi si numai daca te uiti la mincare !

      Delete
  2. Cat de trist/frustrant trebuie sa fie sa emigrezi intr-o tara pentru un trai mai bun sau ptr un viitor mai luminos ptr copiii tai, dar acolo mancarea e sucks...ma refer la North America...ce aiureala ! e un non-sens, daca stai sa te gandesti....! Rahatii aia de Monsanto din SUA ar trebui aruncati in aer, cinstit...Cititi cele cateva link ref la ce efecte au GMO ...studiul e facut de francezi..e f recent.:

    http://science.hotnews.ro/stiri-tehnologie-13260924-studiu-efectuat-franta-relanseaza-dezbaterea-legata-organismele-modificate-genetic-cancer-mortalitate-crescuta-sobolani-hraniti-porumb-omg.htm

    http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/scandal-urias-animale-hranite-cu-porumb-modificat-genetic-au-dezvoltat-tumori-canceroase-171895.html

    http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2012/09/28/rusia-organisme-modificate-geneti-studiu-cancerigen/

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa fii surprins, insa majoritatea romanilor n-aunici cea mai vaga idee despre ceea ce maninca in Canada ( am testat eu mai demult, pe forumul romanilor, de s-au isterizat cu spume si cu draci toti ).

      Nu doar ca habar n-au, da' nici nu-i intereseaza. Daca ii intrebi, mincarea e "buna" pentru ca are gust bun. Si daca, li se pare cumva ca mincare nu e chiar cum ar trebui sa fie, las' ca merge si asa, ca doar cumpara din An in Paste mincare de la ferma ( ca altfel n-ai cum ), deci ei sunt feriti.
      Cam asta-i nivelu' de retardare.

      Stiu care-i treaba cu GMO, amc itit o gramada de studii si carti despre asta : dde ce crezi ca sunt disperata sa scap din Canada ?
      Din pacate,romanii n-au absolut nici o problema sa-si creasca plozii cu laturile din Canada : casa aiba o viata mai buna ( pentru care vor plati geners cu sanatatea ) !

      Delete
  3. si aici:

    http://viataverdeviu.ro/descoperiri-socante-intr-un-studiu-asupra-consumului-de-organisme-modificate-genetic/

    ReplyDelete
  4. Tzipi,La "Puradelizare 5 " ai scris "E doar sclavie, iar nenorocitii aia de ne-au nascut.." Sper ca te referi strict la parintii tai care te-au nascut pe tine si eventual fratii si surorile tale.Parintii mei nu au fost niste nenorociti,nu m-au abuzat si nici nu mi-au spalat creierul,m-au protejat cat timp au trait si nu mi-au refuzat nimic din ceea ce au putut sa-mi ofere.Eu nu cred ca te-am jignit cu ceva in comenturile mele,la fel cum nici altii care posteaza aici nu au facut-o.E pacat sa dai cu mucii-n fasole pentru ca strici si ceea ce faci bun.

    ReplyDelete
  5. N-am nimic cu parintii nimanui si nici nu ma priveste relatia parinte-copil a nimanui.

    In general vorbind, nu pot sa apreciez cind un om condamna la sclavie pe viata pe altul ( mai ales pe unul care nu se poate apara ) : asa ceva, nu se uita, nu se iarta. Si nici n-am cum sa am o parere buna despre persoana care face asta.


    Imi pare rau ca te simti jignit, insa asta-i realitatea, matematic : parintii isi condamna plozii la sclavie pe viata, si sa traiasca intr-o societate primitiva, care nici lor nu le place.
    Acuma, ca societatea ne-a dresat sa dam onorul parintilor, in loc sa scuipam pe ei, pentru ceea ce ne-a facut .... asta-i alta poveste, care pe mine ma lasa rece.
    Eu doar constat cum stau lucrurile in realitate : si stau rau de tot. Suntem sclavi pe viata : sa multumim din inima parinilor !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu pe mine ma jignesti ci parintii tuturor celor ce intra pe acest blog care la randul lor pot fi parinti.Mai mult, spui ca ar trebuii sa-i si scuipam pe parintii care ne-au dat viata.Eu nu am sa-ti tin lectii de bun simt,e cam tarziu dar vreau sa te intreb de ce esti vegana,de ce iei minerale si de ce esti disperata sa fugi din Canada sa fi sanatoasa,sa traiesti mai bine si fara alimente modificate genetic?Din tot ce scrii rezulta ca urasti lumea,urasti viata cu tot ce reprezinta ea.Ar fi mai normal sa doresti sa te sinucizi,ar avea sens si s-ar potrivii cu parerile tale despre viata.Nu vreau sa te jignesc ,intreb sincer.Daca spui ca ne nastem sa fim sclavi ,ca aia care fac copii sunt niste nenorociti iresponsabili ce merita scuipati inseamna ca dupa logica ta ar fi normal ca rasa umana sa fie extinsa.Asta s-ar intampla in cateva zeci de ani daca oamenii nu se mai reproduc.Deci de ce te mai chinuii cu viata asta? Nu cred ca iti e frica de moarte si nici de faptul ca popa nu o sa-ti faca slujba sau rudele nu-ti vor face traditionala coliva.De vreo pedeapsa karmica nici atat nu cred sa-ti fie frica.Si atunci de ce te mai chinui?

      Delete
    2. Eu constat un fapt real ( nu-i vina mea ca faptul exista ) Asta-i realitatea : parintii isi condamna plozii la sclavie.
      Daca cineva nu suporta realitatea, pentru ca il raneste sentimentele, deja asta e problema lui strict personala. O realitate mai roz, n-are mama, ca le-ar da ...

      Nici un vegan normal la cap nu a decis sa fie vegan ca sa traiasca mai mult, ci pentru ca sa traiasca mai bine ( adica departe de boli ).

      Cum spuneam : nu-mi pasa de rasa umana. Nici nu pot avea cuvinte de apreciere pentru oamenii care condamna la sclavie pe viata , alti oameni.

      Sincer : doar constat niste fapte reale, chiar daca deranjeaza pe multi sa spun lucrurilor pe nume. Asta e situatia, asta fac parintii : isi condamna plozii la sclavie pe viata, sa traisca intr-o societate care nici lor nu le place.
      Eu acuma, ce ar trebuie sa fac ? Sa ma fac ca nu vad ? Sa mint ca nu-i asa ? Sa cosmetizez realitatea, ca sa nu se deranjeze cei care nu suporta realitatea ? Sincer intreb si eu ...

      Delete
    3. Eu sunt de acord ca ai dreptul la pareri si constatari dar ti-ai pus problema ca s-ar putea sa gresesti?Pe ce iti bazezi constatarile?Pe presa canadiana sau pe observatiile tale din viata de zi cu zi? Poate pe viata pe care ti-au oferit-o parintii tai?Realitatea ta nu e si realitatea mea.Probabil tu esti cea care nu suporti realitatea asta si faptul ca nu toti traim in pielea ta.Nu toti gandim asa.A fi vegan nu te fereste de boli daca traiesti in tristete,suparare,nemultumire.Si apa pe care o bei este afectata de gandurile tale si nu vei fi mai sanatoasa.De suparare si tristete omul poate sa moara.In plus nu am vazut niciodata vegani cu o gandire atat de morbida care sa urasca viata si rasa umana.O mancare usoara ,vegana te face fericit si multumit in interior.Sincer nu cred ca esti vegana.Vrei sa traiesti sanatoasa? De ce? Care este sensul sa traiesti in primul rand? Mai vrei sa traiesti si sanatoasa.Ciudat.Se bat cap in cap afirmatiile tale.Ori urasti rasa umana,viata ,ori vrei sa traiesti si atunci iubesti viata.Daca erai religioasa spuneam ca te temi de pedeapsa lu'Gizas sau de karma lu'Buddha.Dar nu dai un scuipat nici pe astia si nici pe invataturile lor,de fapt nu doai doi bani pe nimic in lumea asta.Totusi vrei legume si fructe nemodificate genetic.Eu in locul tau as vrea doar sapun si franghie.Sincer iti spun ,daca as gandi ca tine nu as mai termina ce am sa-ti scriu si mi-as pune streagul.La ce dracu mai ajuta chiar sa iti exprimi o parere daca urasti viata si rasa umana ? Eu,noi,tu ,restul lumii facem parte din rasa umana.De ce ai creat blogul asta,pentru cine? Pentru anunaki? Nu stiu..realizezi nonsensul?

      Delete
    4. Bineinteles ca mi-am pus problema ca s-ar putea sa gresesc. D'aia am cercetat cu foarte multa atentie realitatea : sclavia exista, e crunta, indiferent ca ne convine sau nu. N-am cum sa neg asta.

      Pentru noi, exista o singura realitate : asta in care noi traim. Ca fiecare distorsioneaza perceperea ei ... este problema lor personala. Daca eu visez Cai pe Pereti, pentru ca parintii mi-au cumparat mai multe dulciuri sau mi-aua sigurat un job mai bun, realitatea NU se schimba : tot sclav ramin.

      Faci acceasi eroare de rationament ca toti cei care nu suporta realitatea : daca cineva constata realitatea nuda ( care-i de cacat, si e o sclavie ), musai trebuie sa fie deprimat, in pragul sinuciderii.
      Tot ei considera ( si recomanda calduros ), ca singurul mod de a suporta realitatea, este ... sa-ti furi singur caciula, sa fugi de realitate. Adica hai sa ne inchipuim ca traim intr-o lume roz, cu iubire, sa vedem numai aspectele pozitive, iar alea negative sa le ascundem sub pres ca ne dau depresie si tot asa.

      Eu inteleg foarte bine ca multi nu suporta realitatea in care traiesc, si singura metoda ca sa nu innebuneasca, este sa isi cosmetizeze realitatea. Dar sa stii ca exista oameni care pot constata cinstit care-i realitatea, fara sa o ia razna.
      M-ai intrebat de ce nu ma sinucid : cum sa-mi vina a muri, dupa ce am intilnit cel mai frumos barbat din lume ? Glumesti !

      Am creat blogul asta, pentru cei care vor sa vada cum e in Canada. Uite asa e Canada, cum vedeti aici.

      Delete
    5. Eram convins ca nu esti in stare sa raspunzi cinstit.Adevarul doare cel mai tare si o persona ca tine nu poate suporta asa ceva.Ca dovada ca raspunsurile tale sunt evazive.Totusi spui ca ai intlanit cel mai frumos barbat.Deci macar esti atrasa sexual,ca de iubire nu se pune problema la tine.Ai un motiv sa traiesti.Tot e bine.Dar spune-ne acel barbat e din rasa umana ?
      Tipi,iti furi caciula!!! Sclavia este interioara,lanturile nu sunt fizice.Esti exact ce vrei sa fi si ceea ce meriti sa fi.E valabil pentru fiecare om. Nu te mai mintii aiurea si nu mai da vina pe altii.Esti exact ca acei pupatori de moaste care dau vina pe divinitate pentru orice esec.Incearca sa iti iei responsabilitatea faptelor pe umeri.Nu o mai arunca pe umerii zeilor ca pierzi.Scalvia este in tine,in gena ta iar blogul asta este o refulare.Simti nevoia sa fi convinsa ca exita un dumnezeu.Tzipi,NU EXISTA !!! Esti singura.Exista legi universale da nu un dumnezeu mic sau mare care sa iti indeplineasca tie dorintele.Pacat sa fi asa manipulata si spalata pe creier.Trezeste-te ! Poti fi si libera daca doresti.

      Delete
    6. Prietene, viata mea personala nu are nici o legatura cu sistemul. Despre realitatea si sistemul in care traim, vorbim, si nu despre mine.

      Sclavia e interioara doar pentru cei care aunevoie sa se amageasca, ca sa-si cosmetizeze realitatea. Ia incearca sa mergi la magazin sa-ti iei o ciocolata fara sa platesti : spune-le ca sclavia banilor e una interioara, deci tu esti liber...

      Delete
    7. LOL. Pai incearca jungla,arborele de cacao si iei gratis.Ciocolata e facuta de rasa umana.Cineva a muncit pentru ea.Daca tu ai lua-o gratis ar insemna ca acel care a facut ciocolata este un sclav.Sclavia banilor exista asa este dar nu te opreste nimeni sa pleci in munti,jungla,oriunde .Canada este imensa,are munti lacuri,tot ce doresti.Poti traii din peste ,fructe ,vanat.Sau poti incerca sa traiesti cu lumina,cu prana.

      Delete
  6. Sa inteleg ca nu vroiai sa te nasti? E fix problema ta, dar te rog nu generaliza. Eu sunt super fericit ca parintii mi-au dat viata, si nu, nu sunt sclavul nimanui(asa cum crezi tu in linii mari).

    Cand spui ca suntem sclavi pe viata, inseamna ca si tu te consideri sclava societatii? De ce? Tu nu ai job, deci implicit nu ai sef, deci nu esti sclava. Pe deasupra se pare ca mananci eco, nu esti grasa precum canadienii, nu ai rate pe viata cum au ei...etc.
    Deci? De ce nu esti fericita? Ce anume iti lipseste?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa inteleg ca tu esti incintatsa fii sclav ?

      Daca nu realizezi sclavia in care traieste omenirea ... sa fii tu sanatos, ca eu nu o sa fac temele in locul nimanui ! Sclavul perfect e ala care se crede liber .

      Delete
  7. :) ma faci sa zambesc. Nu m-am facut inteles? Da, o fi cum zici tu, si anume ca toata omenirea traieste in sclavie. Doar ca eu nu sunt omenirea, eu nu sunt sclavul nimanui. Vrei sa exemplific de ce?

    Te intrebam de ce anume te consideri tu sclava? Nu mi-ai raspuns, ai ocolit raspunsul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raspuns : Exista la mine pe blog un topic, " societate sclavagista ". Poti sa gasesti oarsce raspunsuri acolo. Iti imaginezi ca nu pot sa stau sa argumentez, sa explic fiecaruia care vine pe blog, de ce traieste in sclavie : pina la urma,nu-i treaba mea sa fac asta.
      E de datoria fiecaruia sa inteleaga singur realitatea in care traieste.

      Delete
  8. Pai atunci sa iti explic eu de ce nu traiesc in sclavie si de ce ma bucur ca parintii mi-au dat viata.

    1. nu am credite, traiesc intr-o casa onorabila, intr-o tara la fel de onorabila.
    2. muncesc remote de acasa, fix cand vreau, fix cat vreau, pe bani destul de multi, iar munca pe care o fac este ca un hobby.
    3. nu cumpar mancare din marile lanturi de magazine. Mananc de la ferma proprie.
    4. e o placere sa alerg zilnic in padurea din spatele casei.

    De ce m-as considera sclavul societatii? Ceea ce am scris mai sus este exact realitatea in care traiesc. Nu stiu ce argumente mi-ai putea aduce cum eu ca traiesc in sclavie.

    ReplyDelete
  9. 5...am uitat sa zic, nu am copii, deci nici teme de facut :)
    6. imi permit concedii destule, exact atat cat simt nevoia de plecat de acasa.

    ReplyDelete
  10. Poate ne poti spune si noua ce muncesti, scuze reformulez, ce hobby ai de iti permiti toate aceste lucruri. Impartaseste-ne si noua din intelepciunea ta nu fi egoist. Pare a fi o reteta de succes.

    ReplyDelete
  11. trec peste urma de ironie si iti raspund. Sunt IT-ist(c++, java, j2ee, etc), si lucrez remote pe contracte de aprox 3 luni(cam 2 pe an), dar si unul e suficient. Sunt platit pe ora, in medie cam 85-100€/ora, din care se scad fireste impozitele.
    Care e reteta? Simplu: in loc sa stai zilnic sa decupezi ziare si sa te plangi de orice, iti dedici o perioada studiului, inveti bineinteles limba tarii in care vrei sa traiesti si...restul vine de la sine.

    ReplyDelete
  12. daca vrei, iti pot trimite cateva link-uri cu cei care angajeaza contractori. In mod sigur sunt si bani mai multi decat am scris eu. Astfel de joburi incep de la 75€/ora.

    Domenii: IT(care e un domeniu vast), gas&mining(la fel de vast), etc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vineri, ma intereseaza pe mine niste link-uri de contracte in IT. M-ar interesa si daca exista bariere de virsta, adica, e mult mai greu sa te angajezi in IT peste 40-45 de ani, peste 50 ar putea fi chiar imposibil. Este o rugaminte cit se poate de serioasa. Multumesc.

      Delete
  13. Puteam sa pariez ca esti IT-ist. Bravo tie. Eram curios de formatia profesionala ca sa-mi dau seama de ce nu intelegi anumite lucruri. Viata asta nu se bazeaza pe algoritmi de genul if-endif sau do while-enddo. Nu ma intelege gresit, nu vreau sa iau apararea nimanui aici, dar probabil tu intelegi notiunea de sclav exact cum era ea acum 100 de ani. E vorba de cum e construita societatea in ziua de azi, de faptul ca esti obligat sa faci anumite lucruri chiar daca nu ti le doresti, iar daca nu le faci sau vrei sa faci altfel decat majoritatea esti aratat cu degetul. Pana la urma poti sa faci ce vrei pe lumea asta insa esti conditionat de anumite reguli, mai mult sau mai putin bune pentru tine. Felicitari inca o data pentru situatia ta insa nu putem fi toti informaticieni pe lumea asta si sa muncim de acasa cand avem chef.

    ReplyDelete
  14. Sclavia este un lucru perimat pentru ziua de azi. Totul se reduce la vanzare-cumparare: tu le vinzi angajatorilor munca ta, iar ei te platesc. Atata timp cat primesti bani (salariu) pentru munca prestata, aia nu mai este sclavie, clar!!!
    Este un fel de troc.

    In ce priveste blogul acesta, eu cred ca este ca o terapie pentru Tzipi. Poate sa scrie cum vrea ea despre diverse lucruri, asa cum sunt percepute de ea. A te contrazice cu Tzipi, este inutil. Nu accepta dialogul, decat monoloagele. Poate ma insel eu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te inseli cu siguranta. Sclavia este un lucru perimat? Iarta-ma, dar esti prost cu crengi uscate sau proasta, oricum nu conteaza....

      Delete
    2. Vino cu argumente pertinente, care stau in piciore, si discutam. Atita vreme cit vii cu naivitati ( no offense ) de genul : sclavia nu exista pentru ca imi vind angajatorilor munca" , ma faci sa rid. Atita vreme cit nu intelegi sistemul in care traiesti, discutia nu isi are rostul.

      Delete
  15. Tzipi, sistemul il traiesc din plin pentru ca eu mai si muncesc. Nu ti se pare normal sa fii platita pentru munca ta? Nu confunda sclavia cu normele ce stau la baza unei societati - astea sunt argumentele mele:

    - necesitatea de a presta o munca pentru a primi salariu pentru ca altfel banii nu iti cad din copaci
    - obligatia de a plati pentru produsele pe care le cumperi de pe piata
    - obligatia de a respecta legile

    Asta nu este sclavie, oricum ii poti spune dar nu sclavie. Daca societatea nu ar avea la baza niste norme si legi ar duce la haos. Fiecare ar face dupa cum il taie pe el capul.

    Mai este o problema pe care tu mereu o ataci - munca. Dupa tot ce spui tu oamenii nu ar trebui sa munceasca, doar sa stea acasa si sa cultive in gradina cele necesare traiului. Pai ce facem, ne intoarcem in evul mediu?

    Christinne, eu cred ca o persoana inteligenta si care le stie pe toate, asa cum esti tu, nu se preteaza la jigniri.

    ReplyDelete
  16. felicitari pentru aceasta postare; si pt blog, in general :)
    ma amzua spalatii pe creier care polemizeaza mai sus, si care isi apara lanturile de sclavi, cu o determinare demna de cauze mai buna; dar e logic, e doar frica de a nu dori sa vada cu ochii mintii conditia in care se afla ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumiri ! Pe mine ma exaspereaza cind le pun realitatea in fata ( fapte, date, cifre, chestii concrete ) si ei imi spun ca sunt eu nebuna, circotasa si ca am o viata care nu merita traita. Pai am o veste pentru ei : in aceeasi realitate traiesc si ei si aceeasi viata de sclav (care nu merita traita )!
      Doar ca refuza cu obstinatie sa constate realitatea, si se mai si dau jgniti !

      Delete
    2. da fii aici atenta la acest comentariu de pe site-ul unde a fost publicat articolul:

      http://smartwoman.hotnews.ro/Ce-bine-e-sa-nu-ai-copii-si-sa-nici-nu-iti-doresti

      "Inteligenta si fertilitate
      Inteligenta unui om este determinata genetic cel putin 50%. Este nevoie de o inteligenta medie sau peste pentru gandi in avans asupra posibilitatii de a avea copii si a actiona in asa fel pentru a impiedica conceperea lor.

      Din aceste doua realitati rezulta o concluzie cutremuratoare: generatia urmatoare de oameni va fi formata - in medie - din oameni mai putin inteligenti.

      Intrebarea mea este: v-ar placea sa traiti, batrani fiind, intr-o societate cu un IQ mediu de 80? Credeti ca o astfel de societate va avea capacitatea sa inteleaga conceptele de chimie necesare ca sa va produca voua, batranilor cu IQ ridicat dar fara copii, medicamentele necesare pentru ca sa nu suferiti de boli si sa muriti in chinuri? Eu cred ca nu.

      Intamplarea face ca stim exact cu arata o societate cu un IQ cu media de 80 si nu de 94 precum Romania (sau de 100 ca tarile vest-europene). Pentru ca in majoritatea tarilor africane si in India, IQul mediu se invarte in jurul acestei valori. In caz ca ramaneti in continuare fara copii, va recomand sa faceti vizite in aceste tari pentru a va vedea viitorul."

      Delete
    3. Se vede cu ochiul liber ...e o realitate : cu cit persoana e mai imbecila, cu atit puieste mai mult.
      Uite-te la sate, unde cu cit sunt mai saraci si semianalfabeti, cu atit fac aia o ciurda de plozi. Cu cit creste nivelul de inteligenta, cu atit scad numarul de plozi pe familie.

      Delete
  17. Einstein a avut 4 copii din doua casnicii, Mozard a avut 6 copii, Freud a avut si el 2 copii etc. Si oamenii astia de geniu au fost spalati pe creier de s-au puradelizat?

    Tzipi, poate esti interesata de ce puieste lumea in tarile alea subdezvoltate. Raspunsul este simplu: conditiile de viata mediocre din tarile din lumea a 3-a determina o rata mare a mortalitatii infantile. Se nasc multi copii, dar traiesc putini in conditiile vitrege de acolo. Sarcinile nu pot fi evitate din cauza lipsei mijloacelor contraceptive. Asa se intampla si in evul mediu.

    Vezi ca nivelul de inteligenta nu prea are nimic de a face cu facerea de copii. Mai citeste si tu cate ceva de prin Freud, chestia aia cu instinctele primare. Mai zice si Darwin ala ceva despre perpetuarea speciilor. Nu ramane blocata la ideea ca un om inteligent nu boraste. Au fost destule genii care au facut plozi. Ideologia ta pica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Einstein a avut 4 plozi, Mozard 6, de unde rezulta ca toti cei care au plozi multi, sunt niste genii. Cineva are probleme cu logica elementara.

      Plozi multi se nasc nu doar in tarile subdezvoltate, ci cam peste tot. L-am citit pe Frud cind eram in liceu, thanks ! Inteligenta are de-a face cu instinctele primare : ca le poate controla. Cind insa inteligenta e la genunchiul broastei, prostimea e condusa de instinctele primare ( ca si restul animalelor ), si nu de ratiune.

      Delete
  18. Daca noi suntem sclavi pentru ca muncim, dar voi cum sunteti? Tzipi, raspunde tu prima.

    Ma adresez tot lui Tzipi - zici ca ai dat cifre, date, intamplari etc. bun, noi suntem spalati pe creier - asta e parerea ta. Te intreb: te rezumi doar la a prezenta niste date din ziare si carti? Prezinta-ne tu cum ar trebui sa arate societatea in care traim. Nominalizeaza tara aia de vis, descrie cum ar trebui sa arate societatea perfecta, ce sa facem sa nu mai muncim ca sa nu mai fim sclavii nimanui si sa ne pice totul de-a gata. Si nu cumva sa incepi iar cu lamentari de genul: mai bine nu ne nasteam. Sunt chiar curioasa sa aflu.

    Nicaieri pe blogul tau nu am gasit descrierea ta privind tara cu societatea perfecta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti se pare ca exista undeva tara cu societatea perfecta? TZIPI si-a constientizat de mult conditia si a spus-o pe blog, spre deosebire de altii.... Chiar vrei sa se repete la infinit pentru toti timpitii care nu stiu sau nu vor sa stie pe ce lume traiesc?

      Delete
    2. Exista la mine pe blog, cite ceva despre cum ar trebui sa arate o societate mai buna. Da' e nevoie sa citesti. Oricum, e irelevant.

      Am spus si am demonstrat continuu pe blog, ca societate umana este una sclavagista. Acuma, ca tu imi ceri mie Cai Verzi pe pereti, sa-ti arat ceva ce nu exista.... ramin doua variante : ori n-ai priceput nimic din ce citesti pe blogul asta, ori pur si simplu iti bati joc de mine.

      Delete
  19. @Tzipi
    Cineva are probleme de interpretare, ca pana la logica mai este. Plozi fac si geniile si prostimea. De acord?

    Instinctele primare le poti controla cu ajutorul mijloacelor contraceptive, daca toata lumea isi permite sa le aiba. Daca nu, spune tu ce sa faca africanul care abia are dupa ce sa bea apa. Chiar si castrarea costa bani si timp. Cine sa o faca?
    In plus de asta, abstinenta totala dauneaza grav sanatatii - parca asa spuneai chiar tu despre sex.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i treaba mea sa rezolv problemele africanilor. Si nu-i folosi pe africani drept scuza pentru toti care puiesc pe planeta asta. Ca nu peste tot se traieste ca in Africa.

      Stai linistit, ca mai e pina sa vezi omenirea ( chiar si aia din Africa ) preocupata cu adevarat de soarta plozilor pe care ii puiesc ! Deja e utopie.

      Delete
  20. Tzipi, chiar nu poti in cateva cuvinte sa-mi spui care e societatea aia buna? Pe blogul tau chiar nu am gasit descrierea asta. Nu imi bat joc de tine, nici nu am in gand asa ceva. Sunt chiar curioasa.
    Si, in primul rand, as vrea sa incepi cu munca, poate ca de acolo vine ideea asta de sclavie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu intelegi notiunea de "societate umana", sau faci misto de mine ?
      In cazul in care nu pricepi notiunea respectiva, discutia nu isi are rostul. In cazul in care faci misto de mine, discutia iarasi nu isi are rostul.

      Delete
  21. "Exista la mine pe blog, cite ceva despre cum ar trebui sa arate o societate mai buna." - astea sunt cuvintele tale, Tzipi, iar eu ti-am spus ca nu am gasit descrierea respectiva pe blogul tau.

    Sigur ca stiu ce este aceea societate, si sunt interesata sa-mi spui "cum ar trebui sa arate o societate mai buna", asa cum o vezi tu.

    Pe bune, nu este mistocareala din partea mea. Dimpotriva, vreau sa te inteleg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca esti atit de interesata, citeste blogul, ca gasesti in el raspunsurile.
      Eu chiar nu vreau si nici nu pot sa repet ce am scris pe blog, pentru fiecare persoana care vine pe blog, n-are chef sa-l citeasca, insa vrea sa fie satisfacut personal si instantaneu.

      Delete