Doctor Yourself

Wednesday, October 31, 2012

Haloween - 2


                                        "Un mar pe zi, tine idiotii departe " ...
 ( pasarea, malai viseaza ... )


Pasarea, malai viseaza ...  Sunt pline strazile de idioti lipsiti de simtul ridicolului :


Am iesit azi pina la magazinul chinezilor, sa-mi cumpar mincare. Si ce mi-a fost dat sa vad pe strazi ... Nu, n-am umblat special prin oras, ca sa-i pozez : sunt peste tot ...
Omul meu m-a sunat sa-mi spuna ca la serviciu la el, majoritatea au venit la munca impopotonati si mascati, care mai de care ...


Dca vrei o colectie pe cinste, tot ce trebuie sa faci, este sa te plantezi la o gura de metrou si sa-i pozezi. Nu se supara, chiar sunt incintati ...


                                                     Stiu : e jenibil !



                         Te miri de ce iti face lumea poze ? Ghici de ce !


                                           Alta se crede felina ...


                                           Altul se crede .... sultan !


                            Il stiti pe Contele Dracula ? Si-a schimbat dieta .


                                    Nu mai bea singe, ci ... Cola !


                                                     V-am speriat ?


Bine, las' ca merg acasa. Promit ca la anu', daca voi avea ghinionul sa ma aflu tot in Rai ( bate in lemn si scuipa in sin ! ), o sa pozez mai multi ciudati. Azi ploua mocaneste si n-am avut chef sa ma plimb prin oras.


                             Pina atunci, Tzipila va saluta, de aici din Rai !


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.