Doctor Yourself

Friday, September 14, 2012

Jesus Parade

Parada o deschide ... masina de pompieri ! Just in case ca vreun credincios va avea nevoie de prim ajutor medical. Se vede treaba ca nici macar credinciosii nu dau 2 bani pe credinta lor, din moment ce in loc sa astepte sa-i salveze Gizas ... apeleaza la pompierii sa-i salveze !
     Eu zic ca mai bine chemau ambulantele de la spitalul de " baieti veseli " ...


Daca cineva mai are indoieli ca in Canada e Raiul ... asta-i dovada ! Se stie ca Gizas traieste in Rai ....ori Gizas tocmai a aterizat la Toronto.  Deci ....


                           Uite-l pe Gizas : isi tiraste crucea prin Torontesti ...


                                Cineva e complet lipsit de simtul ridicolului ...


                              Procesiune religioasa fara prapuri nu exista :


              Noi il iubim pe Gizas (si imi vine sa-mi strig fericirea pe strazi ) ...


                                               Da, Gizas e Lord ...


       Carul triumfal ( era sa zic " de foc"... ca sa folosesc limbajul consacrat ) :


.... ne spune ca Gizas vindeca bolile ! Pai daca le-ar vindeca, voi n-ati mai fi aici ...


                               Altii il confunda pe Gizas cu GPS-ul ...


                                  Iranienii ne spun  ca Gizas e dragoste ...


Iranienii dau pasarea din mina pentru cea de pe gard ! Pai nu aveau ei pe Anunaki, tablitele de lut si o gramada de dovezi despre cine sunt zeii ?


                                E clar , ca inchinarea la zei, timpeste :


 Gizasu' cu ochii oblici, a fost cel mai generos : mi-a dat o punga cu bombonele ...




                                       Grecii o tineau tot intr-o veselie :


                 Si Gizas are animatoare, asistente, cum vreti sa le ziceti ...


                              Si-a facut Gizas si armata : in uniforma alba ...


Crestinii imi scot mie ochii ca's pesimista si vad numai lucrurile negative ( de gindire critica n-au auzit, asa ca ii iertam ) . E usor sa vezi paiul din ochiul altuia, dar sa nu vezi morbiditatea din religia ta : toti sunt cu cruce ade git ...


                 Pacat de plozi, ca-i spala pe creier din fasa, cu zeii lor cu tot !


N-am nici cea mai vaga idee, ce scena biblica joaca . Asa ca , din punctul meu de vedere, joaca v-ati ascunselea ...


          Biserica negrilor : banuiesc ca astia's cu muzica disco, Gizas superstar


                                    Cica sunt Parohia Miracolelor !


                                           Fi pe faza, ca Gizas vine ....


                                                     .... in zbor !




                           Ansamblul Apa Vie, susura prin Torontesti :


                                      Apa Vie e foarte ....happy !


Gizas a murit pentru pacatele noastre ? Mie imi scapa legatura intre astea doua lucruri : dece trebuie sa moara cineva , pentru ca oamenii au pacate ? Poate pentru ca zeul ala " iubitor", nu-i capabil de iertare ?


                          Parada se incheie cu Sanctuarul Credintei :


      Astia erau mai calmi .... fara istericale sau fericiri exagerat mimate ...


Politia incheie parada si vegheaza la siguranta crestinilor, ca pe Gizas nu ne puitem baza ... Macar cineva din adunatura asta, si-a pastrat capul limpede !


                                            Iar eu imi evaluez  cadourile


2 comments:

  1. Replies
    1. Eu ma gindesc cu groaza, ca astia sunt profesorii, colegii, vecini nostri ...

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.