Doctor Yourself

Wednesday, September 19, 2012

Cetatenie de vinzare

Zice ziarul, ca in Rai 3.100 de persoane si -au cumparat cetatenia canadiana : atitia au fost dovediti ...


Ministrul Imigratiei, a declarat presei ca ei incearca sa impiedice oamenii care nu respecta regulile si care mint in aplicatiile pentru cetatenie, sa devina cetateni canadieni.
   Prin urmare, guvernul e retras cetatenia a 3.100 oameni, cei mai multi din Golf , pentru ca au mintit despre rezidenta ( n-au locuit in Canada 3 ani din ultimii 4 ).


Da' nu va ingrijorati, ca ministrul declara ca doar o mica parte din aplicanti obtin cetatenia fraudulos : 3.100 persoane din 223.040 sunt " o foarte mica parte" !
Mai mult : au descoperit ca 5.000 de permenent rezidenti nu au locuit niciodata in Canada , iar 600 dintre acestia li s-a refuzat intrarea in Canada. ( cu rezidenta permanenta, poti aplica pentru cetatenie ).

Apoi daca e treaba cu " las' ca merge si asa" ca's putini, rezulta ca facind publica povestea .... risca doar sa creasca numarul aplicatiilor fraudulente.


Ministerul Imigratiei, zice la el pe sait ca in realitate, sunt mai multe aplicatii frauduloase, decit alea 3.100 initiale.


Investigatiile continua, si descopera ca fraudele in ceea ce priveste rezidenta, continua sa creasca : au descoperit ca sunt implicati aproape 11.000 persoane care au mintit in aplicatiile pentru rezidenta sau cetatenie.


Cum e posibil ca autoritatile sa fie mintite in halul asta, intr-un numar atit de mare, iar ei habar sa n-aiba ? Simplu : pentru ca nu stie stinga ce face dreapta ... Haosul birocratic infloreste si in Rai .


RCMP ( politia) ne spune intr-un raport si cum se procedeaza : se afla SIN-ul ( echivalentul CNP-ului romanesc ) cuiva, si in baza lui, se face un certificat de nastere fals, iar pe baza acestor acte, se obtine carnetul de sofer. Carnetul de sofer e sacru in Rai : cu el te legitimezi, cu el obtii alte acte. E baza.
  
O data ce ai carnet de sofer, iti poti construi o identitate falsa, sa deschizi cont la banca, sa primesti card decredit, sa aplici pentru pasaport biometric, etc.


Intrebarea de bun simt, este : daca ma duc cu un sIN " de imprumut" la ghiseul unui functionar de stat, sa-i cer sa-mi elibereze un act in baza falsei mele identitati, sistemul nu anunta functionarul, ca SIN-ul exista deja in sistem, sub un alt nume ? NU !
     Functionarii aia nu fac verificari inainte sa elibereze un act ? NU !  Raportul politiei spune ca NU se fac verificari incrucisate ale documentelor personale prezentate  de aplicanti, ceea ce permite aplicantilor sa prezinte acte false, identitati false, etc.
    Pai daca au compuitere, dar nu catadixesc sa puna un soft care sa verifice datelke in sistem ... de ce mai folosesc computerele ? Ca la fel de bine, pot sa creada aplicantii pe cuvint ! Sau pot sa-i puna sa jure pe rosu, ca actele lor nu sunt falsificate si n-au mintit in aplicatii .


Daca era cineva care nu stia ca functionarii NU verifica actele .... acum am aflat cu totii ! Ghici care va fi urmarea ( dupa ce se mai linistesc apele ) ?

Se pare insa, ca destul de multi au stiut ca sistemul nu verifica actele : 17.000 canadieni li s-a clonat identitatea, si au pierdut mai mult de 13 milioane $ anul trecut. Adica de 2 ori mai mult decit in 2007 : adica furturile de identitate sunt in crestere ( daca sistemul inchide ochii ... )

Cifra reala a furturilor de identitate este mult mai mare decat ce araportata oficial de politie, zice un survey din 2008, facut de Hamilton McMaster University, care a aflat ca doar 13 % din furturile de identitate sunt raportate politiei.


39 comments:

  1. Pe un simplu telefon mobil,daca incerci sa adaugi un nume nou,in lista de prieteni,esti avertizat ca acel nume exista deja.Apoi esti intrebat daca vrei sa inlocuiesti vechiul nume sau numarul de telefon.Daca un simplu telefon mobil poate face asta ar fi logic ca orice computer care se ocupa cu identitatea oamenilor,din orice tara,sa poata vedea ca de fapt se produce o clonare de SIN.Pot fi doua persoane cu acelasi nume dar nu pot fi doua persoane cu acelasi SIN.Ar trebuii sa nu permita clonarea.Nici nu trebuie sa fi mare programator sa faci asta.Explicatia ar fi simpla :coruptie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SIN-ul canadian, este echivalentul CNP-ului romanesc, asa cum am spus si ina rticol. N-are legatura cu SIN-ul de la telefon.

      SIM = Social Security Number

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Mah Niki, ia-ti un Iphone si te lasa sa inregistrezi aceeasi persoana cu acelasi nr. de tel. de cate ori vrei!

    O explicatie ar fi si coruptia, o alta explicatie ar fi ca se munceste pe principiul "eu doar execut, nu gandesc" - adica cum ar veni: eu sunt aici sa fac acte de identitate nu si sa verific daca mai exista cineva cu acelasi ID, nu mi-a zis nimeni, nu e in fisa postului....Am observat si prin alte parti, se tem toti sa aiba o initiativa oricat de mica ar fi ea!


    PS- chiar vroiam sa-ti dau sa citesti chestia de pe realitatea imobiliara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am citit-o si mi-a crescut tensiunea, cind am vazut ce minciuni toarna femeia aia. Tipic aplaudacilor care nu inteleg ( sau nu vor ) pe ce lume traiesc.

      Delete
  4. Tipi. CNP, SIN ,numar personal folosit si in Europa ,la asta ma refer si eu nu la SIM-ul telefonului.Era un simplu exemplu.In Europa,indiferent ca te afli intr-o primarie,la politie sau spital ,cand se introduce un numar personal in computer apare si un nume.Nu apar 2 nume si nici 100 de nume cu aceasi numar personal.Si spuneam ca si un simplu telefon te avertizeaza ca de" Vasile" exista in memoria telefonului tau cu numarul" 29589..". Presupuneam ca un program de computer facut special pentru stat,cel care creaza identitati trebuie sa fie macar la fel de performant ca un rahat de tefon mobil.Vorbeam de coruptie pentru ca nu cred ca cineva poate face astfel de greseli.Cand computerul iti spune clar ca numarul personal pe numele de ..Vasile...exista deja,nu poti sa sa mai faci altul pe alt nume decat intentionat si in cunostiinta de cauza.Deci ai primit bani,favoruri.Asta e coruptie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, ok. Acum am priceput ! Cins mi-ai zis-o pe aia cu telefoanele si cartela, deja m-ai pierdut printre butoane ...

      Si eu zic la fel, ca atunci cind introduci SIN-ul in computer, e imposibil sa nu iti spuna ca mai exista unul la fel. Insa ziarele o tin sus si tare ca asta nu se intimpla ( ca sa nu o zica pe aia dreapta, ca e coruptie ) : spun si ei atit cit li se da voie ...

      Delete
  5. Royan32,eu nu am spus ca nu se poate ci doar ca esti avertizat .In alta ordine de idei ar trebuii ca programul care creaza identitati sa nu te lase sa clonezi.De verificat ar trebuii sa verifice insusi programul computerului si nu functionarul.Daca s-ar mai lucra cu hartii,tone de dosare ca in 1900 toamna ar fi de inteles,dar exista computere performante.De aceea spuneam de coruptie.Greselile se exclud in cazul asta.Asta e parerea mea.

    ReplyDelete
  6. Da, Niki, am inteles! Si eu spuneam ca Iphone NU te avertizeaza de nici un fel- si el la ora acutala este un...cica..super mega teleon! Asa si astia din Ca, poate au un super soft, iphone al computerelor si nu-i avertizeaza ca mai au alti "Vasile" in baza de date:)))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auzi royan32,ce fumeaza aia de la voi din Canada?Cat despre Iphone ,nu ma intereseaza.Am o "caramida" gen 1992 cand am cumparat primul tel mobil.Dar nu am virusi si nici nu ma asculta nimeni cand stau pe buda :)))))

      Delete
    2. Mah Niki eu nu sunt in Canada, deci n-as putea sa stiu ce fumeaza canadienii :)))) Am vrut sa zic altceva, in fine...

      Delete
    3. Am inteles ce spuneai,royan32,stai linistit.Ma distram si eu :)

      Delete
  7. Gresit .lucrez in Canada , in sistemul medical si nu poti avea doua persoane pe acelasi numar. Ori informatia ziaristului e proasta ori cineva a pus intentionat minciuna asta ... cea ce nu m-ar mira avand in veddrecate minciuni sunt in blogul asta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e prima oara cind te rog sa vii cu dovezi ca cele afirmate pe blogul meu, sunt minciuni, insa te-ai fofilat de fiecare data cind te-am ajuns cu tirgul... Nu de alta, insa eu am pus dovezi in ceea ce am afirmat.

      Daca ziaristii spun in ziar ca de fapt, nu e coruptie in sistem ci ... eroare, ca nu verifica nimeni, acuma, eu ce vrei sa fac ? Nu am cum sa afirm eu, ca e coruptie, cind n-am dovezi. Pun ce scrie in ziar : adevarul se subintelege,se vede clar ca-i cusut cu ata alba . Numai aplaudacii nu vor sa vada si sa auda, ci o tin dunga cu iluziile lor.

      Si acum te intreb : ca e eroare sau ca e coruptie, nu toti atitea p[ersoane au fraudat sistemul ? Mie imi e cam egal din ce motive s-a fraudat, ci ma intereseaza ca functionarilor li s-a permis asa ceva ( nu-i verifica nici dracu', ori sunt si aia ... )

      Delete
    2. Gresit e ce afirmi .... numarul este legat intodeauna de un singur nume ....nicu daca as vrea sistemul nu m ar lasa sa gresesc ...
      Ce dovada vrei :)))? Lucrez cu asta spre deosebire de tine care doar tai frunza la caini pe banii sistemului social al tarii pe care o dispretuiesti atat ...

      Delete
    3. Pai asta ziceam si eu, ca SIN-ul e legat de un singur nume. Insa," cineva", ( nu ni se spune cum da' ne prindem si singuri ) introduce in sistemul informatic de la stat, acelasi SIN, dar cu nume diferit, creind a doua persoana. Si asa apare furtul de identitate, prin dulbla folosire a SIN-ului ...
      Da' iti multumesc ca involuntar ai confirmat ca nu e posibil ca sIN-ul sa apartina la mai multe persoane, ca nu te lasa computerul sa gresesti: si iata ca se poate ( prin furt de identitate ) !
      Deci imi spui ca NU poate fi greseala, ca SIN-ul apartine la doua persoane. Atunci, spune-mi cum se numeste asta, daca nu "eroare" ?

      Delete
  8. Parerea mea ... minciuna ziaristica ... habarnism :D
    La fel ca si in cazul tiganilor "romani " da sunt si romani :-) dar de intfat in Canada intra cu pasaport unguresc(verificat pe sursa ) si cand fac tampeni declara cetatenie romaneasca ...ca deeeh Ungaria a fost generoasa si le a dat cetatenie la toti tiganii din Ardeal....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Femeie ( sa ma scuzi ) esti proasta ? Ce minciuna ziaristica, in conditiile in care ti-am facut print screen de pe saitul Ministerului Imigratiei, iar ziaristii au publicat declaratia ministrului ?

      Ia du-te pe saitul ministerului si transmite-i ministrului ca a mintit cind a dat declaratiile respective !

      Delete
    2. Oh ,well , am uitat ca tu traiesti in ziare :)))))

      Delete
    3. E nevoie sa-ti fac schema cu creioane colorate, ca sa pricepi ca declaratia unui ministru si declaratia scrisa pe saitului oficial al unui minister, nu's nici minciuni si nici habarnism, ci sunt citate fapte concrete ( alea despre care vorbim noi aici, si nu le pricepi tu ) ?

      Sa inteleg ca nu pricepi iota din ce citesti pe blog lamine ... Da' nu-i bai, ca o sa intelegi tu cind cresti mare...

      Delete
  9. http://www.cic.gc.ca/english/department/media/releases/2012/2012-09-10.asp

    ReplyDelete
  10. Ce aa declarat el , ce a inteles ziaristul , ce ai inteles tu ( ai ceva prb de citit in engleza se pare ) ...ce inteleg e prb mea . Tu sa ne anunti cand vei primi un job si il vei si pastra. Taieturile din ziare nu-s job ... Si daca eu la aproape 50 mi am gasit ...tunu ai nici o scuza sa fi pe social .atunci vei fi credibila ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elena : sa-i spui lu' ma'ta ce sa faca cu viata ei, si nu mie ! Daca ai ceva de spus pe subiectul discutat pe blog, esti libera sa o faci.

      Cum insa incerci sa te iei de viata mea si sa-mi dai directive cum sa fac si ce sa fac, te poftesc sa mergi in mortii ma'tii sa dirijezi viata plozilor tai, si nu pe a mea !

      Delete
    2. Elena,
      Cind ti se arata citate oficiale cu linkuri catre paginile guvernului si tu zici ca nu e adevarat ca tu stii mai bine cum se poate ?
      Ti-am citit toate comentariile din care reiese o singura concluzie : esti cam slabuta la minte...dar ce pot sa ma astept de la o asistenta de la Grigore Alexandrescu care lucreaza in Ca "in domeniu"...ca receptionista/secretara ? Cred ca nu ti-ai mai luat medicamentele de ceva vreme si nici nu ti-ai mai folosit ochelarii cam de acelasi timp. Totul e roz si un pic incetosat, nu ? Acum esi canadianca si trebuie sa-ti mentii statutul in fata cunoscutilor mai departati ca prieteni am vazut ca nu prea ai...cu izbucnirile alea nu e de mirare. Am observat ca te referi la tine folosind pluralul...2 posibile cauze, fie suferi de grandomanie sau ai personalitate multipla...de fapt sint 3 cauze, 2 cele mentionate mai devreme si a 3 a fiind combinatia celor doua.
      Ar trebui sa iti faci un sablon si cind postezi sa dai paste ca oricum zici numai ca:bla bla bla...nu e adevarat...bla bla bla.
      Sfat: scapa de prescurtarile ale oribile si de interjectiile exagerate, nu fac decit sa-ti dea de gol intelectul, si asa putin...
      In rest ce sa-ti mai zic...lasa-ne, lasa-ne !!!! Cred ca toti sintem la unison cu chestia asta.

      Delete
    3. No comment ... iti dai cu presupusul vis a vis de persoana mea si nu sti nimic .Intamplator Grigore a fost doar unul din locurile unde am lucrat . Mai adauga "Armand Trousseau" .descoperi tu unde se afla . Personajul Tzipi nu face decat injure un sistem de la care manca si atat . Asta iti provoaca o oarecare sila .
      Strict referitor la SIN iti garantez ca nu te poti duce cu un numar si sa pretinzi ca este al tau . Asta e o mare minciuna . Exista cu totul alte metode de a se fura identitatea . Si punct .Discutiile cu oameni pentru care injuraturile sunt argumente nu isi au rostul . Pe anul care vine !

      Delete
    4. Imi dau cu presupusul...si o nimeresc la fix...cam mare coincidenta, nu crezi ? Mai adaug si "Madame Tussauds" ca te crezi cam vedeta...
      Si cu garantia ca nu poti sa te duci cu un numar SIN si sa pretinzi ca e al tau, iti propun sa ti-l postezi aici pe al tau si sa vedem cite sute de mii de dolari acumulezi in datorii in primele 48 de ore. Ai curaj, ca doar ai garantat ca nu se poate acum nu mai poti da inapoi fara sa te faci de cacat. De ala maro...

      Delete
    5. Mai am o intrebare:
      Cum se face ca o secretara de la un cabinet medical lucreaza cu SIN-uri ? Cred ca e o confuzie intre SIN card si Health card dar de ce sa facem un scandal asa mare ? In fond sint doar numere, nu ? Garantat...

      Delete
    6. 556498623 be my guest ... nu ai nimerit-o :-) nu sunt vedeta ci doar o femeie care la 50 ani o poate lua de la capat . Am acreditare CNO .Vrei si de la aia numar :)) ?
      Nu trebuie sa fi nici receptionis si nici secretar ca sa accesezi un sistem informatic .
      Deci esti invitatul meu sa incerci sa obti o identitate falsa cu numarul meu de SIN .

      Delete
    7. Deci, avem o secretara acreditata, de 3x femeie si care isi posteaza informatia cea mai pretioasa pe internet...am nimerit-o ? Acum nu mai poti zice ca nu, ca doar e scris mai sus. Nu mai pot decit sa-ti urez succese nebanuite in aventura canadiana !

      Delete
    8. CNO nu-i acreditarea de secretare ...secretara ai dat tu cu pdesupusul ... gresit ca multe din presupunerile tale . Sunteti atat de plini de ura si inversunare pe lumea din jur incat preferati sa vedeti orice numai adevarul nu .
      Informatia "cea mai pretioasa" nu face doi bani daca nu indeplineste alte cateva conditii ...in nici un caz nu imi vei putea fura nimic(identitate ,bani ).
      "Aventura canadiana " e inceputa practic de prin 2004 ,acum e deja viata mea obisnuita . Stiu exact ce e usor si ce e greu aici . Bafta ,si mai cititi atent alta data ce posteaza fatuca asta ... Nicaieri in articolele alea ,nici un oficial nu afirma ca este posibil sa iei doar un numar si sa te poti folosi de el ca sa iti faci driverlicense pe numele tau ...

      Delete
    9. Elena, daca Tzipi e dislexica eu n-am nici o problema in a citi in engleza si din ce citesc eu scrie ca se poate folosi un numar sin, cnp ce draci e, impreuna cu un certificat de nastere fals si se poate face carnetul de sofer si pasaport - aia spune raportul RCMP, care am inteles ca e politia. Aia a tradus si Tzipi, ca doar foloseste traducatorul automat cateodata - a nu se intelege ca-i iau partea, dar tu ai o problema cu ea si nu cu articolul in sine sau cu situatia din Canada. Te exprimi ca e asa de minunat ca mai ai putin si ne spui ca in Canada nu e criminalitate si ca de fapt politia inventeaza tot ca sa aibe si Tzipi din ce trai!


      Si din ceea ce scrie mai jos, aiureala asta are loc acum ca sa va anunte intr-un fel sau altul ca vor lua ca si masura de securitate pasaportul cipat! In ro nici nu te mai intreaba, ti-l face direct...

      Delete
    10. Reciteste si cauta unde deckara vreun oficial ca doar cu numaruk poti face ceva .Ce cred eu despre ea e alta poveste . Si nu are legatura cu subiectul .
      Strict la subiect astept sa mi ia cineva identitatea :-)

      Delete
    11. Ca sa furi identitatea trebuie sa fi SIGUR ca acel numar nu apartine NIMANUI ... o mare diferenta . Cu numarul poti face altceva ... sa lucrezi innumele altcuiva si sa plateasca el taxele de exemplu ....dar e mai complicat :-)

      Delete
    12. Royan : nu ma cunosc cu Elena personal, habar n-am ce bai are cu mine. Ce stiu sigur, este ca blogul asta are foarte multi hateri, din rindul romanilor aplaudaci in Canada.
      Fac astia spume la gura, daca cineva indrazneste sa arate lucrurile negative din Canada : cica " denigrez" si musc mina care mi-a aruncat un os de ros ( de parca n-as munci pentru el ! ).

      Cum argumente sa-si sustina fanteziile despre Canada nu au, recurg la atacuri la persoana si la a cauta nod in papura ( Tzipi nu stie engleza bine, deci tot ce afirma ea e eroare, minciuna ).
      A fost o vreme cind primeam amenintari pe blog si pe email cu ghiotura, de la aplaudacii din Canada. Vad aca acum s-au calmat : Elena e floare la ureche...

      Delete
    13. "Ca sa furi identitatea trebuie sa fi SIGUR ca acel numar nu apartine NIMANUI"...Cit te-ai gindit la ineptia asta ? cum poti sa furi identitatea cuiva care nu exista ?
      Cred ca s-ar cruci cei de la CNO sa vada ce scrii...si-ar da pumni in cap ca te-au acreditat. Frate mare e prostia romanului ajuns in Ca...numai laude marete la un sistem bolnav....Ia intreab-o tu frumusel pe Dr.Huidovici cum e treaba cu identitatea, poate te lamureste ea cumva si-ti da si ceva medicamente pentru a te aduce cu picioarele pe pamint.
      Daca pe mine mi-ar cere o secretara/receptionista (cu pretentii de "nurse" - acreditata, bineinteles) SIN-ul as injura-o fara sa ma repet circa 30 de minute. Si tu vii cu scheme numerale, ca umbli cu SIN-uri si alte alea....Lasa'ne ! Lasa'ne !

      Delete
    14. Ia fi tu logic mai bine decat sa te joci de a presupunerile pe care nu le nimeresti ... sistemele actuale informatice cu care se lucreaza nu permit linkul dintre un nume catre un numar care deja e alocat altuia .Pur si simplu iti apare numar invalid . Asta se intampla si cu health card number si cu sin . Ca sa faci o smecherie temporara ca in timp vei fi dibuit dar va fi tarziu , e nevoie ca acel numar sa nu apartina unei persoane . Asta e timpul mort al sistemului informatic . Intamplator am cunoscut pe cineva care a facut schema asta .
      Decat sa te concentrezi pe persoana mea mai bine ai incerca sa judeci rece . Stiu , sunt complet nesuferita celor ca voi .Mananc altfel , iubesc copii , imi iubesc parinti si chiar iubesc locul in care traiesc. Imi cer scuze pentru asta . O sa incerc sa fiu nefericita ca sa fiu in trend petrecandu mi restul de viata , poate nu mai mult de cativa ani , inecata in amar .

      Delete
    15. Si cei care au fost vaduviti de "cetatenie" nu au nici o treaba cu furtul de sin . Ei au mintit in legatura cu rezidenta . Cu timpul stat in Canada . Hai sa iti explic si cum ... Pleci din Canada pe la o trecere in US cu masina si de acolo zbori unde ai chef. Te intorci in aceladi mod . Aceste treceri nu s contorizate . Tu vei figura cafiind in Canada . De unde stiu? Am avut nevoie de o hartie le border (se elibereaza moka) si nici una dintre trecerile de frontiera rutiera nu apare. Apar doar cele de pe aeroporturi si daca ai fi plecat cu trenul . Aici e frauda pe care arabii o fac . Cam asta e schema lornu furtul de identitate ptr cetatenii.

      Delete
  11. Tipi, oricine are bani poate cumpara o identitate noua si chiar legal.Legiunea straina de ex,iti ofera o identitate noua dupa 5 ani de serviciu.Martori care ajuta la prinderea unor criminali primesc identitate noua.Or mai fi si altii,cum ar fi artistii,sportivii,oamenii bogati si satui de societatea de rahat in care traim.Dar o clonare a identitatii se poate face ori in bucatarie cu instrumente rudimentare sau foarte performante,sau de catre un functionar care lucreaza chiar la "pupitrul de comanda"si care este corupt.Cu cine colaboreaza si cine il sustine,nu stiu.Stiu doar ca atunci cand Romania nu era in U.E se vindeau mii de vize direct din ambasadele germaniei,frantei,angliei,etc.Americanii si canadienii vindeau vize pe banda rulanda si o fac inca.Coruptia nu s-a inventat in Romania..

    ReplyDelete
    Replies
    1. De buna seama ca se poate cumpara orice cu bani : Fane Spoitoru e cetatean canadian ... N-am nici un dubiu ca exista coruptie peste tot si cu bani poti obtine orice vrei ( legal sau ilegal ),oriunde pe planeta asta.

      Problema mea e cu aplaudacii care mint ca, Canada lor e floare de crin, si toti cei care nu' s de acord cu ei, sunt niste mincinosi care trebuiesc discreditati prin atacuri la persoana.

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.