Doctor Yourself

Friday, August 24, 2012

Nepal Festival

Nu cred ca exista cineva ( in afara de Omul Meu ), care sa nu isi doreasca sa viziteze Nepalul si Tibetul : mai ales daca si-a petrecut copilaria cu cartile pe Alexandrei David Neel.  Asa ca m-am dus la Nepal Festival, mai mult decit curioasa.

                           Festivalul se tinea in fata primariei. Cam pustiu ...


Pina astazi, am fost convinsa ca romanii sunt cei mai nepriceputi pe lumea asta, in a-si promova tara. Recunosc spasit, ca m-am inselat : nepalezii sunt in top !
Cind organizezi in festival, in care se presupune ca iti promovezi tara, ar trebui sa arati vizitatorilor ceva, orice ... Nepalezii nu doar ca nu ne-au aratat NIMIC traditional, sau macar specific tarii lor , ci ... NU ne-au aratat nimic ! Majoritatea standurilor erau goale !


Vizitatorii .... cum veneau, asa plecau ! Adica nedumeriti ... Nu ramanea nimeni in zona, daca nu era nimic de vazut : oamenii traversau piata si plecau dezamagiti.


                              Singurii care ramaneau, erau nepalezii


                         Eu am sa dau o tura pe la tarabe : Nepal Turism !


Din nou : cum poti sa sustii ca promovezi tara, cind tu nu imi arati nimic ? Pe taraba aveau niste atlase geografice, cu poze din Himalaya.


Si aveau doua teancuri de brosuri : pustii de la taraba, nici nu s-au sinchisit ca aveau un vizitator. Asa ca i-am intrebat daca pot sa ma servesc. Puteam !
Eu cred ca nepalezii au glume proaste in program : viziteaza cineva Nepalul pentru ... shopping ?


Deci, tara aia are atit de multe chestii interesante de vizitat, iar ei ma trimit la cumparaturi !


                              Cealata brosura, promova parcurile nationale :


 Ok, am inteles : aveti artizanat, aveti si animale. Si Panda rosu ! Da' spune-mi, arata-mi ceva despre tara ta !
Altceva nimic despre Nepal ...


Restul standurilor erau de promovare a diferitelor afaceri din Canada : taraba unui agent imobliar, al unui agent de asigurari, etc. Astia nu isi promoveaza tara, ci ....propriile afaceri din Canada !
    Asta e singura taraba, care promoveaza filmul nepalez. Am vrut sa ma uit  la pliante sau la ce promovau ei, insa ... aveau taraba plina cu bomboane si bilete de tombola. Adica promovau ... nimic.


Asta era singurul personaj din tot festivalul, care promova ceva : steagul Nepalului




                                        Sa ne asezam pe scaune


... si sa studiem desafasuratorul festivalului : macar sa stim ce urmeaza sa vedem pe scena ...


M-am lamurit de nu se poate ! Toata brosura era scrisa cu cirligei ! Logica trebuie sa fie asta : promovam Nepalul ... numai nepalezilor ! Restul lumii ... nu-i necesar sa afle nimic despre Nepal. Cu atit mai putin , sa-l viziteze ...
    Deci, daca tot nu putem citi, macar la poze sa ne uitam :


                                   Pe scena avem dansuri sclipicioase


                                         .... sau dansuri mai modeste ...


                                                          Plicisitor !


                               Mai bine vizitam tarabele cu mincare :


Toata mincarea era in vase inchise, de n-am putut vedea nimic. Noroc cu mincarea clientilor ! Meniul afisat era un mix de noodles chinezesti, cu pui indian ( curry ).

                        Sau dumplings chinezesti, cu orez indian ( curry ).


N-am habar ce erau, insa cu siguranta, erau prajiti in ulei : motiv pentru care, mi-a disparut interesul .


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.