Doctor Yourself

Tuesday, August 28, 2012

International Street Festival

                                      Mi-am pus "busuioc" in par ...


                               ... si am plecat la International Street Festival .


De fapt, e mai mult un fel de Africa Festival, ca majoritare erau magazinele africane ...


                                  E zona cu populatie mai colorata ...


                                  ... in care ochiul lui Horus vegheaza ....


                            Nu doar ochiul lui Horus, ci si ....ochiul bufnitei !


                                                          .... de aici :


                                      Incercam mincarea africana ?


Nu m-am prins ce era in tigaia aia : niste bucati de cadavre, amestecate cu niste fibre neidentificabile .


                         Cum pot unii sa manince asa ceva .... nu stiu !


                                         Prin cartierul cenusiusi nu numai ...


                  .... saracia e mare: magazin de imprumutat bani cash !


             Da' mai bine sa ne inveselim cu un strop de muzica : de cartier !


                                                     Sau ... live !


                  Pe la festivalul asta, e cam pustiu ... Gizas stie de ce !


                         Asa ca mergem sa vizitam taraba cu maimutei.


                                            Nu-i asa ca sunt frumos ?


                                Vrea cineva sa se joace cu sarpele ?


                            Va spun, e prietenos ! Incearca si tu !


                       V-am spus doar ca e prietenos : sta si la mingaiat ...


                                     Asta-i liana ? Pot sa ma dau huta pe ea ?


  Hei, de ce mi-ai luat liana ? Eu cu ce ma mai joc ? ( incepuse pagalul sa o certe pe fetita ! )

                                      Un papagal cuminte si vorbaret ...


                   Doi pasi mai incolo ... spatiu de distractie pentru plozi :


                                   E clar : festivalul asta e mort !


                           Mai bine imi cumpar mincare si plec spre casa :


2 comments:

  1. ce de legume !
    erau loco sau din vecini?
    de fapt nu conteaza.

    ReplyDelete
  2. Din vecini si de peste mari si tari. Cele loco sunt de 2 ori mai scumpe si au aceeasi calitate mizerabila.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.