Doctor Yourself

Thursday, August 16, 2012

Greek Festival -2

                           Si ziceti ca nu vreti sa mincati cadavre ? Nici eu !


        Las' ca mergem sa cautam mincare pentru oameni normali ( la cap ... )


     Da' mai intai sa ne numaram banutii : trebuie sa fim siguri ca avem suficienti !


Restaurant brazilian, care vindea fructe : din pacate, prajite pe gratar ! Insa tot e o varianta mai buna, decit sa maninci hoituri !


Cind insa, ma uit mai indeaproape ... plin de viespi ! Doua am reusit eu sa prind in poza, insa era un roi intreg, ce zbura printre clienti si chelneri ...


                     Las' ca noi mergem sa cautam mincare si pe la alte tarabe :


                                            si gasim taraba cu mincare raw :


Eu rabbit-food maninc de obicei, insa daca imi dai amestecuri, mi se face greata doar cind le vad ! N-as minca, nici sa-mi dea pe gratis !


                                      In sfarsit, am gasit taraba salvatoare !


                                          E clar : aici ne oprim sa mincam !


                                    Baklava, vreti ? E d'aia home made ...


                                       Costa .... 1 $ / bucatica !


Cit de mare e bucatica ?( exact cit vedeti in poza )....  Un patratel cu latura de 3 cm ... infim ...

Festivalul grecilor, e cel mai mare din Torontesti : dureaza 3 zile si e vizitat de mii de canadieni. Asa ca, momentul e foarte prielnic pentru reclama .
Descopera Torontestiul !
     Nu va entuziasmati, ca n-aveti ce descoperi ! nimic interesant : nici in oras, nici in afara lui !


                                  Mai bine descoperi clubul de fotbal !


Nu ca as fi interesata sa ma uit cum 11 barbati in toate firea, alearga bezmetici dupa o minge ... nu ! Majoretele fac toti banii !


Intr-o societate majoritar balenute, credeti-ma ca o femeie bine, e o adevarata descoperire ...

        V-ati luat vreodata teapa de la Bell ? Daca nu ... acum e momentul !


            Se da ceva pe gratis aici ? Doar peste 1 ora ?  Dezamagitor ...


                  Daca undeva, se da ceva gratis ... acolo e coada cea mai mare !


                                       Fluturas de reducere la fitness :


                              In schimb, peste tot era o gramada de politie :


Si o gramada de boracime, care urla si facea ca toti dracii. Nu inteleg de ce parintii isi iau racnitorii cu ei, la un festival care nu e destinat plozilor ( chiar daca aveau amenajat un colt special pentru ei ) : presupun ca pur si simplu sunt indolenti. Ca daca n-ar fi, nu ar fiscos puradeii din perimetrul dedicat lor.

Generatia viitorilor sclavi ( " multumita" parintilor ) :


              Noi nu deranjam pe nimeni ! Noi latram artistic  .... pe muzica !


         Am cintat calare pe pian, de-a lungul si de-a latul Americii : in 45 de orase !


                                  Eu nu cint, insa ador sa fac shopping ...


                                      Cam asta a fost tot : pauza de odihna ...


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.