Doctor Yourself

Thursday, August 2, 2012

De rahat ...

Se intimpla in Raiul civilizatiei : taximetristilor, le-a fost interzis sa foloseasca toaleta publica din aeroporturi. Pe motiv ca se rahatesc pe pereti si pe podele !


Pe 16 iulie, soferii de taxi care isi fac veacul in aeroport, au primit o scrisoare de avertisment final, din partea autoritatilor din aeroport, in care li se spune textual ca urinarea si defecarea pe podea, pe PERETI si uscatoarele de maini, nu este acceptabila si va ave aca rezultat, refuzarea accesului soferilor in cladirea aeroportului. 

Sa nu va imaginati ca e o exceptie, sau ca cei de la aeroport bat cimpii ! NU ! Rahatitul pe pereti si pe podele, e o situatie cit se poate de comuna in Rai ( in general, precticata de o specie mai cacanie, care traieste cu impresia ca aici e CanIndia ).
     Mai demult, cind lucram la un mare magazin din Rai, personalul avea toalete separate de cele folosite de clienti. Ei bine, incontinuu se rahatea personalul pe podea, pe marginile vasului de toaleta, peste tot. Managementul, a fost nevoit sa puna afis deasupra fiecarui vas de toaleta, in care ii ruga frumos sa traga apa dupa ei, si sa nu se rahateasca pe podele. Credeti ca s-a schimbat ceva ? Nu ! Imi pare rau ca n-am facut poze ...


 Pe la jobul Omului Meu, aceeasi situatie care se repeta ciclic : rahati intinsi pe pereti, pe podea, pe uscatoarele de maini, peste tot. In mod repetat ( adica de fiecare data cind se intampla ), managementul face sedinta cu tot personalul, in care le explica de ce nu e bine sa iti intinzi rahatul pe pereti, de ce trebuie sa te rahatesti in gaura vasului si cum te speli pe maini si folosesti uscatorul apoi. Le-au pus si afise cu desene in baie !
      Eu cred ca, de fapt, problemele din toaleta continua, pentru ca managementul a omis sa le explice canadienilor, despre cum trebuie sa se stearga la coor ! Omul Meu asa mi-a zis, ca nimeni nu le-a explicat cum se foloseste hartia iginenica : eroare de management !

De foarte multa vreme am vrut sa scriu despre asta, insa asteptam sa apara ceva  pe subiect in ziare : ca daca nu as fi adus dovezi din presa, nu m-ati fi crezut in veci ( despre cei aflati in Romania si in Europa Occidentala, vorbesc ) !

 Revenind la rahatul din aeroport : pina la urma, au interzis accesul taximetristilor la WC. De ce taximetristi ? Pentru ca aici, taximetria e monopolul indienilor ( rar vezi sofer de alta culoare ), doar ca in ziar nu pot sa scrie asta, ca e paranoia cu rasismul.

Asa ca, autoritatile aeroportului, le-au instalat doua toalete d'alea ecologice de plastic ... in afara cladirii aeroportului ! Cu alte cuvinte : daca va rahatiti pe pereti si pe podea ...  o sa stati continuu in propria mizerie .
Taximetristii ... tot ei cu coada pe sua ! Se dau jigniti ca autoritatile considera ca ei nu merita sa foloseasca toaleta. Pai daca se haratesc peste tot ...


 Autoritatile vor sa dreaga busuiocul, insa ... pun paie pe foc ! Cica toaletele portabile sunt doar o solutie temporara : pina cind va vom construi o cladire cu toalete, destinate special taximetristilor !


 In sedinta de saptamina trecuta, reprezentantul taximetristilor, a promis autoritatilor aeroportului ca va coopera cu autoritaile, ca sa monitorizeze Wc-urile si sa pedepseasca soferii care fac mizerie. Asta, doar ca sa le fie permis accesul la WC-ul aeoportului, pina cind le vor constru cladirea cu Wc-uri dedicate taximetristilor.
  Si cum o sa faca ? O sa stea la coor-ul fiecaruia, sa vada daca s-a rahatit unde trebuie ? O sa traga apa dupa el ?


 Credeti ca a impresionat pe cineva, ca s-au jurat taximetristii pe rosu, ca nu se mai caca pe pereti ? Evident ca nu !
A doua zi dupa sedinta, cind un taximetrist a incercat sa intre in toaleta aeroportului, o femeie de serviciu l-a intrebat daca e taximetrist si l-a poftit afara !


15 comments:

  1. Eu am o nedumerire: Având în vedere că ai spus că şi personalul de la magazinul la care ai lucrat se câca pe pereţi, de unde mama dracu' ştie administraţia aeroportului că taman taximetriştii sunt de vină? I-au căutat la cur şi au văzut că nu sunt şterşi corespunzător, sau cum?
    Nu contest faptul că taximetriştii indieni naturalizaţi poate chiar se cacă pe pereţi. Habar n-am dacă-i aşa, poate-o fi. Însă, eu nu-mi dau seama de unde şi-a dat seama administraţia aeroportului că taman taximetriştii şi doar taximetriştii sunt cei responsabili?!

    P.S.: Aia cu "eroare de management" m-a făcut să râd crunt :)))).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Administratia aeroportului "stia" ca's vinovati taximetristii, pentru ca sunt ... indieni si ca isi fac veacul in fata aeroportului, le folosesc Wc-urile ! Doar ca n-au voie sa spuna, ca e paranoia cu rasismul. Si la job la Omul Meu, toata lumea " stie" ca indienii se caca pe pereti.

      Eroare de management ? Ha-Ha ! Sa vezi ce ma distrez eu ( de una singura ), cind scriu articolele...

      Delete
    2. Ma gandesc ca poate au pus femeia de serviciu sa verifice in urma cui ramine cacatul pe pereti. La job la omul meu, au existat misiuni din astea, doar ca nu s-au facut publice si nu s-au facut public nici vinovatii ( ca e treaba cu rasismul ).
      Si nu isi permit sa spuna in ziar ca am pus spioni la Wc...

      Delete
  2. Poate n-ar fi trebuit, da' m-am spart de ris.... Auzi, indienii sa se cace pe pereti.... Sint sparti in cur si nu mai pot sa tina sau de la atita curry? Cur, curry, ce ironia dracu'....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe pereti e cacat intins cu degetele. Nu pot sa-mi imaginez care-i procedeul !

      Delete
  3. DECI NICI HIRTIE NU AU/NU FOLOSESC? SE STERG CU MINA? PAI NICI TIGANII NOSTRI NU FAC ASA, FRATE.... RAMII FARA REPLICA....

    ReplyDelete
    Replies
    1. In India, n-au hartie igienica prin hoteluri si restaurante ( mai putin alea de lux ). cu ce se sterg, n-am nici cea mai mica idee . Frunze de banan ?

      Delete
  4. Cand ma gandesc ca nici nu se spala pe maini dupa folosirea toaletei, mi se face rau. Am vazut cu ochii mei cum o colega indianca a iesit din toaleta si a plecat fara sa se spele pe maini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E stiut ca nu se spala pe maini. Sotul meu deschide usile la baie cu servetel in mina, de scirba !
      Ca degeaba te speli tu pe mini, daca atunci cind iesi din baie, pui mina pe aceleasi clante pe care a pun mina, ala de minjeste peretii cu cacat ...

      Delete
  5. ATUNCI, CU PARERE DE RAU, DAR ISI MERITA RENUMELE DE NATIE IMPUTITA. LA PROPRIU, DIN PACATE. MAI IMI POVESTEA SOR-MEA SI E PE BUNE - CUM BAIATUL UNUI PRIETEN DE-AL EI, AFLAT LA STUDII IN ANGLIA, ARE O GAGICA INDIANCA (CA UNA ALBA NU GASEA, FIR-AR AL DRACU' DE TIMPIT, DA' SI-ASA, ANGLIA, CA SI FRANTA, SE "INNEGRESTE" PE ZI CE TRECE) SI AU VENIT EI AMINDOI IN VIZITA LA TA-SU, LA BAIA MARE, CA DE-ACOLO E. FATA, CICA, NU ERA VREO JEGOASA, VREO NESPALATA SAU MAI STIU EU CUM, DA' FRATE, AVEA UN MIROS CORPORAL DE MUREAI, LA FEL CUM AU "INDIENII" NOSTRI AUTOHTONI, DACA NU MAI RAU. NU SUFEREA CU NIMIC, SA ZICI CA ASTA E CAUZA MIROSULUI, NU, NIMIC DE GENU'. PUR SI SIMPLU, SARACA, ASA ERA/ESTE EA. MA CREZI CA LU' TA-SU LU' ASTA, DUPA CE AU PLECAI CEI DOI PORUMBEI PE BALIGA, I S-A FACUT RAU SI A ARS SALTEAUA SI PATU' UNDE A STAT AIA? OMU' STA LA CURTE, MA ROG, SI-A PERMIS, SA ZICEM.... C-A-NJURAT SI A BLESTEMAT IN URMA, ASTA NU MAI CONTEAZA....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu toti indienii au probleme cu iginea, e adevarat. Si e la fel de adevarat ca toti put : asa e mirosul lor natural. Insa, mirosul nostru de albi, indienilor li se pare la fel de puturos ...

      Delete
  6. ASTA STIU, CA SI ALTORA MIROSUL NOSTRU LI SE PARE CA DRACU', DA' HAI SA FIM SERIOSI - NU PUTIM CA ASTIA, LA MODUL GENERAL VORBIND, EVIDENT, PE CIND ASTIA, REPET, SINT RENUMITI PENTRU IMPUTECIUNEA LOR....

    ReplyDelete
  7. Deci e tare faza ca sa fie inventata! Nici in visele mele nu mi-as fi inchipuit rahatel pe pereti! Te stimez pentru spatiul multicultural in care traiesti :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Funny ! Si cind ma gandesc ca bietii romani sunt cautati si in coor, li se cere sa aiba si luna de pe cer, ca sa primeasca viza de emigrant in Rai ...
      Ajung in Rai, si gasesc cacati intinsi pe pereti, la job li se explica despre cum se foloseste WC-ul, etc ... Scene suprarealiste ...

      Delete
  8. Tre' sa recunosc ca m-am kkat pe mine de ras la faza asta - ca sa fiu in context!
    Hai lasati ca si noi putim in felul nostru, sa nu fim partinitori :))))))))

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.