Doctor Yourself

Thursday, July 12, 2012

Vanatoarea de "comori"

Daca inainte ceva vreme, sa cumperi de la second hand era asa, o chestiune jenanta, acum, in plina criza, a devenit o chestiune .... glorioasa. Nu doar ca nu mai este subiect tabu, insane falim prin ziare, cand vanam cate o "comoara " ...


Ne invata ziarul, cum o tanti a cumparat un habar n-am ce vas de la second hand, si dupa 8 ani l-a vandut cu 1.000 $ .


Alt nene, e incantat sa sa viziteze magazinele second hand, in cautare de chilipiruri numai bune de revindut ...


Alta tanti a cumparat de la second hand o carte cu autograful autoarei, care valoreaza pe piata, 1.000 $


Ursuletde plus Armani, cumparat de la piata de vechituri, cu 15 $ si revindut cu 110 $ ...


Ziarul ne spune cum magazinele second hand au o alura de pestera comorilor, unde poti gasi monezi de argint in restul pe care il primesti de la casa de marcat, sa gasesti piese rare de arta sau de mobila si alte balarii. Ca toti cautam comori ...


   Pestera mea a comorilor, arata asa, si este tot intr-un magazin second hand :


Da, stiu ca trebuie sa fiu optimista ( otimismul e pentru prosti - parerea mea ), insa realitatea arata .... diferit .


La colt cu strada mea, e o sectie a unei mari librarii din Canada, si o vizitez tot mereu, insa n-am cumparat niciodata nimic : au doar maculatura. Non-valoare.
Gem rafturile de carti d'astea pentru retardati : spune-mi ce sa fac cu viata mea ? Du-te si impusca-te, daca n-ai habar de capul tausi nu intelegi pe ce lume traiesti !


                  In schimb, Amazonul e plin cu carti pe care le vreau, le visez  ...


Insa uneori, am noroc cu pestera comorilor, si gasesc carti pe care le vreau . Medicamente care nu functioneaza : pai stim asta deja ! Trebuie sa fii bine dus cu capul, sa ai o boala cronica si sa permiti doctorilor sa te " trateze " !
   Din fericire, unii bolnavi, se mai trezesc din prostie ...


          Next step : am dat 3 $ cu tot cu taxe . Pe Amazon costa 145 $ de noua ...


                              Am dat 5 $ .... adevarata comoara !


Pe Amazon, cea mai ieftina carte uzata, costa 81 $ ! Are nenea Hoffer niste preturi la cartile lui, de ma ia cu dureri de cap ! Imi mai trebuie o carte de'a lui : costa doar aproape 350 $ de noua, pe Amazon ...

Deci, ma jur ca seamana leit, cu un amic de-al nostru de aici din Canada ( se stie el, ca citeste pe aici ) ... Pe nenea Kevin l-am cumparat cu 2 $ , pentru ca merita : aveam cealalta carte scrisa de el si cautam continuarea ...


Mai greu sa gasesc o carte cu informatii valoroase. Ca de maculatura ca asta, sunt pline refturile librariilor ...


8 comments:

  1. Bravo, astea sint comori. Eu am comandat o data o carte second-hand de pe Amazon si nu a venit. Dupa citeva luni am reusit sa-mi recuper banii. Deci nu recomand la nimeni sa cumpere carti daca nu sint shipped from Amazon.

    PS: imi place inelul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am cumparat si second hand de pe Amazon, insa m-am uitat ca vinzatorul sa aiba rating bun. Am primit-o. Drept ca o singura data am cumparat second hand... restul, toate au fost noi.

      Delete
  2. 1. sunt de acord cu cercetarea la back-ground check a vanzatorilor second-hand care vand chestii pe Amazon. As recomanda si niste librari/anticari relativ seriosi care vand carti uzate on-line, care uneori apar si pe Amazon, dar au si site-urile lor individuale, (gasibile pe Google), si de la care am cumparat si eu in trecut, AbeBooks, Powells Books, Alibris, (desi transportul poate costa uneori mai mult decat pe Amazon, dar trebuie calculat, desigur, pt ca nu e o regula absoluta, depinde si daca e international sau nu, pt ca ei nu au experienta asa de mare pe international ca Amazon, desi cu Canada precis au).

    2. eu daca as avea acel ursulet Armani nu m-as desparti de el pt numai 15 USD ! cred ca nici pt 110 de USD...la 180 USD incepem poate sa vorbim...desi, daca ar fi de cumparat, nu cred ca as da mai mult de 32 de USD pe el !

    3. tu, (sau un om drag tie) chiar ai/a sau ai/a avut cancer ? De care fel, (daca nu e o intrebare prea intim indiscreta) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. 4. Sa stii ca mi-a placut ff mult seria de articole cu poze din vacanta. Chiar am apreciat ca ai muncit pt a prezenta asa ceva. Nu am comentat, mai mult m-am uitat la poze, dar e si pt ca eu chiar nu ma pricep la chestii de teren, de geologie...cred ca e din cauza ca o data, cand am invatat la scoala o lectie din asta de geologie, si am dat o lucrare de control, deoarece pur si simplu nu reusisem sa inteleg deci sa retin mai nimic din lectia respectiva, efectiv am copiat cuvant cu cuvant din carte, dar am luat 8 si nu stiu de ce, pe cand colegul meu de banca a luat 10, desi si el copiase tot de acolo, si cam tot aceleasi lucruri ca si mine...zau, am fost asa de suparat, m-am simtit chiar discriminat, si mi s-a parut o nota acordata chiar in mod injust !! Desi, in general eu accept notele pe care le primesc "pe drept", adica 4 la fizica si 3 la istorie stiu sigur ca le-am meritat, si nu le contestez, totusi in cazul acelui 8 de neinteles, am fost atat de afectat incat am pus-o si pe mama sa se planga la profesoara (desi nu am pomenit de copiat)...profesoara a comentat fata de mama ca sunt probabil un copil "ambitios", dar tot nu mi-a marit nota ! Zau, zi si tu daca nu a fost discriminare !!

      Delete
    2. Nu, nici eu, nici sotul meu n-am avut cancer. Daca vrei sa vorbim mai multe despre cancer, te rog scrie-mi email ! Subiectul ma intereseaza.

      Delete
  3. Replies
    1. Am si eu acasa pe cineva incintat de mainile mele ...

      Delete
  4. :)) Nu intentionez sa-i iau locul, dar ma bucur ca au succes si iti usureaza viata :D

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.