Doctor Yourself

Tuesday, July 17, 2012

Puradelizare -1

Din ciclul " noi simtim, noi nu gindim " ...
Daca simtitoarele in cauza, si-ar folosi si creierul din dotare, ar fi perfect : n-as mai avea eu ce sa scriu pe aici ...

In Rai, populatia e din ce in ce mai imbatranita. Virsta medie in Rai, era in 2011 la 40-41 de ani .


Batranii de peste 65 erau in procent de 14 % in 2011 : in continua crestere, comparind cu anii trecuti.


 In plus, imigratia s-a prabusit : ca imigrantii aduceau puradei in Rai, si mai puiau si pe aici. Si mai grav este, cu tot cu imigranti, canadienii nu prea mai vor sa puiasca : natalitatea a scazut dramat...  Din pacate, statistica se opreste in 2.000 ( de ce oare ? ) ....


Concluzia e una singura : e nevoie de sclavi care sa munceasca sa plateasca pensiile baby-boomers-ilor. Zice Statistics Canada, ca pentru prima oara in istoria Canadei, populatia in prag de pensionare este mai mare decat populatia gata sa intre in cimpul muncii.


Vrei sa nu mai racesti ? Nu, nu trebuie sa iei o aspirina, ci .. cel mai bine e sa puiesti ! Ai purdei in dotare ... esti scutit de raceli !  Asa zice un "studiu" recent ...


Carnegie Mellon university din Pittsburg a examinat 795 de adulti din 3 studii anterioare si a tras concluzia ca parintii au 52 rata mai mica de a se imbolnavi de raceala sau sa ia un virus de gripa.
   Vrei sa scapi de raceala ? Fa-ti un plod, ca puradelu' e panaceu universal ...


Asa ca se iduce prostimii ,convingerea  ca trebuie sa puiasca : e nevoie de carne de tun ....
 Cum ii manipulezi in directia pe care o vrei tu ? Pai stimulind sentimente, simtirile ( ceea ce tine de natura animalica din om ). Exclus sa apelam la ratiune, ca nu poti stimula ceva ce nu exista .
    Mda, un studiu declara ca parintii traiesc mai mult si sunt mai fericiti decit oamenii child-free ! Da-ti-mi voie sa am profunde indoieli ( bazate pe examinarea realitatii in care traim ) ! Insa povestea asta cu " au trait fericiti pina la adinci batraneti ", prinde foarte bine la simtitoare ( ca doar le spui ce vor ele sa auda ).


  Asa ne-am trezit cu o avalansa de articole in ziare, care fac reclama .... la puit !


Vai faaata, ce sentiment minunat e sa feti exact de ziua mamei ! Si ce sentiment grozav ai, cand iti vezi boracu' , imediat dupa ce ai crapat ca un pepene in durerile Iadului ! Adevarata avalansa de simtiri ( ca avalansa de hormoni de dupa nastere, iti isi face bine jobul .... chimic ).


Te ingrijorezi ca nu ramai gravida ? Nu iti face probleme, ca noi te ajutam : iti recomandam clinici de fertilizare !


Clinica noastra te ajuta cu drag, sa-ti faci rost de un puradel : sau chiar mai multi !


Nu stii cum sa ramai gravida ? Ziarul nostru publica ghidul femeii de-a fata : te invata pas cu pas, ce trebuie sa faci ! Gratis ...  doar-doar te hotarasti sa puiesti !


Ai urmat instructiunile noastre si nu stii ce s-a intamplat ? Foloseste testul de sarcina pe care ti-l recomandam calduros. Da, e o adevarata industrie cu big monney, intemeiata pe disperarea femeilor de a pui.


                      Tot noi te invatam ce trebuie sa faci si in urmatoarele etape.


Iti servim sfaturi despre ce trebuie sa faci, dupa ce aduci acasa plodu' : nu te ingrijora, nu incepe sa gandesti singura ! Doar urmeaza instructiunile noastre !


Te temi ca e greu ai grija boracului, de una singura ? Nu mai e cazul ! Noi iti aducem vestea cea buna : intre timp, barbatii canadieni  au inteles ca daca tot l-au facut ( sper ca de buna voie... ) e cazul sa-si asume si responsabilitatea cresterii lui. Asta e statistica : in ultimii ani, 30 % din barbati si-au luat concediu de paternitate.


Ai descoperit ca un chin sa ai grija de urlator ? Bine ai venit in lumea reala ! Tare proasta trebuie sa fii, daca ai luat de bune povestile siropoase cu care societatea te indoapa : feerie cu puradei atirnati de fusta .


Mai mult de jumatate din femeile intervievate, si-au exprimat sentimentele de izolare, care au aparaut imediat dupa fatare ( la doar 8 saptamani ). Desigur, daca prietenele le intreaba cum e sa fii mamica, o sa le faca capul mare despre cat de minunat, fantastic e sa ai puradel atirnat de coada .
     Trei sferturi din ele au considerat ca nu au primit suficienta ghidare in timpul sarcinii, ca sa poata intelege ce le asteapta dupa fatare.
   Ce ghidare le trebuie ? Ele n-au creier sa judece si sa priceapa ce inseamna sa stai cu boracul de fusta 24 din 24 de ore, ani in sir ? Esti sclav la dispozitia urlatorului si asta e. Nu-i treaba nimanui sa-ti explice pe ce lume traiesti : daca tu nu poti pricepe .... ghinion ! 


Chestionarul mai arata ca multe mame au dificultati in a dezvolta o relatie sanatoasa cu plodu' lor . Mda : cand visezi Cai Verzi pe preti si confunzi plodu' cu o papusa cu care vrei sa te joci ... te cam dai cu capul de pragul de sus ...
    Doua cincimi au admis ca devin furioase cu plodul lor: cind iti freaca nervii cu urlete la fiecare 5 minute, zi sinoapte, e normal sa-ti cedeze nervii.

Asta fiind cruda realitate : enorm de multe mame sunt chinuite ca trebuie sa aiba grija de borac ,iar  ziarul spune ca sanatatea emotionala a mamicilor, este o urgenta a sanatatii publice.
Da' de ce ? Ca au luat niste decizii , fara sa judece inainte ? Pai sa mai ia un Distonocalm si sa continue sa stearga muci si sa spele cacati : asta a fost decizia lor, asta si-au dorit, asta au primit.

De ce sa se ia bani din sistemul de sanatate ( sau social ), ca sa le creasca lor puradeii? Pai in felul asta, nici o muiere careia ii vine a fata, nu o sa-i pese : pur si simplu o sa faca boraci, ca lasa, daca mie nu o sa-mi placa, o sa se ocupe societatea in locul meu ! Nu poti duce, nu faci plozi, ca nu-i obligatoriu sa puiesti .

In plus, daca nici macar atata lucru n-ai reusit sa intelegi ( cat de chinuitor e sa ai grija de borac ), in ciuda faptului ca e plin de ei in jurul tau, apoi nici nu meriti sa devii mama ! Trist, cand oameni care nu stiu de capul lor, isi iau responabilitatea de a avea grija de capul altora ( care nu se pot apara de prostia parintilor ).
    Am o prietena in Romania, care a avut onestitatea sa admita ca e greu, chinuitor sa ai grija de plod, si ca daca ea ar fi stiut ce sclavie o asteapta, n-ar fi puit in veci . Desigur, isi iubeste puradelu', insa una e sa-l iubesti, si alta e sa-l cresti : vorbim de chestiuni diferite.


Mda . Se fac presiuni pentru de-responsabilizarea mamelor : uite ca una si-a omorit boracu', pentru ca nu mai suporta sa aiba grija de el. Deci, haideti sa ne implicam noi, ceilalti mai mult ! Pai nu pe borac trebuia sa-l omoare, ci pe ea insasi : fiindca ea si-a creat cu minuta ei toate problemele. In plus, mai sufera si plodu' din cauza ei .

 Sa le spuneti si astora, cit de chinuitor este sa ai grija de plod, si cum iti distruge el viata si farima de libertate care o aveai :


 Ipocritii astia erau insirati cite unul la fiecare 50 de metri . Mi se pare ipocrizie maxima, sa tipi in strada ca fetusii sunt ucisi, da' sa n-ai nici o problema de contiinta, ca milioane de animale sunt casapite, doar pentru ca mincatorii de cadavre sa-si faca mofturile. Pai sunt macelarite mult mai multe animale decit foetusi : asa ca, ar trebui sa aiba pe panourile alea, poze din abator , pentru ca salvarea animalelor sunt urgenta cea mai mare!
     Dar asta nu se intampla, ca ipocrizia e mult prea mare. In plus, astia nu's foetusi pina in 3 luni, ci plozi in toata regula : aproape ca pot sa zica " mama" ...


 Si sunt triplu ipocriti : sa aduci pe lumea asta un plod, inseamna exact sa-l condamni la sclavie pe viata. Si e nevoie de foarte mult egoism, ca sa-ti faci copilul sclav, doar pentru ca ai tu nevoie sa iubesti pe cineva, sa te joci de-a mamica, pentru ca asa ti-a spus zeul la care te inchini sa faci, etc.
Irelevant pretextul : relevanta este realitatea ( plodul tau va fi sclav si carne de tun ). Iar daca se va destepta vreodata la realitate, va intelege ce i-ai facut : foarte probabil sa vina sa te scuipe.

    Cine se stie cu depresii post natale, n-are decat sa ceara reteta de antidepresive, calmante, sa-si plateasca psiholog, psihiatru ! 


Da' tu nu te preocupa de asta ! Tu fata-i pe banda rulanta , iar noi facem presiuni pentru ca societatea din Ontario sa aiba si mai multa grija de puradeii abandonati. Ca e nevoie de carne de tun ...


13 comments:

  1. Despre rasismul canadian: http://www.youtube.com/watch?v=ONmXdg4Jazc&feature=g-all-u

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu inteleg iota din ce zice nenea ala : nici un cuvint nu e clar pronuntat !
      Rasism exista, nu e cazul sa ne imbatam cu apa rece...

      Delete
  2. Bine - au nevoie - sunt imbatraniti - si de ce nu accelereaza procesul de imigrare ????

    ReplyDelete
    Replies
    1. s ce sa le dea de munca imigrantilor, ca n-au nici pentru canadieni ? Sa-i aduca aici si sa-i tina pe ajutor social, nu e rentabil. Mai bine ii convingi sa puiasca,pe cei deja aflati aici.

      Delete
  3. Puradelizare cu RRomi
    Un articol fresh:
    http://www.montrealgazette.com/Romanian+nationals+Magog+interrogated+immigration+authorities/6946660/story.html

    nu bag mana in foc dar cred ca sunt tzigani...

    ReplyDelete
    Replies
    1. De regula tiganii sunt cei care vin si cer azil. Si in Toronto, tiganii romani au micul lor " cartier " : toti sunt azilanti .

      Delete
  4. Da, e oribil de greu sa-i crestin singura, insa majoritatea apeleaza la parinti, bone si alte ajutoare. Si sunt multe mamici ci stare care se descurca, ii lasa si pleaca la plimbare sau pleaca la munca cand bebe are 3 luni.
    Eu am facut greseala sa stau acasa cu ea, bine, in cazul meu nu aveam cu cine sa o las, si am trecut prin toate fazele prin care zici. E oribil de greu si nu mai vreau. Dar stiu si tipe care il vor pe al doilea si au si cu ce sa-l creasca si cred eu ca nu au trecut prin faza de urlat singura prin casa cum sunt altele :)
    Cat despre egoismul de a face copii, e o chestie delicata. Eu am fost atasata de mama mea si cand a disparut mi s-a parut ca e singura iubire reala pe lumea asta. Barbatii nu mi s-au parut niciodata o alternativa sigura, sa zic asa. Intr-o zi se poate sa nu-l mai iubesti pe el, dar pe copil imi vine greu a crede...nu imposibil, dar mult mai greu e sa nu-ti mai iubesti copilul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parintii sunt in Romania, si ( in general vorbind ), daca iia duci sa ingrijeasca plodul, nu se pot abtine sa nu scurme in familia ta ( cu cele mai bune intentii, of corse ) si risti scanadaluri sau sa-ti destrami familia. Cunosc multe familii de romani care nu si-au adus parintii sa-i ajute, exact din acest motiv.

      Bona.... costa aproape cit un salariu : muncesti gratis,ca sa-ti creasca un strain plodu' . Mai bine il cresc eu, cum vreau eu.

      Cit despre iubirea pentru copil, eu am dubii mari ... Pentru ca afectivitatea asta ( iubire e prea mult spus ) e tot un egoism : vor ei sa simta iubirea parinteasca ....
      Atita vreme cit condamn pe cineva la sclavie, nu pot pretinde ca il iubesc : nu poti sa faci rau fiintei pe care o iubesti. E o contradictie flagranta.Cam ca si pedofilul care declara ca iubeste baieteii pe care ii abuzeaza.
      Daca iubesti pe cineva, il lasi liber, nu il faci sclav pe viata.

      Delete
    2. La mine lucrurie sunt asa : plodul meu va fi liber, sau nu va exista deloc. Ori libertate n-am cum sa-i ofer, deci nu se va naste.
      Prefer sa ramin eu fara iubire toata viata, decit sa imi condamn plodul la sclavie pe viata. Pina la urma e viata mea, o manageriez cum stiu, cum pot : de ce sa traga ponoasele plodul meu, pentru ca eu am probleme existentiale ?

      Delete
  5. In viata nu sunt doar ponoase, desi ai si tu dreptate cu sclavia. Si ce te faceai daca erai singura pe lume, fara parinti fara sot? Nu ca eu asa as fi, dar am fost in situatia asta si as fi facut orice pt un suflet. Ca uneori parca regret vremurile dinainte, e altceva, insa acum nu as mai da inapoi, tocmai pt ca e dreptul ei al fetitei la viata. Sa-si aleaga viata pe care o vrea. Sa iasa din neantul perfect ca sa cunoasca lumea noastra imperfecta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inteleg foarte bine ce spui, ca am trecut si eu prin asta ( nu vorbesc din auzite ). Eu am rezolvat-o asa, pina cind am gasit omul cu care sa impart afectiunea ( aveam deja 30 de ani ) : sex, sex si iarasi sex. Functioneaza ca un drog, care te tine la un nivel de plutire ( din punct de vedere afectiv ), si te tine departe de depresii. Reteta a fost foarte eficienta si a dat roade pe toate planurile : experienta de viata, experienta cu barbatii, pentru cind a fost sa aleg, trezirea din prostie, etc.
      Daca ar fi sa o iau de la capat, la fel as face. Daca as ramine acum fara sot, ar fi mult mai suportabil decit atunci cind esti copil-adolescent si ai nevoie de dragostea parintilor : de la o virsta, esti mult mai echilibrat emotional. As continua sa studiez,mi-as gasi preocupari, mi-as lua 10 pisici, etc.

      In nici intrun caz si sub nici o forma, nu as face un copil, doar ca sa ma echilibrez eu emotional. Prefer o sinucidere cinstita, in caz ca nu pot sa-mi manageriez problemele afective.

      Delete
  6. :)) sex sex si iarasi sex, e si asta o solutie dar fiecare cu echipamentul lui, nu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. He-He ! La 20 de ani, te tine echipamentul, ca atunci e momentul sa-ti faci de cap ... Mai tarziu, nu stiu... citim, plimbam catelu', jucam sah in parc ...

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.