Doctor Yourself

Tuesday, July 24, 2012

Kinder cu surprize

Ziarele din Rai, au anuntat cu tam-tam, cum vamesii americani, au fost vigilenti sa nu se faca trafic cu .... oua Kinder cu surprize ! Numai anul trecut, au confiscat 60.000 de oua ...


Zilele trecute, vamesii americani au facut o importanta captura de oua Kinder : 6 bucati ! Traficantii de ciocolata au fost inchisi intr-un centru de detentie, pentru citeva ore. Populimea poate dormi linistita acum : vamesii vegheaza sa fim safe ...


Ouale Kinder sunt interzise la vinzare in USA, pe motiv ca plozii sunt in pericol sa se inece cu jucariile dinauntrul oului. Pai sa le spuna cineva ca ar trebui sa declare ilegala si mincarea : am vazut eu oameni care s-au inecat cu mincare !
    Da' parintele ce pazeste ? Nu e necesar sa fie responsabil si sa-si pazeasca puradelu' sa nu faca timpenii si sa nu se raneasca singur ?

Ouale Kinder sunt incriminare si pentru ca sunt o mincare adulterata : da' fast food-ul american, cum e ? Da' mincarea lor plina de chimicale ? Astea sunt declarate safe ...

Amenda pentru 1 ou trecut ilegal in USA, este de .... 2.500 $ ! La 6 oua cit aveau " traficantii ", ar fi trebuit sa plateasca o amenda de .... 15.000 $ ...


Nu, asta nu-i banc cu prosti, ci ... realitate americana !
 Ouale Kinder sunt interzise in USA, la fel ca si drogurile , declara vamesii americani.

Totusi, au fost baieti buni, si dupa citeva ore de detentie, au eliberat vinovatii , i-ai iertat de amenda si le-au confiscat ouale ...


Bineinteles ca cititorii au ris americani, cit a incaput : cica nu-i de mirare ca din USa intra in Canada arme ilegale, pentru ca vamesii sunt mult prea ocupati sa caute oua Kinder !

Un cititor sedeclara incintat ca de departe, plozii canadieni par a avea o misterioasa imunitate la aceste non-nutritive obiecte ...


Altul zice ca in 5 state din USA, e ilegal sa se vinda ciocolata umpluta cu alcool, pentru ca e considerata o modalitate de a acomoda plozii cu alcoolul. Luind in considerare zelul autoritatilor americane de a proteja puradeii de percicolul inecarii cu oua Kinder, si sa-i protejeze de alcoolul din ciocolata... ce om rational ar mai vrea sa viziteze USA ?


Altii propun sa interzicem tot ce are marimea mai mica de un ou Kinder : posesia unei pungute cu alune, ar trebui pedepsita cu 1 an de inchisoare ...


Altul scrie ca se simte mult mai safe acum, ca nu-i nici un criminal pe strada ( aia care trag in multime, prin Toronto ), si cea mai mare amenintare a noastra, sunt ... ouale Kinder !


Ei se intituleaza " land of the free ", insa nimanui nu ii e permisa libertatea de a-si face propriile alegeri fara sa fie dat in judecata, amendat sau incarcerat.
N-ai voie sa maninci oua Kinder : statul stie ce e mai bine pentru tine si te considera complet imbecil, de asta trebuie sa hotarasca in locul tau ...  Tot ce trebuie sa faci tu, este sa urmezi regulile si instructiunile , asa cum sunt dresati americanii si canadienii inca de la cresa.
Parca's roboti programati cu aceeasi telecomanda, cind te intreaba ( adulti fiind ) " eu ce trebuie sa fac in situatia asta ? ", in situatii in care ei n-au instructiuni ( si sunt incapabili sa gandeasca singuri ).

6 comments:

  1. Apropo de ouale KINDER, un banc:

    Doi "Garcea" se converseaza. Unul zice:
    - Am primit un ou Kinder de Pasti.
    Celalalt:
    - Si cum a fost?
    - Ciocolata a fost delicioasa, dar surpriza s-a dus mai greu....

    ReplyDelete
  2. Dacă o luăm aşa, apăi şi un adult se poate îneca (,) cu panarame de-alea din ou dacă nu e în toate facultăţile mintale. În ceea ce priveşte pe americani, ei interzic ouălele Kinder, dar - cum ai zis şi tu - fast-food-urile sunt sănătoase? Şi apropo, cine a zis că în SUA e interzis drogul? Păi la câte un colţ de stradă se află câte o sală din asta unde se adună toţi drogaţii şi îşi cumpără droguri foarte simplu, îşi bagă în venă şi trag pe nas la greu. Cică s-au făcut astfel de spaţii speciale pentru a nu se mai droga pe stradă, în văzul tuturor. Airea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drogurile nu conteaza : important e sa nu manince oua Kinder ...

      Delete
  3. Replies
    1. Salutare,

      de cateva zile am descoperit blog-ul tau si in mare parte l-am citit. L-am citit pentru ca acum cativa ani vroiam nespus de tare sa ajung in canada. Chiar in perioada in care umblam dupa actele necesare emigrarii am obtinut in job in germania, asa ca am renuntat la visul american.

      Ma simt foarte bine aici... am cautat sa compar viata de aici cu ceea ce povestesti tu pe blog si din fericire nu regasesc in viata de zi cu zi problemele care par sa fie in canada.

      p.s.
      ca un fapt divers...si nu vreau sa ma iei in nume de rau.
      Cand alegi sa traiesti intr-o tara, e clar ca trebuie sa inveti limba tarii respective, altfel nu vad cum te poti integra, acomoda. In prima faza, la jobul din germania am vorbit doar engleza, dar mi-am dat seama ca nu se poate, asa ca dupa ce am invatat limba germana am realizat ca nemtii nu sunt reci(cum credeam in prealabil), ca sunt chiar prietenosi, ca te invita la un gratar etc. Asta se numeste socializare(aici includ si 'pilele'de care ziceai ca ai mare nevoie pentru a obtine un job) si din pacate nu se poate obtine fara cunosti limba tarii adoptive.
      In primul rand trebuie sa treci peste repulsia pe care banuiesc ca o ai fata de limba engleza si dupa, apuca-te serios de invatat(se poate, chiar se poate invata).

      Sunt destul de sigur ca in momentul in care o sa ai un job, care o sa iti ocupe o mare parte din timp nu o sa mai vezi atatea probleme in societatea canadiana. Probabil ca o data cu jobul o sa vina si acel sentiment care te face sa te simti utila(sentiment care acum cred ca iti lipseste).

      O zi frumoasa in continuare!

      Delete
    2. Realitatea din Canada, nu are absolut nici o legatura cu situatia mea personala, ca am job sau nu, ca vorbesc sau nu engleza.
      Daca eu voi gasi un job, asta nu va schimba realitate din tara asta : iar eu pe blog vorbesc despre realitate din Canada, si nu despre problemele mele personale.

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.