Doctor Yourself

Sunday, July 8, 2012

Blue Canyon

Hopi man intrase in panica, dupa ce am gasit Bilele Negre : cine suntem si de unde cunoastem asa bine pamanturile Hopi ? ( daca le cunosteam asa cu de'amanuntul, nu te mai plateam pe tine sa ne fii ghid, ca n-am gasit harta pentru acces la Blue Canyon... ).
Da' de ce fac atitea poze ? Da' de ce sunt interesata de detalii ? si de ce l-am ales pe el ca ghid ? De unde am auzit de Blue Canyon, ca aproape nimeni nu stie de el ? Asta e adevarat, ca nu am vazut poze pe net cu Blue Caniyon ( ce apare, sunt niste hoodoos de LANGA canion ). Si tot asa ...
        De ce sunt atat de interesata de hopi ? Pai pentru ca trebuie sa stiu tot ( ce-o fi atat de greu de crezut ? ) ! Hopi Man s-a umflat de ris cand a auzit ca trebuie sa stiu tot ... Mda : cind vorbesc serios, toti cred ca glumesc. Cind glumesc, toti ma iau in serios ...
                           Drumul spre Blue Canyon arata asa : poze mari






                       Drumul off road si destul de ingust , cu multe curbe






Din nefericire, nu stiu aproape nimic despre Blue Canyon : n-am gasit nicaieri documentatie. Si nici Hopi Man nu a avut amabilitate asa ne spuna mai multe : nu stim, nu cunoastem ce-i cu canionul ...




                                Arata familiar ?  Ripa Rosie - Sebes !


                               si ajungem pe niste coline de nisip :


Vis a vis, la 50 de metri, era o oaza de verdeata. Cineva era foarte curios sa vada ce facem ....


                  Noi urcam colinele, trecem pe sub gard si ajungem aici :


                     Si avem in fata Blue Canyon ! Cu adevarat albastru !


                                                     detaliu :


                                                       poze mari :


                                                         vedere din lateral :




                                              Si acum, cale intoarsa :


                                                        detaliu :


                                                        poza mare :


7 comments:

  1. America megalitica ... 26 de postari!
    Excelent, Tzipi! Inca mai poti?
    Pentru mine este un real interes, o extrema incantare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu as face asta non-stop, insa se termina vacanta... Mai am doar doua postari de vacanta. O incantare a fost si pentru mine sa vizitez acele locuri : insa mai sunt o gramada de chestii de vizitat in South-West ( am luat si noi, ce mi s-a parut mai interesant )...

      Delete
    2. Uitasem : s-a uitat si omul meu sa vada cum sa afisez ultimele comentarii pe blog, si nici el n-a gasit butonul ala !

      Delete
  2. Tzipi,
    1. Iti cer permisiunea sa "transfer" de la tine, la mine cateva date din postarile tale sugestiv/inspirate America Megalitica!
    2. Trimite-mi pe e-mail user name-ul si parola, ca sa ma ocup eu de cateva probleme privind ... interfata!

    ReplyDelete
  3. Am urmarit serialul asta cu sufletul la gura, tot asa cum am citit si articolele din Romania megalitica. Multumesc mult pentru informatii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu placere ! Pentru noi a fost fascinant sa vedem toate astea . De acum trebuie sa ma documentez pentru vacanta de la anu', insa nu ma pot decide incotro ...

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.