Doctor Yourself

Wednesday, June 27, 2012

Walnut Canyon

                                           Azi vizitam Walnut Canyon :




                                         Trecem intai la Visitor Center :


                                     ... care ne arata dovlecii indienilor :


                                           kachina doll si obiecte hopi




                             Visitor Center ne vinde sconcsi de plus ...


           ... si ciori scamosate ! E clar ca ne pierdem vremea prin Visitor Center !


Iesim pe carare, si o piatra ne anunta ca suntem la 6690 picioare inaltime


Harta ne anunta ca avem de mers pana jos, 1,6 km pana in canion ( plus ce ne invartim pe acolo, plus drumul inapoi ... ). Avem de coborit 240 de scari ...


                                        Si ai grija sa nu te impiedici !



      Canionul are forma circulara, cu peretii foarte inalti . E enorm !  poza mare :


In mijlocul canionului e o stanca uriasa, piramidala, cu locuinte, in jurul careia se invarte cararea noastra : practic, mergem in jurul ei, pana ajungem de unde am plecat. poza mare

                      
                                                        poza mare


Pe peretii canionului, se vad " etajele " locuintelor : stancile sunt taiate in asa fel incat sa formeze etaje suprapuse , cu carari pe care se putea circula odinioara. poza mare


                                                detaliu : poza mare


                                                     poza mare :


             Asa aratau ramasitele din ceea ce odata erau camere. poza mare


                                      Casutele au si locatari :



Zuni ne spune ca locuintele sunt sacre pentru ei. Cred si eu ca sunt : astea sunt " hotelurile " in care zeii i-au cazat pe indieni, de-a lungul migratiei lor. Sunt locurile in care au umblat zeii ...


                                  Locuintele erau reconstruite ( peretii laterali )


                                  Inauntru se vedeau urme de foc : poza mare



                Pe carari, ne intalnim cu femeia tipic americana ( diforma )


                  Am vazut o multime de pini, cu ramuri proaspat taiate :


7 comments:

  1. AIA E/ERA FEMEIE? IO AM ZIS CA-I BARBAT, DRACU'... ULTIMA POZA, CU RASINA DE PIN SCURGINDU-SE E PRINTRE CELE MAI MISTO ALE TALE SI DIN CITE AM VAZUT VREODATA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasina, dupa ce am pozat-o, am mancat-o ! A fost excelenta.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Eu am frica de inaltimi, sigur nu aveam tupeul sa urc atata :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu ma simt confortabil cu inaltimea, insa curiozitatea a fost mai mare decat frica .

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.