Doctor Yourself

Thursday, June 21, 2012

Goblin Valley

Azi mergem sa vizitam piticii !


De data asta am gasit drumul corect : si era asfaltat !


O caprioara tocmai ne-a sarit in fata masinii. Noroc c Omul Meu e vigilent !


Asa cum ne-am obisnuit, la intrarea in orice loc sacru, vegheaza statuia unui zeu :


Detaliu :


Mai are cineva impresia ca intram intr-o catedrala ?


Sa luam harta de la Visitor Center :


La intrare in vale, pe dreapta vedem dealuri de namol ( argila, nisip ), de sub care ieseau goblinii.






Vis-a vis, pe partea stanga, vegheaza 3 zei. De ce am impresia ca's zeite ? E amintit in istoria Hopi, cum Kokopelli avea o sotie . Statuia e foarte inalta, chiar daca in poza pare mica.


Se deschide panorama in fata noastra :


si mai la dreapta :


Goblinii par mici, insa in realitate sunt mai inalti decat statura unui om .


De sus, de pe cel mai inalt perete ( cam cat un deal ), vegheaza acelasi zeu care ne-a intampinat la intrare in parc : fratii nostri, "lizard people" ( conform Hopi ) ?


Asa arata o bucata din perete ( are forma de semicerc ) : are acelasi model ca si toti muntii de pe pamanturile indienilor :


Ne uitam mai de aproape ?










Goblinii sunt facuti din nisip pietrificat si invelit in lut rosu ( pictati cu lut ) . Palaria s-a pastrat mai bine, ca sunt niste bolovani inca duri. Piciorul goblinilor, e facut din acelasi material, doar ca e mult mai slab . In multe parti de pe picior, stratul de lut s-a dus, si aramas descoperit nisipul alb, pietrificat.


Nisipul alb e destul de slab pietrificat pe picioarele goblinilor. Se sfarima cu usurinta :




Piticii sunt asezati intr-o anumita ordine, pe siruri, exact la si in Little Egipt !






si niste pitici mai rataciti


Altii continua sa rasara din mormanele de nisip si lut cu care au fost acoperiti


Ne intoarcem pe la capre : de data asta erau doua !


Pe langa muntii contruiti pe sistem zeiesc : strat de piatra, strat de pamant ...



z video

4 comments:

  1. IN POZA CU PRECIZAREA "SA NE UITAM MAI DE-APROAPE", IN DREAPTA, GOBLINUL ARE, CLAR, FORMA UNUI CAP/CRANIU UMAN, IAR CEL DIN STINGA SEAMANA CU O TESTOASA NINJA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. In aceeasi poza, in stanga, e un goblin in forma umana, care cara ceva in spate ( un copil ? ).

      In urmatoarea poza, sunt si cele doua capete, care stau fata in fata : au ochi sigura ( gauri ). Si nu sunt singurele forme umane care apar in pozele astea.

      Delete
  2. Fantastic, Tzipi!
    Mi-ai confirmat una din teoriile mele!
    Am vazut "pe viu", in pozele tale: POPORUL DIN NISIP (SILICIU)!
    Acolo, ca in multe inca alte parti ale lumii,este fenomenal: cand stau la sfat!
    Un "sfat" care dureaza de ... multe, multe milenii! Bravo, Tzipi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si nu e singurul sit in care sunt modelaje din nisip pietrificat : Little Egipt, Blue Canyon, Whahweap Hoodos , astea sunt cele care le-am vizitat eu. Insa mai sunt multe alte situri in 4 Corners si nu numai !

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.